Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Maruwan

Jeg tror ikke det og være den som alltid blir avvist seksuelt av alle og vet med han selv at han er sistevalget i verden, - blir så lykkelige av det.

Forestill dere selv da. Hva hadde dere gjort?

Tror mange damer sliter med det samme. Eller det vil si: De får nok pult, men sliter med at ingen velger å bli. Dukker ihvertfall flust med sånne tråder opp her på forumet, sånne "Vi pulte. Hvorfor ringer han meg ikke?" - tråder. Sikkert en lusen følelse det også.

Tror ihvertfall det er viktig både for kvinner og menn å føle seg begjært, ønsket, elsket og alt det der. Men kanskje vi legger litt forskjellig innhold i det, sånn jevnt over.

Endret av Maruwan
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det og være den som alltid blir avvist seksuelt av alle og vet med han selv at han er sistevalget i verden, - blir så lykkelige av det.

Forestill dere selv da. Hva hadde dere gjort?

Jeg hadde gjort noe med det. Da må kan kanskje endre litt på egen atferd og innstilling.

Jeg måler uansett ikke lykke i hvor pen jeg er i forhold til andre, eller hvor mange som prøver seg. Det er ikke viktig i det lange løp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort noe med det. Da må kan kanskje endre litt på egen atferd og innstilling.

Jeg måler uansett ikke lykke i hvor pen jeg er i forhold til andre, eller hvor mange som prøver seg. Det er ikke viktig i det lange løp..

Hør, hør, sistah. Jeg tror at man kan skape sin egen lykke. Det er så lett å skylde på eksterne faktorer når ting ikke går din vei. Jeg er ikke verdens peneste, og heller ikke verdens styggeste, men jeg er lykkelig, fordi jeg lever livet mitt slik jeg har lyst- og gir faen i hva andre måtte mene. Også fordi utseende ikke er så viktig- litt viktig- men ikke det viktigste.

Dagens pep-talk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør, hør, sistah. Jeg tror at man kan skape sin egen lykke. Det er så lett å skylde på eksterne faktorer når ting ikke går din vei. Jeg er ikke verdens peneste, og heller ikke verdens styggeste, men jeg er lykkelig, fordi jeg lever livet mitt slik jeg har lyst- og gir faen i hva andre måtte mene. Også fordi utseende ikke er så viktig- litt viktig- men ikke det viktigste.

Dagens pep-talk.

Huh? jeg skjønte ikke helt hva du mente her, til meg. Var det et sånn ja jeg er enig innlegg, eller nei du er helt på villspor innlegg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huh? jeg skjønte ikke helt hva du mente her, til meg. Var det et sånn ja jeg er enig innlegg, eller nei du er helt på villspor innlegg??

er jeg så dårlig til å forklare meg? det var et jeg-er-enig-innlegg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg så dårlig til å forklare meg? det var et jeg-er-enig-innlegg. :sjenert:

Hihi, nei det er jeg som er dårlig til å lese :P Våknet akkurat etter sofa soving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske kvinner ikke ønsket og være penere enn andre kvinner. Da hadde vi sluppet det misunnelseproblematikken med og se på plaketer.

Skulle ønske mindre pene, eller bare helt vanlige kvinner, også ble verdsatt og sett av menn. At man slapp å føle livet ble ødelagt fordi man ikke ble født pen. Skulle ønske at det ikke var SÅ stor forskjell på meg og mine venninner, bare fordi jeg er den stygge jenta i flokken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske mindre pene, eller bare helt vanlige kvinner, også ble verdsatt og sett av menn. At man slapp å føle livet ble ødelagt fordi man ikke ble født pen. Skulle ønske at det ikke var SÅ stor forskjell på meg og mine venninner, bare fordi jeg er den stygge jenta i flokken.

Her er det to ting jeg vil nevne:

For det første er det ikke sånn at livet ditt er ødelagt selv om du kanskje har vært litt uheldig i genlotteriet. Greit nok, du må kanskje nøye deg med noe litt dårligere enn Brad Pitt, men er det så katastrofalt da? De fleste mennesker må det.

