AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #101 Skrevet 2. februar 2012 "Hva er turn off med jenter?" Tja, mens, utflod, fødevæske, graviditet, med mere. 4
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #102 Skrevet 2. februar 2012 Hva med jenter som er 155-165 cm høy? Langt brunt glatt hår? Grønn/brune/blåe øyne (eller blanding av fargene) Litt føflekker/fregner her og der? Små føtter/hender? veier 50-60? Ikke direkte trent kropp, men slak? Har humørsvingninger som alle andre? Ikke be fremmede på et forum vurdere om du er god nok eller ikke. Du trenger ikke det. Jobb med selvtilliten og ha tro på deg selv, så vil resten gå automatisk. Måtte bare kommentere dette: Jeg blir direkte lei meg når enkelte jenter har så lite selvtillit at de legger ut informasjon om seg selv på denne måten bare for å få en form for bekreftelse fra menn her inne. De er ikke mentorer som kan vurdere deg. Du fortjener bedre enn det! 14
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #103 Skrevet 2. februar 2012 Graviditet er dessverre veldig turn off, og rent fysisk riktig frastøtende. Sitter man f.eks. og spiser sammen med en pustende og pesende, gjerne halveis liggende, høygravid kvinne, kan man man som regel bare glemme å prøve å få ned en matbit. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #104 Skrevet 2. februar 2012 Ikke be fremmede på et forum vurdere om du er god nok eller ikke. Du trenger ikke det. Jobb med selvtilliten og ha tro på deg selv, så vil resten gå automatisk. Måtte bare kommentere dette: Jeg blir direkte lei meg når enkelte jenter har så lite selvtillit at de legger ut informasjon om seg selv på denne måten bare for å få en form for bekreftelse fra menn her inne. De er ikke mentorer som kan vurdere deg. Du fortjener bedre enn det! På høy tid at kvinner også må under lupen. Hit the gym honey.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #105 Skrevet 2. februar 2012 Hva med jenter som er 155-165 cm høy? Langt brunt glatt hår? Grønn/brune/blåe øyne (eller blanding av fargene) Litt føflekker/fregner her og der? Små føtter/hender? veier 50-60? Ikke direkte trent kropp, men slak? Har humørsvingninger som alle andre? Utrente kropper er aldri fine, samme om man er slank eller ei.
Gjest Lotusblomsen Skrevet 2. februar 2012 #106 Skrevet 2. februar 2012 Ikke be fremmede på et forum vurdere om du er god nok eller ikke. Du trenger ikke det. Jobb med selvtilliten og ha tro på deg selv, så vil resten gå automatisk. Måtte bare kommentere dette: Jeg blir direkte lei meg når enkelte jenter har så lite selvtillit at de legger ut informasjon om seg selv på denne måten bare for å få en form for bekreftelse fra menn her inne. De er ikke mentorer som kan vurdere deg. Du fortjener bedre enn det! Jeg må bare spørre deg om hvorfor du mener at denne personen har dårlig selvtillit og at det er om henne? Jeg ville heller tro at det er om jenter i den kategorien.. Ikke si at noen har dårlig selvtillit og trenger bekreftelse når man overhode ikke vet hvem det er og om det er om den personen generelt.. 1
Gjest Freakingawesome Skrevet 2. februar 2012 #107 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Hva med jenter som er 155-165 cm høy? Langt brunt glatt hår? Grønn/brune/blåe øyne (eller blanding av fargene) Litt føflekker/fregner her og der? Små føtter/hender? veier 50-60? Ikke direkte trent kropp, men slak? Har humørsvingninger som alle andre? Høres flott ut det så lenge humørsvingningene ikke er ekstreme Endret 2. februar 2012 av Freakingawesome
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #108 Skrevet 2. februar 2012 Høye damer, silikon pupper, langt slitt hår, (eller kvinner som ikke skjønner at håret skal kle ansiktsformen, nyter ikke å ha kort hår vist du har en ansiktsform som ser best ut med langt hår og omvendt) overdreven sminke bruk og damer som ser kjedelige ut ikke skiller seg ut men går i ett med mengden.
