Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Å miste interesse grunnet piercinger, dårlig hygiene, sossestil og slike ting som er selvvalgt og et uttrykk for personens identitet og stil blir noe annet, det er ikke det jeg peker på her. Å utelukke mennesker med rødskjær i huden, cellulitter, høyde over 1.70 og under 1.65, smålubben underkropp, skjeve smil, dun på kroppen og slike detaljer som har blitt nevnt i denne tråden gjør meg derimot trist på vedkommendes vegne, da det vitner om en lite sjelelig utviklet person som mest sannsynlig vil gå glipp av mye her i livet. Jeg tror mange av de mer oppegående mennene her på forumet kan bekrefte at den mest sensuelle kvinnen de har møtt ikke var sensuell på grunn av sine glatte cellulittfrie lår eller bittesmå struttende brystvorter, det gikk dypere enn som så.

Jeg er enig med deg. I teorien. I praksis syns jeg dette er PK-tull (beklager). De fleste mennesker er sammen med 1 person. Da har man faktisk råd til å sette krav om at man selv skal tenne på denne ene personen.

Jeg har preferanser ang menns utseende. Også når det kommer til ting han ikke kan gjøre noe med. Jeg liker ikke at du blir trist på mine vegne av den grunn, eller at du mener jeg har dårlig utviklede selsutvikling(!!) eller at jeg kommer til å gå glipp av mye her i livet. Å la være å bli kjæreste med noen man ikke tenner på er vel neppe å gå glipp av mye i livet? Det blir jo som å si til en homofil at man er trist fordi den homofile går glipp av så mye i livet når h*n ekskluderer det motsatte kjønn, sånn satt på spissen.

Så har jeg selv erfart at jeg kan bli forelsket i menn som i utgangspunktet ikke tiltalte meg fysisk. Fordi personligheten overstyrte det fysiske. Og dette tror jeg faktisk gjelder de fleste av oss. Vi kan alle bli forelsket i personer som i utgangspunktet ikke appelerte ut fra fysiske kriterier, fordi de har sjarm og fantstiske personligheter.

Men denne tråden handler om hva man i utgangspunktet IKKE tenner på. Så er det på en måte en annen sak at man faktisk kan tenne på det likevel hvis andre ting (les: personlighet) er flott nok. Så kan man heller stille spørsmål ved om det er noen vits i å legge ut lange lister med alt man ikke liker hos det motsatte kjønn, hva godt kommer ut av det? Annet enn at en lang rekke jenter sikkert får enda mer dårlig selvtillit...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg. I teorien. I praksis syns jeg dette er PK-tull (beklager). De fleste mennesker er sammen med 1 person. Da har man faktisk råd til å sette krav om at man selv skal tenne på denne ene personen.

Jeg har preferanser ang menns utseende. Også når det kommer til ting han ikke kan gjøre noe med. Jeg liker ikke at du blir trist på mine vegne av den grunn, eller at du mener jeg har dårlig utviklede selsutvikling(!!) eller at jeg kommer til å gå glipp av mye her i livet. Å la være å bli kjæreste med noen man ikke tenner på er vel neppe å gå glipp av mye i livet? Det blir jo som å si til en homofil at man er trist fordi den homofile går glipp av så mye i livet når h*n ekskluderer det motsatte kjønn, sånn satt på spissen.

Så har jeg selv erfart at jeg kan bli forelsket i menn som i utgangspunktet ikke tiltalte meg fysisk. Fordi personligheten overstyrte det fysiske. Og dette tror jeg faktisk gjelder de fleste av oss. Vi kan alle bli forelsket i personer som i utgangspunktet ikke appelerte ut fra fysiske kriterier, fordi de har sjarm og fantstiske personligheter.

Men denne tråden handler om hva man i utgangspunktet IKKE tenner på. Så er det på en måte en annen sak at man faktisk kan tenne på det likevel hvis andre ting (les: personlighet) er flott nok. Så kan man heller stille spørsmål ved om det er noen vits i å legge ut lange lister med alt man ikke liker hos det motsatte kjønn, hva godt kommer ut av det? Annet enn at en lang rekke jenter sikkert får enda mer dårlig selvtillit...

Var du like opptatt av det i den andre tråden der kvinner ramset opp turn-off med menn? Mener å huske du kommenterte der også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du like opptatt av det i den andre tråden der kvinner ramset opp turn-off med menn? Mener å huske du kommenterte der også ;)

Husker ikke hva jeg skrev (eller om jeg skrev) i den tråden jeg :klo: har du en link til tråden?

Du mener altså at jeg ramset opp ting jeg syns er turn-off med menn i den tråden? uten å tenke på at menn får dårlig selvtillit av det? Nå handlet uansett min respons på Cosette sitt innlegg om noe annet enn dette. Det du fremhever her var mest en liten digresjon på slutten. Og jeg skriver da også her at jeg kan forelske meg/tenne på menn selv om de i utgangspunktet har fysiske egenskaper jeg ikke tenner på, fordi de kompenserer med personlighet. Så det må da være et plaster på såret hvis jeg skrev om avtennende ting i den andre tråden, eller hur? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For du har behov for det eller? Jeg finner dette fenomenet utrolig fasinerende. Kvinner som ønsker å bli satt på plass når de oppfører seg dårlig. Ikke at jeg selv har noe i mot å sette på plass kvinner (eller menn for den sags skyld), men jeg har noe imot å være sammen med ei jeg faktisk må sette på plass. Om menn flest er som meg, er få av dem interessert i å være reservepappa for kvinner som ikke har lært å oppføre seg, så da er det nok en fordel at du heller jobber mot å unngå å oppføre deg som en idiot :) En stor turn-off.

Tror nok hun mente at alle sammen gjør feil i blandt, oppfører seg teit eller sier noe dumt, og at hun da ikke har noe i mot å få høre det. Hun sier at den perfekte mannen ikke er "prinsen på den høye, hvite hest", men en mann som ikke er perfekt i den forstand at han er ufeilbarlig. Hun mener en mann som er perfekt for henne, fordi de utfyller hverandres feil og mangler. Ikke kom å fortell meg at du alltid oppfører deg perfekt, for det er det nemlig ingen som gjør. Synes det er turn-on med noen som faktisk evner å se se at de noen ganger oppfører seg som en "idiot" ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det du sier der er interessant, for tror du en "perfekt" mann ble født slik og bare er seg selv? Perfeksjon er noe man må oppnå, og en slik mann har antageligvis måttet gå i seg selv flere ganger og skapt seg selv i det bildet. Gjør du noe selv for å være den perfekte kvinne? Hvis ikke, syns du da det er rett og rimelig med slike krav? Og nå skjønner jeg at du ikke tenker på en eksemplarisk gudommelig skapning som ikke har noen ulemper, men likefult - du ser etter noe noen overhodet ikke er naturlig. Slike høye krav skaper bare en masse stress og frustrasjon i lengden, og drømmemannen dabber av etterhvert. Hvorfor må du ha en perfekt mann? Hvorfor holder det ikke bare å ha god kjemi og følelser og innse at alle mennesker faktisk driter og fjerter når de finner det for godt? Nobody's perfect. jeg vet hvertfall at jeg skyr andre med slike holdninger som det der.

Har møtt mange menn som er "perfekte", men det dabber av når forelskelsen legger seg, rart det der. Jeg mener ikke perfekt som i å aldri gjøre noen feil, man kan aldri finne en helt perfekt person, men man kan finne en mann som er perfekt for vedkommende. For meg holder det ikke med kun kjemi og følelser, det må være mer, men det er nå meg. Hvorfor skal man automatisk sikte lavere? kun for å tilfredstille menn der ute som er lei jenter med "urimelige" krav? man havner ikke i et forhold basert på medlidenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det du sier der er interessant, for tror du en "perfekt" mann ble født slik og bare er seg selv? Perfeksjon er noe man må oppnå, og en slik mann har antageligvis måttet gå i seg selv flere ganger og skapt seg selv i det bildet. Gjør du noe selv for å være den perfekte kvinne? Hvis ikke, syns du da det er rett og rimelig med slike krav? Og nå skjønner jeg at du ikke tenker på en eksemplarisk gudommelig skapning som ikke har noen ulemper, men likefult - du ser etter noe noen overhodet ikke er naturlig. Slike høye krav skaper bare en masse stress og frustrasjon i lengden, og drømmemannen dabber av etterhvert. Hvorfor må du ha en perfekt mann? Hvorfor holder det ikke bare å ha god kjemi og følelser og innse at alle mennesker faktisk driter og fjerter når de finner det for godt? Nobody's perfect. jeg vet hvertfall at jeg skyr andre med slike holdninger som det der.

Og, nei, jeg tror ingen blir født "perfekt". Det er alt man får fra erfaringer, opplevelser og tanker gjennom livet som definerer hvem du er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For du har behov for det eller? Jeg finner dette fenomenet utrolig fasinerende. Kvinner som ønsker å bli satt på plass når de oppfører seg dårlig. Ikke at jeg selv har noe i mot å sette på plass kvinner (eller menn for den sags skyld), men jeg har noe imot å være sammen med ei jeg faktisk må sette på plass. Om menn flest er som meg, er få av dem interessert i å være reservepappa for kvinner som ikke har lært å oppføre seg, så da er det nok en fordel at du heller jobber mot å unngå å oppføre deg som en idiot :) En stor turn-off.

nei, jeg er nok svært sjeldent en idiot, men jeg har aldri møtt verken mann eller kvinne som aldri har hatt noen sekunder eller idioti innimellom....

har hatt to damer som hadde bitchi personlighet(3 og 5år lange forhold) og av disse fikk jeg høre 2-3ganger at jeg var en idiot når jeg trengte det. den siste dama og den siste mannen jeg har vært sammen med har begge gått rundt grøten og bare hinta om ting når jeg "var en idiot". siden jeg skjønner dårlig hint liker jeg å høre det som det er og hvor viktig det er de få gangene det faktisk er viktig. siden jeg omtrent aldri får høre noe annet enn positive ting har jeg svært godt av å høre ordet idiot av å til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt mange menn som er "perfekte", men det dabber av når forelskelsen legger seg, rart det der. Jeg mener ikke perfekt som i å aldri gjøre noen feil, man kan aldri finne en helt perfekt person, men man kan finne en mann som er perfekt for vedkommende. For meg holder det ikke med kun kjemi og følelser, det må være mer, men det er nå meg. Hvorfor skal man automatisk sikte lavere? kun for å tilfredstille menn der ute som er lei jenter med "urimelige" krav? man havner ikke i et forhold basert på medlidenhet.

SOM? Handler ikke om medlidenhet når du er forelska da vet du. Og dette MER eksisterer ikke. Hva er det du har åg gi som er dette "MER" enn andre jenter, egentlig? Er bare så fasinerende at jenter som er akkurat som andre jenter skal ha krav på dette "mer"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rastl0s

Mye fett...

For mye sminke, SPESIELT kremer og pudder som gjør at huden blir helt matt og ser unaturlig ut...

Mye høyde

For lite høyde

For store/små øyer

Flat rumpe

For små pupper

Røyk/snus

inaktivitet

dumhet

alt for blek hud

veldig uren hud (ok med uren hud som hvem som helst kan ha, men snakker om masse kviser og fæl hud...)

Stygge tenner

osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lav intlitegens. dårligv utsene

wow.

uansett

jenter som kun er opptatt av jåleri og hvem som har pult hvem og blablabla er jævlig kjedelige. liker jenter som kan utfordre meg litt på intellektuelt nivå, men også er leken å morsom.

så ja det er viktig at jentene har ett glimt i øye ellers håper jeg bare de drar hjem etter vi har hatt sex.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en jente i går som hadde kjøleskapet fullt av Fjordland og hadde levd stort sett på pizza hittil i 2012.

Det var litt turn-off. Selv om hun var ganske flott.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usikkerhet å mas å lav intlitegens. dårligv utsene

For deg er lav intelligens turn off? Interessant. :roll:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For deg er lav intelligens turn off? Interessant. :roll:

Va er du frekk elr? Jeg liker at dama ikke er dom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du tuller nå, eller?

iduc irreterer meg nå. va kødder du meg? Jeg vil ha fin og intelitegens dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iduc irreterer meg nå. va kødder du meg? Jeg vil ha fin og intelitegens dame

Ok, da.

Men hva kan du selv tilby denne intelligente damen?

Om du har dysleksi beklager jeg det jeg har skrevet før. Har du det?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Så fantastisk...

Men..

Jeg tror alle har noe de liker å noe de ikke liker. Men, finner du ei jente som du syns er helt fantastisk å ønsker å bli bedre kjent med, så dumper du vel ikke henne hvis det viser seg at når hun kler av seg for første gang, så har hun(som de fleste kvinner) celluitter på romer/lår eller for lite/mye område med Areola?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...