For det andre, og dette er viktig. En ting jeg har lagt merke til i løpet av livet mitt, og dette går om og om igjen, er at jenter veldig ofte tror de ser mye verre ut enn de faktisk gjør. Mange ganger har jeg vært borti jenter som har hatt dårlig selvtillit og trodd at de ikke var noe å samle på, når de i virkeligheten var attraktive (og det var ikke bare min mening).

Så håper at du en dag vil akseptere deg selv som du er. Og husk, i likhet med mange jenter som har dårlig selvtillitt og spiseforstyrrelser, så er mye av det at du faktisk tror du er stygg kun i hodet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det to ting jeg vil nevne:

For det første er det ikke sånn at livet ditt er ødelagt selv om du kanskje har vært litt uheldig i genlotteriet. Greit nok, du må kanskje nøye deg med noe litt dårligere enn Brad Pitt, men er det så katastrofalt da? De fleste mennesker må det.

For det andre, og dette er viktig. En ting jeg har lagt merke til i løpet av livet mitt, og dette går om og om igjen, er at jenter veldig ofte tror de ser mye verre ut enn de faktisk gjør. Mange ganger har jeg vært borti jenter som har hatt dårlig selvtillit og trodd at de ikke var noe å samle på, når de i virkeligheten var attraktive (og det var ikke bare min mening).

Så håper at du en dag vil akseptere deg selv som du er. Og husk, i likhet med mange jenter som har dårlig selvtillitt og spiseforstyrrelser, så er mye av det at du faktisk tror du er stygg kun i hodet ditt.

:klappe:

This.

Dette tror jeg faktisk er helt sant. Jeg har også inntrykk av at gutter er litt "snillere" med jenters utseende enn det jenter er. Mange helt ordinære jenter er som regel pene i menns øyne.

Du må jobbe med selvtilliten, anonym.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ble det å sette høye fysiske krav til en partner synonymt med å være dum?

I dette innlegget fremstår du som litt bitter, og det er ulikt deg havbris. Du kan ikke forvente at unge menn synes 50-åringer er tiltrekkende basert på intellektuell kapasitet! Dessuten synes jeg ingen av kravene var direkte urimelige.

Hehe - var nok litt eplekjekk i fingrene etter hvitvinen den kvelden. Burde ha satt på en tullesmiley ser jeg. Forventer nok overhodet ikke at unge menn skal synes slike som meg er tiltrekkende nei. :fnise: Formulerte meg dårlig men uten snev av bitterhet.

Ikke alltid det et klart samarbeide mellom formuleringene på tastaturet og en eller annen ide i hodet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke det og være den som alltid blir avvist seksuelt av alle og vet med han selv at han er sistevalget i verden, - blir så lykkelige av det.

Forestill dere selv da. Hva hadde dere gjort?

Jeg hadde blåst i det, for mitt fokus er å holde ut på jobben og tjene nok til at barna mine får gjort det de vil. Om jeg får pult eller ei spiller da vitterlig ingen rolle!

Hvis noen tar livet av seg på grunn av laber seksuell respons har jeg tilsvarende laber sympati. Det finnes verre problemer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Dama må være perfekt for meg for at jeg skal gidde å ta kontakt. End of story. Har ingenting i mot å gå singel til jeg finner henne. Finnes andre jenter å holde på med i mellomtiden. Slutt å spor av nå.

Hva om hun ikke liker deg da, fordi det var en liten kosmetisk skavank med deg? :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe:

This.

Dette tror jeg faktisk er helt sant. Jeg har også inntrykk av at gutter er litt "snillere" med jenters utseende enn det jenter er. Mange helt ordinære jenter er som regel pene i menns øyne.

Du må jobbe med selvtilliten, anonym.

Det er helt sant. Helt ordinære jenter er helt greit for menn. Helt ordinære gutter skaper derimot problemer med attraksjonene for kvinner. trist men sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva om hun ikke liker deg da, fordi det var en liten kosmetisk skavank med deg? :skratte:

Da er hun ikke perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Hva mener du med ¨prinsesser¨? :P

De som gjerne har blitt bortskjemt hele livet og forventer å bli behandlet som en prinsesse av sin kjære. (og gjerne alle andre rundt)

Hovedtrekket er vel at de bidrar med mye mindre i et forhold enn hva de får tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...