Gjest sjåmæiauan Skrevet 2. februar 2012 #109 Skrevet 2. februar 2012 Sitter man f.eks. og spiser sammen med en pustende og pesende, gjerne halveis liggende, høygravid kvinne, kan man man som regel bare glemme å prøve å få ned en matbit. Å? Lurer på hva det er med graviditet som er så ille at tiden nesten stopper opp slik at noens pust virker så påtrengende at en faktisk mister matlysten? For min del så gløder mange gravide, men de er mer off limit enn turn off for å si det sånn. 2
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. februar 2012 #110 Skrevet 2. februar 2012 (endret) flere??? kom igjen nå. skriv den minste lille ting som kanskje irriterer deg Endret 2. februar 2012 av Nuppdupp 2
Rusken Skrevet 2. februar 2012 #111 Skrevet 2. februar 2012 flere??? kom igjen nå. skriv den minste lille ting som kanskje irriterer deg Jeg synes også dette var spennende 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #112 Skrevet 2. februar 2012 Feminister. Ingenting er mer turnoff en ei kvinne som tror hun er ei mann. Likestillingsidioter. Jeg ønsker at hun skal lage mat, vaske, og gjøre de kvinnelige syslene i hjemmet, i mens jeg tar meg av de mannlige tingene, som å reparere vaskemaskinen, legge om til vinterdekk, osv. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #114 Skrevet 2. februar 2012 Hår på armene. Det er utrolig at kvinner ikke barberer det vekk.
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. februar 2012 #115 Skrevet 2. februar 2012 Feminister. Ingenting er mer turnoff en ei kvinne som tror hun er ei mann. Likestillingsidioter. Jeg ønsker at hun skal lage mat, vaske, og gjøre de kvinnelige syslene i hjemmet, i mens jeg tar meg av de mannlige tingene, som å reparere vaskemaskinen, legge om til vinterdekk, osv. enig
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #116 Skrevet 2. februar 2012 Hår på overleppen. Kvinner skal ha hår på hodet, ingen andre steder. 2
Rusken Skrevet 2. februar 2012 #117 Skrevet 2. februar 2012 Hår på armene. Det er utrolig at kvinner ikke barberer det vekk. Seriøst? Er det digg med skjeggstubber på armene, da? 8
Gjest Badabing Skrevet 2. februar 2012 #118 Skrevet 2. februar 2012 (endret) Feminister. Ingenting er mer turnoff en ei kvinne som tror hun er ei mann. Likestillingsidioter. Jeg ønsker at hun skal lage mat, vaske, og gjøre de kvinnelige syslene i hjemmet, i mens jeg tar meg av de mannlige tingene, som å reparere vaskemaskinen, legge om til vinterdekk, osv. Ikke ta dere nær av dette da, jenter! Hvem bryr seg? Dette er en beskrivelse av meg, bortsett fra at jeg ikke tror jeg er en mann, men faktisk veldig feminin. Men uaktuelt at kjæresten min skal legge om vinterdekk for meg, da betaler jeg heller verkstedet for å gjøre det. Jammen har jeg brede skuldre også, men det er faktisk en av de tingene jeg liker best ved meg selv utseendemessig. Hvem bryr seg om hva en eller annen random fyr mener? Endret 2. februar 2012 av Badabing 5
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #119 Skrevet 3. februar 2012 Feite jenter i trange klær. Er man stor skal man ikke inn i noe smått. Jenter med briller og som er usminkede. Jenter som trener feil på helsestudio. Røykende jenter, og godterifråtsere. Jenter som spiller wow og generelt har nerdetet interesser. Prippene jenter som ikke tørr eller vil noe som helst. Jenter som ikke snakker eller tørr å åpne kjeften og rødmer for den minste ting. Bråkete, usjarmerende jente som ikke kan å oppføre seg feminint. Jenter som ser sure ut. 2
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2012 #120 Skrevet 3. februar 2012 Utover det å se ut som en ugle er det turn-off med kvinnfolk som er blottet for mors-innstink og ikke liker barn. Er lut lei av negative kvinnfolk som ikke har omsorgsegenskapene inntakt. Det er faktisk det som er mest tiltalende med kvinner. Det at de er omsorgsvesen og glad i mennesker, spesielt barn. Også kvinnfolk som forelsker seg i dyr og ser på dem som bedre enn menneskerer totalt deal-breaker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå