Mr. Jones Skrevet 3. februar 2012 #121 Skrevet 3. februar 2012 Jenter som spiller wow og generelt har nerdetet interesser. Første gang jeg har hørt om en mann (?) som ikke liker gamerchicks... 10
Gjest Levitate Skrevet 3. februar 2012 #122 Skrevet 3. februar 2012 Første gang jeg har hørt om en mann (?) som ikke liker gamerchicks...
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #123 Skrevet 3. februar 2012 Hår på armene. Det er utrolig at kvinner ikke barberer det vekk. De fleste mennesker, også kvinner har hår på armene, skjønner du. SURPRISE! Man har ofte dunhår der og å barbere det vekk da er bare bortkastet(Om det er veeeldig mye er nok noe annet, men de aller fleste har vel ikke det). Nok at kvinner må barbere nesten alt annet. Hvis du synes det er så jævla teit kan du som mann fjerne armhårene dine selv. Da blir du nok grisefin. Virker som det bare er idiotiske smågutter her inne som kommenterer sånt. 7
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #124 Skrevet 3. februar 2012 Hår på overleppen. Kvinner skal ha hår på hodet, ingen andre steder. Og hvem bryr seg om at du mener det? Tror de kvinner selb best vet hva som de bør barbere bort og ikke. Sånn bare for din informasjon, så er kvinner også mennesker, noe som tilsier at de har hår på hele kroppen også. Man lærer jaggu noe nytt hver dag, vettu 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #125 Skrevet 3. februar 2012 Jenter som alltid leter etter noe mer perfekt. Hadde jeg bestemt, så hadde de blitt sendt til Uganda for å lære om livet. Det harde livet. Da hadde det blitt hyling, det hadde jeg likt.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #126 Skrevet 3. februar 2012 Og hvem bryr seg om at du mener det? Tror de kvinner selb best vet hva som de bør barbere bort og ikke. Sånn bare for din informasjon, så er kvinner også mennesker, noe som tilsier at de har hår på hele kroppen også. Man lærer jaggu noe nytt hver dag, vettu Vel, siden det er etterlyst hva jeg mener er stygt på jenter så svarer jeg. Tydeligvis er det noen som bryr seg om det siden jeg er bedt om å svare på det. At du blir defensiv og hårsår bare fordi jeg har smak er ditt problem og det er, ærlig talt, ikke noe jeg bryr meg med. 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 3. februar 2012 #127 Skrevet 3. februar 2012 Utover det å se ut som en ugle er det turn-off med kvinnfolk som er blottet for mors-innstink og ikke liker barn. Er lut lei av negative kvinnfolk som ikke har omsorgsegenskapene inntakt. Det er faktisk det som er mest tiltalende med kvinner. Det at de er omsorgsvesen og glad i mennesker, spesielt barn. Også kvinnfolk som forelsker seg i dyr og ser på dem som bedre enn menneskerer totalt deal-breaker. blir glad i mener du vel? kanskje de har blitt såpass såret opp igjennom årene at de ser på dyr som bedre? et kjæledyr vil aldri såre deg.. jeg har opplevd det den andre veien hele tiden. at mannfolk ikke vil ha barn noen gang :gjeiper: de er livredde! 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #128 Skrevet 3. februar 2012 Hvorfor er det mye mer bitching og krangling om trådens tema her enn i den tilsvarende om turn off med gutter? Greit at det er på Kvinneguiden, men hvorfor ikke bare godta at noen gutter synes det og det er turn off med jenter? Hvorfor problematisere at noen ikke liker hårete armer på jenter? 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. februar 2012 #129 Skrevet 3. februar 2012 Og hvem bryr seg om at du mener det? Tror de kvinner selb best vet hva som de bør barbere bort og ikke. Sånn bare for din informasjon, så er kvinner også mennesker, noe som tilsier at de har hår på hele kroppen også. Man lærer jaggu noe nytt hver dag, vettu TS bryr seg sikkert, hvis ikke så hadde han/hun vel ikke spurt? 2
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2012 #130 Skrevet 3. februar 2012 Jenter i shorts. Hvorfor ikke bruke kjørt når du først vil flexe legsa?
Gjest -J- Skrevet 3. februar 2012 #131 Skrevet 3. februar 2012 Dårlig grammatikk og mangelfull syntaks er desverre en dealbreaker for min del. Aggressiv uintelligens som kaster seg mot meg og generelt vulgær oppførsel er også uakseptabelt. Nei, listen er lang når jeg tenker meg om, så jeg fokuserer egentlig på det jeg liker. 1
Gjest Cosette Skrevet 3. februar 2012 #132 Skrevet 3. februar 2012 *Flirer seg ut igjen av denne tråden* 2
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2012 #133 Skrevet 3. februar 2012 Å? Lurer på hva det er med graviditet som er så ille at tiden nesten stopper opp slik at noens pust virker så påtrengende at en faktisk mister matlysten? For min del så gløder mange gravide, men de er mer off limit enn turn off for å si det sånn. Kan ikke for det, men til mitt forsvar må jeg få anføre at fobien er ganske utbredt blant unge menn. Om jeg ikke var anonym her, hadde jeg selvsagt ikke våget å si det:))
Gjest badeand1 Skrevet 3. februar 2012 #134 Skrevet 3. februar 2012 Hår på armene. Det er utrolig at kvinner ikke barberer det vekk. Jeg gjør det! ^^ Men er mange andre ting jeg har som menn ikke liker.
Gjest Pelle Skrevet 3. februar 2012 #135 Skrevet 3. februar 2012 Damer som klakker rundt på høye hæler i "gåsestil", og som i tillegg har duck face og perlekjede - og som gjerne ltopper det hele med litt leppestift på tennene .....
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2012 #136 Skrevet 3. februar 2012 De over 30 som fortsatt tror de er 18 og forsøker å kle seg sexy. Sjeldent det funker. grow up! 1
Gjest Jan Skrevet 3. februar 2012 #137 Skrevet 3. februar 2012 De over 30 som fortsatt tror de er 18 og forsøker å kle seg sexy. Sjeldent det funker. grow up! Enig, halvgamle røyer av typen "alder er bare et tall", "i vår slekt ser kvinnene 10 år yngre ut enn de er", "" jeg er egentlig 33, men ser ut og føler meg som om jeg er 21". Jesus F .... Christ for en plage 1
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. februar 2012 #138 Skrevet 3. februar 2012 Enig, halvgamle røyer av typen "alder er bare et tall", "i vår slekt ser kvinnene 10 år yngre ut enn de er", "" jeg er egentlig 33, men ser ut og føler meg som om jeg er 21". Jesus F .... Christ for en plage Ja, dere har helt rett. Jeg har bikka 30 nå, så da er det på med grilldressen og frem med strikketøyet. 12
Flanør Skrevet 3. februar 2012 #139 Skrevet 3. februar 2012 Ja, dere har helt rett. Jeg har bikka 30 nå, så da er det på med grilldressen og frem med strikketøyet. Han sa 30, ikke 60. Tror nok du oppfatta poenget hans. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. februar 2012 #140 Skrevet 3. februar 2012 Han sa 30, ikke 60. Tror nok du oppfatta poenget hans. Jeg gjorde nok det. Men jeg fikk inntrykk av at de mente at vi på 30 ikke skal prøve å kle oss sexy. Det er jeg uenig i. Men det er jo selvfølgelig forskjell på hva man anser som sexy når man er 18 og når man er 30. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå