Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

mannevom. ser ut som det blir vanligere med damer med tjukk mage.

Anonym poster: bd6e3e44751407ca4ae36e05f800f4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store armer og lår.

Hengende hud på armene.

Bart/dun

Stor eller flat rumpe

Kviser

Store tenner

Blek hud

Små øyne

Små pupper

Overvekt

Store hender/føtter

Lave

flere ting? :popcorn:

Dette er i hvert fall ikke skrevet av en mann :hug: små øyne, små pupper, lav, stor eller flat rumpe :ler:

Anonym poster: 364afc8ad3f38cbb969c8679c97d30c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, hele 21 sider med ting som er turn-off med jenter. Mange single her, ja?

Nei, faktisk sikkert 1 sammenhengende side med svar fra gutta og 20 sider med motargumenter fra damene...

Leste igjennom alle 22 sidene, og det er helt utrolig hva damer gidder å forsvare seg for NÅR DE IKKE ER DE SOM BLIR ANGREPET ENGANG? Dette er et forum, la folk nå få si meningene sine uten at 10 damer skal komme med 10 stikk for hvert innlegg... Håper en moderator sletter alle innlegg som ikke er direkte svarinnlegg.

:flekke:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse som er turn-off med kvinner, kunne sikkert laget en lang liste.

Og så er det en enda lengre liste over ting som er turn-on med kvinner !!

Og når jeg treffer en kvinne som det klaffer med så betyr ikke de fleste turn-off greiene så mye allikevel. Og om turn-off greiene viser seg å bety masse så er det bare et bevis på at de rette følelsene ikke er tilstede...

Ikke lett å finne ei det virkelig klaffer med i det lange løp da....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som sitter på kg og klager på menn. Patetisk

Anonym poster: a5ca75599a2fe95739f312b6c6eb77e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe bevisshet rundt det at dere faktisk er hjernevasket? Det er jo sånne som dere det kommersielle monsteret lever av. Hvorfor lar dere dere selge? Har dere ingen integritet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en slik eks som komenterte alt som var galt med meg. Trodde fakktisk jeg var verdens styggeste person. Det rare var at når jeg dro ut uten han fikk jeg masse oppmerksomhet av andre menn. Pass på hva dere sier å gjør deres vonde ord kan ødelegge en person totalt. Utseendet kan man ikke forandre på. Dere er så utrolig slemme at jeg blir kvalm av denne tråden. Tror dere virkelig noen ønsker å gå rundt med kviser,det er en hudsykdom som det er drit vannskelig å bli kvitt.

Jeg håper dere kommer til vett en vakker dag. Man bestemmer ikke selv hvordan man skal bli seende ut når man blir født. Det å rakke ned på noen pga utseendet er lavmål.

Anonym poster: a6599c3dd0f1af51959efb40f6a8ff3b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikonkladder i puppene er turn-off for meg.

:ler:

Anonym poster: 6e6eb79997e92a8c1f7e407c91ab9dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere noe bevisshet rundt det at dere faktisk er hjernevasket? Det er jo sånne som dere det kommersielle monsteret lever av. Hvorfor lar dere dere selge? Har dere ingen integritet?

Noe av det samme slo meg.

Anonym poster: 6e6eb79997e92a8c1f7e407c91ab9dff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne tråden bør stenges. Det er mange jenter med komplekser for utseendet sitt som får dette bekreftet ved å lese denne tråden. Jeg har en ung jente i familien som sliter med depresjon. Et av problemene er at hun synes hun er så stygg (hun er ikke det, ser fin ut), og hun liker ikke å vise seg blant folk i perioder. Jeg håper virkelig ikke hun leser denne tråden. Tror mange usikre jenter er i stand til å få det enda verre av å lese dette.

Selv har jeg et utseende som er ganske nært "idealet", men ser jo likevel at jeg har flere ting som blir nevnt som "turn off" i denne tråden. Jeg bryr meg ikke om det, men det er mange jenter som er sårbare og ikke har funnet sin sikkerhet i dette utseendefokuserte samfunnet.

Anonym poster: 6e6eb79997e92a8c1f7e407c91ab9dff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne tråden bør stenges. Det er mange jenter med komplekser for utseendet sitt som får dette bekreftet ved å lese denne tråden. Jeg har en ung jente i familien som sliter med depresjon. Et av problemene er at hun synes hun er så stygg (hun er ikke det, ser fin ut), og hun liker ikke å vise seg blant folk i perioder. Jeg håper virkelig ikke hun leser denne tråden. Tror mange usikre jenter er i stand til å få det enda verre av å lese dette.

