Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en viss forskjell. Ganske stor forskjell faktisk. Gutter sliter ikke med spiseforstyrrelser, med frykt for å ikke se bra nok ut, med photoshoppede bilder av "perfekte" (unaturlige) menn på forsiden av et hvert blad, med dårlig selvfølelse og innbiller seg at de ikke er "bra nok".

Jenter gjør det derimot. Det er en ganske stor forskjell faktisk.

Gutter sliter også med spiseforstyrrelser og dårlig selvfølelse. Det er bare ikke like mye snakket om.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At hun er negativ, nedlatende og snakker negativt om andre mennesker er en enorm turn-off for min del. Desverre så har jeg en venninne som er slik, men jeg vet at hun har veldig dårlig selvtillit, noe hun er åpen om. Det er som regel de som har dårlig selvtillit som har størst behov for å kritisere andre og kanskje er det denne kritiske holdningen til andre som gjør at de blir så kritiske til seg selv også?

At hun ser på Paradise Hotel hjelper heller ikke. Vel, om hun er 19-20 år, så kan jeg være litt mer tolerant.

Jeg liker å tro at mennesker kan forbedre seg og la seg inspirere til en mer elegant måte å leve på, så det er ikke sjangseløst i en slik situasjon om jeg ser at det er forbedringspotensiale.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg så ei i dag som hadde masse magefett. Det var hvertfall ikke sexy chubby.

Anonym poster: 6ba22849fa2be234db3d5b43d6a3564d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medfølelse med Breivik

Anonym poster: 29a1743cd7171a26e5075d3a1ef88865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig ånde.

Prater dritt om eksen. Eller om andre generelt.

Ustabil psyke.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest det TS skrev først slik at det er klart.

Selv er jeg 1.62 høy og har små pupper. Er vel halvblek og. Men jeg får de hotteste mannfolka på klubber likevel jeg. Kanskje det har noe med at jeg ser bra ut likevel?

Hadde vært gøy å sett de mannfolka som skriver sånne ting på forum. Hadde ikke kommet som et sjokk om de var smålubne og bleike selv. :gjeiper:

Anonym poster: 52abc1cb6f37f3ca603d18b57ebd0e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest det TS skrev først slik at det er klart.

Selv er jeg 1.62 høy og har små pupper. Er vel halvblek og. Men jeg får de hotteste mannfolka på klubber likevel jeg. Kanskje det har noe med at jeg ser bra ut likevel?

Hadde vært gøy å sett de mannfolka som skriver sånne ting på forum. Hadde ikke kommet som et sjokk om de var smålubne og bleike selv. :gjeiper:

TS ramset i grunnen bare opp de ting som kvinner klaget på menn på i en maken (bare omvendt tittel) tråd.

Anonym poster: 29a1743cd7171a26e5075d3a1ef88865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS ramset i grunnen bare opp de ting som kvinner klaget på menn på i en maken (bare omvendt tittel) tråd.

Anonym poster: 29a1743cd7171a26e5075d3a1ef88865

Det er jeg klar over. Det var ikke en beskjed direkte til TS, men til de som skriver sånt her på KG, for det er absolutt ikke første gang jeg ser det.

Anonym poster: 52abc1cb6f37f3ca603d18b57ebd0e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Etter å ha lest denne tråden må jeg konkludere med at det er rart at jeg får meg noe i det hele tatt. Får ikke engang lov å ha intelligens. Nei, sånne som meg som vil lære mest mulig er dømt til å dø enslig. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ei jente, men fant ut at jeg kan svare for det x)

- Leker dum

-Monobryn

-Nesehår

-Langt fett hår, og da også helst bleka til de grader..

- Dårlig ånde

-Eseltenner.. eller hestetenner , aka tenna står rett ut Oo DET ser ikke særlig smart ut xD

Heldigvis har vi regulering til sånt :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JENTER!! Det er så TYPISK dere å overreagere.

Tror dere ikke alle menn har turn off's? De fleste snakker ikke høyt om det i kvinners nærver, det er vell en grunn til at denne mannen er ganske anonym her inne?

Overrasker det dere at noen ikke liker overvektige, kvisejenter med bart?

Om det hjelper, så er alt på listen like turn off på gutter som på jenter. Bortsett fra det med puppene og rumpa (jeg liker flate rumper på gutter).

Men jeg er enig med TS. Ingenting på lista er spesielt flattèrende.

Jeg syns heller ikke det er så pent med altfor mye sminke på jenter, men om gutter syns det er turn off, vet jeg ikke.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare lest det TS skrev først slik at det er klart.

Selv er jeg 1.62 høy og har små pupper. Er vel halvblek og. Men jeg får de hotteste mannfolka på klubber likevel jeg. Kanskje det har noe med at jeg ser bra ut likevel?

Hadde vært gøy å sett de mannfolka som skriver sånne ting på forum. Hadde ikke kommet som et sjokk om de var smålubne og bleike selv. :gjeiper:

Anonym poster: 52abc1cb6f37f3ca603d18b57ebd0e2a

Hvorfor tror du han snakker på vegne av alle menn?

For meg er menn i rosa SVÆRT turn off, men sossemenn får seg lett ett ligg av andre :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1. Lav intelligens

2. Manglende humoristisk sans

3. Manglende empati ovenfor dyr, barn og gamle

4. Latskap

5. Røyking

6. Sykelig sjalusi

7. Mistroisk

8. Allergisk mot trening

9. Lite impulsiv

10. Hedonistisk livsstil med påfølgende løssluppenhet

11. Overdreven egoisme

12. Kulemage som kjennes hard og gravid ut

13. Sytete og negativ.

14. Mangler solide interesser og mål i livet

15. Er fortsatt avhengig av mamma for å gjøre ting for han (lage mat, vaske klær, den slags)

16. Er ikke interessert i samfunn og litt dypere ting enn klær og musikk

17. Tar ikke vare på seg selv (både utseendemessig, fysisk og mentalt)

18. Pølsefingre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffhuff, nå sliter visst jeg. Er 180 høy, bruker 37 i sko og har tykke ankler. Ellers ser jeg vel brukbar ut, blond med grønne øyner, former har jeg og, bortsett fra litt små pupper. Kanskje jeg bare skal gi opp jakten på drømmemannen pga mine tykke ankler og fordi jeg er så lang? :sjokkert:

Anonym poster: 42656a892b889ed97daa49743a804872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...