Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler du deg truffet? :)

Nei =) Synes jeg ser bra ut jeg ;)

Er bare punktene som er satt om som er generelt veldig dårlige ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man setter seg ned en aftens, med en avis, eller kanskje en bok, aner fred og ingen fare.

Kanskje man filosoferer over dagens hendelser, med et glimt i øyet faller tankeganken over til en seksuell natur. I det man sitter der, og tenker på hva slags ulydigheter som skal foreta seg under dynen i kveld hører man et helsikes

fra doen.

Anngående hettegenser og joggebukse, dette er noe som praktiseres på treningssenter, men hjemme kan man da gå i noget annet. Er ikke tights og topp behagelig? En vakker kvinnekropp skal ikke skjules under store bekledninger.

Nei, stor joggebukse er mye mer behagelig :)

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Det er en viss forskjell. Ganske stor forskjell faktisk. Gutter sliter ikke med spiseforstyrrelser, med frykt for å ikke se bra nok ut, med photoshoppede bilder av "perfekte" (unaturlige) menn på forsiden av et hvert blad, med dårlig selvfølelse og innbiller seg at de ikke er "bra nok".

Jenter gjør det derimot. Det er en ganske stor forskjell faktisk.

Eh? Gjør ikke gutter det? Det må vel ha vært innbilning da den gangen jeg måtte trøste en kompis som nettopp hadde mista bestekameraten sin fordi han slengte seg ut av vinduet i toppleiligheten grunnet at han var for stygg til å ha sjans på damer.

Endret av Maruwan
Skrevet

Eh? Gjør ikke gutter det?

Jo. Det gjør de. Eller kan gjøre.

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Jo. Det gjør de. Eller kan gjøre.

Ikke bare "kan" de det, det er temmelig vanlig at menn føler at de ikke strekker til. Sier ikke at livet er en dans på roser for dere samer, men det er faen ikke så lett for oss heller alltid. En skal være slank og veltrent, smart, kul, intelligent og vellykket. Passe myk, passe hard and the list goes on and on.

Endret av Maruwan
  • Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Ikke bare "kan" de det, det er temmelig vanlig at menn føler at de ikke strekker til. Sier ikke at livet er en dans på roser for dere samer, men det er faen ikke så lett for oss heller alltid. En skal være slank og veltrent, smart, kul, intelligent og vellykket.

Damer!! Der skal være "damer" der.

• Liker 4
Skrevet

Ikke bare "kan" de det, det er temmelig vanlig at menn føler at de ikke strekker til. Sier ikke at livet er en dans på roser for dere samer, men det er faen ikke så lett for oss heller alltid. En skal være slank og veltrent, smart, kul, intelligent og vellykket.

Samer eller damer? Eller begge deler?

Men vi kan vel si oss enige i at det stilles krav til begge kjønn, og at det er svært indiviuelt hvor vidt man påvirkes.

• Liker 1
Skrevet

Bare det faktum at det fire ganger så mange unge menn som tar livet sitt kontra kvinne som tar livet sitt, så kan vi vel påstå at kvinners "psykiske lidelser" stort sett er bløff og ett oppmerksomhetsbehov.

Gjest Maruwan
Skrevet

Men vi kan vel si oss enige i at det stilles krav til begge kjønn, og at det er svært indiviuelt hvor vidt man påvirkes.

Jepp. Det er nok fasiten.

Skrevet

Jeg skulle ønske kvinner ikke ønsket og være penere enn andre kvinner. Da hadde vi sluppet det misunnelseproblematikken med og se på plaketer.

Skrevet

Bare det faktum at det fire ganger så mange unge menn som tar livet sitt kontra kvinne som tar livet sitt, så kan vi vel påstå at kvinners "psykiske lidelser" stort sett er bløff og ett oppmerksomhetsbehov.

vet ikke. Jeg velger å mene at jeg aldri aldri kan sette meg inn i hvordan et annet menneske føler og opplever noe. Så ville ikke kalt et annet menneskes psykiske lidelse for en bløff. Det kan jeg umulig vite med mindre jeg er den personen.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Eller kanskje det har noe med at menns lidelser er mer tabu, og at de derfor vegrer seg for å søke hjelp.

• Liker 2
Skrevet

Jepp. Det er nok fasiten.

Good :)

Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg skulle ønske kvinner ikke ønsket og være penere enn andre kvinner. Da hadde vi sluppet det misunnelseproblematikken med og se på plaketer.

Ser ikke helt den. Jeg er mann, men ønsker å være penere enn andre menn. I tillegg godter jeg meg når det viser seg at en eller annen fyr som er sinnsykt mye penere enn meg viser seg å være totalt blåst i topplokket. Menn som har fått utdelt alt kan av og til irritere meg, av rein misunnelse.

"Ja, i tillegg til å være penere og morsommere enn meg, så måtte han selvsagt også være flinkere til å spille piano. Faen, Gud!" Ca. noe sånt, ihvertfall på dårlige dager.

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror menn sine psykiske lidelser er mer alvorligere enn kvinners. Kvinners problem er stort sett og ikke være pen eller attraktiv nok når hun sammenligner seg med egne venninner.

Menn sitt problem er at mange menn blir trakassert og hånet i hele sitt daglige liv med kvinner. Kvinners allminnelige forakt mot tapermenn overgår tusenganger menn sitt ansvar og holdning over stygge damer. Menn er snille mot styggere damer, og damer er ikke snille mot stygge menn.

For eksempel får stygge damer alltid pult.

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke helt den. Jeg er mann, men ønsker å være penere enn andre menn. I tillegg godter jeg meg når det viser seg at en eller annen fyr som er sinnsykt mye penere enn meg viser seg å være totalt blåst i topplokket. Menn som har fått utdelt alt kan av og til irritere meg, av rein misunnelse.

"Ja, i tillegg til å være penere og morsommere enn meg, så måtte han selvsagt også være flinkere til å spille piano. Faen, Gud!" Ca. noe sånt, ihvertfall på dårlige dager.

Ja jeg får skikkelig dårlig selvtillit av og se flinke mennesker mestre det de gjør. Enten det er folk som løper på langrenn eller en mann som er flink til og spille fela.

Bare jeg ser mennesker som er dyktigere enn meg selv så blir jeg dårlig og får dårlig selvfølelse. Gjerne så dårlig selvtillit at jeg får lyst til og skade de vellykede...

Skrevet

Jeg tror menn sine psykiske lidelser er mer alvorligere enn kvinners. Kvinners problem er stort sett og ikke være pen eller attraktiv nok når hun sammenligner seg med egne venninner.

Menn sitt problem er at mange menn blir trakassert og hånet i hele sitt daglige liv med kvinner. Kvinners allminnelige forakt mot tapermenn overgår tusenganger menn sitt ansvar og holdning over stygge damer. Menn er snille mot styggere damer, og damer er ikke snille mot stygge menn.

Høres ukjent ut..

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Har det noen gang slått deg at ikke alt handler om hvem som får pult og ikke?

Endret av Maria_Marihøne
  • Liker 2
Skrevet

Har det noen gang slått deg at ikke alt handler om hve som får pult og ikke?

Jojo. Så klart. Alt handler om det. Det er super duper viktigst i verden.

Skrevet

Jeg tror ikke det og være den som alltid blir avvist seksuelt av alle og vet med han selv at han er sistevalget i verden, - blir så lykkelige av det.

Forestill dere selv da. Hva hadde dere gjort?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...