Selv har jeg et utseende som er ganske nært "idealet", men ser jo likevel at jeg har flere ting som blir nevnt som "turn off" i denne tråden. Jeg bryr meg ikke om det, men det er mange jenter som er sårbare og ikke har funnet sin sikkerhet i dette utseendefokuserte samfunnet.

Anonym poster: 6e6eb79997e92a8c1f7e407c91ab9dff

Hvorfor skal den stenges? Liker de ikke det som står så ikke les da

Anonym poster: bd6e3e44751407ca4ae36e05f800f4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som blir lett stresset

Anonym poster: 01fd58c8145b3db3cf3199afa63610fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røyking og snusing.

Tro på det overnaturlige/alternativ medisin.

At hun ikke kan si ting rett ut når noe plager henne, eventuelt at hun klandrer meg for ikke å ta hint hun mener er åpenbare.

For min del er også tatoveringer og piercinger turn-off. Helt i orden at andre liker det, men for meg er det altså turn-off.

Nå gjelder sånn sett alle disse punktene også menn, men da plager det meg av naturlige årsaker ikke så mye. Ingen det er så viktig hvordan er som en eventuell partner.

Anonym poster: c2cd0b1bf49894dccba6c10460a92fe6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jenter som ikke forstår at gutter også har følelser

Hørte du uttalelsen til Svendsen da de vant stafetten eller? Det var vel noe i den dur at "bare kvinner har følelser", da han ble spurt hva han følte etter seieren. Er det rart vi blir forvirra eller? ;)

Anonym poster: cf7044cea5cab7ce6ca35743348d1ca6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte du uttalelsen til Svendsen da de vant stafetten eller? Det var vel noe i den dur at "bare kvinner har følelser", da han ble spurt hva han følte etter seieren. Er det rart vi blir forvirra eller? ;)

Anonym poster: cf7044cea5cab7ce6ca35743348d1ca6

Hahha, love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha lest igjennom en god del av tråden krysser jeg fingrene for at jeg aldri mister min kjære! Da blir det nok ingen ny kjæreste på meg, for jeg er ikke helt plettfri verken med kropp eller personlighet.. :fnise:

Men smaken er som baken, den er delt i to!

Anonym poster: 93483621ee324514988f1f40f42a3e0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ta seg nær av denne tråden?Det er spørsmål om hva menn synes er turn off. Hvis en skriver at han synes det er turn off med små tenner og du har små tenner, betyr ikke at alle menn synes det er turn off med små tenner!....Det er jo ikke noe å kaste seg overbord for...

Jeg passer inn i flere turn off elementer jeg, men jeg går ikke og hopper fra en bru av den grunn.

-jeg røyker

-jeg kan ikke kjøre bil

-jeg har brunt hår

-jeg er høy

-jeg har blek hud(eller jeg er hvit da hehe)

-jeg har fregner

-jeg har blå øyne

-jeg har brunt hår

-jeg har store føtter(eller str 38/39 da, vet ikke om det er stort eller ikke?)

-jeg har liten munn

-jeg har føflekker noen steder

-jeg har tatoveringer

osv osv

Så da er det garantert noen som synes jeg er turn off på et eller flere punkter, men hva så?Skal jeg bry meg om at en anonymbruker sier at jeg er stygg og ekkel?Nei.

Og ikke legg skylda på andre for at dere selv har et ræva selvbilde. Det er som med jenter som blir misbrukt og trykket ned av typen som sier hun er stygg, ja de tror til slutt på det, og lar dermed ANDRE diktere henne, til hvem sin fortjenelse?Hun ender opp med knust selvbilde og han får en makt som han bruker til å misbruke med enda mer.

Man må ALDRI høre på andre om andre mener du er pen eller ei, for man vil ALLTID komme over en eller annen gjøk som skal si et eller annet negativt piss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte du uttalelsen til Svendsen da de vant stafetten eller? Det var vel noe i den dur at "bare kvinner har følelser", da han ble spurt hva han følte etter seieren. Er det rart vi blir forvirra eller? ;)

Anonym poster: cf7044cea5cab7ce6ca35743348d1ca6

Dette sa han nok fordi "hva føler du nå" er det mest idiotiske og oppbrukte spørsmålet en sportsjournalist kan stille, og alle idrettsutøvere er dritt lei av det.

Anonym poster: 6c68218011e71cc24a2a10024ad23440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Inspirert av hverdagshendelse måtte jeg adde til: Jenter som henger over styre på sykkelen med tunga hengende ut som om de er utslitte pensjonister. Fyfaen så udelikat! Trill sykkelen hvis dere er i for dårlig form til å se sprek nok ut til å trå.

Anonym poster: bd6e3e44751407ca4ae36e05f800f4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...