Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Store øyne (Marianne Westby)*grøss*

:hakeslepp:

Hun er jo NYDELIG!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bredskuldrede jenter haha, med tykk hals. Fyfaen det ser ikke ut. Kvinner med brede kjever og haker er heller ikke mitt bord. Skeive smil og rødskjær i huden er no go.

Skrevet

:hakeslepp:

Hun er jo NYDELIG!

Synes du :sjokkert:

Synes ikke jeg. Liker virkelig ikke de ugle øynene hennes.

• Liker 1
Skrevet

Jeg missliker sterkt jenter brune øyne. Vet ikke hvorfor, men ser så neandertalsk ut liksom :sjenert: Eller litt sånn dyrisk ut da. Takler det bare ikke. :sjenert:

Jeg takler ikke jenter med blå øyne. De ser så naive og lite intelligente ut. Forbinder det med svenske lyshårete som lever med store rose skylapper foran øynene.

:ironi:

Dust.

• Liker 4
Skrevet

GODtar. Er virkelig norsk så vanskelig å forstå?

Er virkelig norsk så vanskelig å skrive? Det var hun som skrev feil, ikke jeg som leste feil.

Skrevet

Budeier av klassisk nordisk type: vasne blå eller grå øyne, hårfarge som høy eller vissent gress, svære som mannfolk (176+) med tømmerstokkfasong (dvs uten liv og hofter), og uten det minste tilløp til ynde eller eleganse. Gi meg de yndige, alveaktig grasiøse med øyne og hår som en silkemyk tropenatt;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Men jenter da, det er vel ikke så innmari meningsløst når enkeltdelen vår står alene?

Noen kroppslige enkeltdeler kan stå alene og er ønsket når den står.

:gjeiper:

Endret av Havbris
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Er det virkelig ikke mulig å holde seg til tema bare fordi TS spør etter hva som er turn off med jenter? Synes dette hyler dobbeltmoral lang vei, det er helt greit å ha en tråd om hva vi jenter synes er turn off med gutter, mens det ikke er greit å ha en tråd om hva som er turn off med oss jenter?

Ja TS er kanskje ekstrem for noen, men det går da ann å ta slike ting med en klype salt og la det gå, og bare svare på spørsmålet?

Forøvrig synes eksen min at:

- kort hår på jenter ikke var bra

- ikke være alt for høye

Endret av Anuket
  • Liker 3
Skrevet

Haha, smaken er virkelig som baken. Brune øyne får deg til å se ut som en neandertaler, blåe øyne er vasne, med store øyne likner du en ugle og små øyne er også turn-off. :legrine:

• Liker 12
Skrevet

Det er ikke mange ting som er turnoff, spesielt når jenter er som de er. Det er egentlig kun smak og behag. Jeg liker noe, andre hater, og sånn er det med alle. Men det er en ting jeg ikke liker, og det er : oversminking!! Jeg skjønner at noen sliter med selvilgitt, men ikke skjul huden din under mye mye mye sminke! Det hjelper ikke!

Vil heller ha en jente med skikkelig uren hud som gjør sitt beste for å gjøre noe med det; enn en jente som bare sminker alt vekk:o

• Liker 4
Skrevet

Det jeg synes er utrolig teit er at menn som selv ikke ser ut(ingen er vel direkte stygge, men uattraktive og ingen spesielle trekk) går rundt og tror de kan få seg den peneste jenta i byen! :murvegg:

Om man ser seg rundt ser man MANGE pene og søte jenter, men det er sjeldent man ser en mann som er noe særlig å se på. Neinei, man må tone ned på forventningene.

• Liker 3
Skrevet

Det jeg synes er utrolig teit er at menn som selv ikke ser ut(ingen er vel direkte stygge, men uattraktive og ingen spesielle trekk) går rundt og tror de kan få seg den peneste jenta i byen! :murvegg:

Om man ser seg rundt ser man MANGE pene og søte jenter, men det er sjeldent man ser en mann som er noe særlig å se på. Neinei, man må tone ned på forventningene.

Tull og tøys. De jentene andre jenter syns er pene er sjeldent pene i gutters øyne. Dere lever i en boble der dere backer hverandre opp, får deres venninner til å tro de er penere enn de er osv. 99% av alle jenter får høre at de er pene av enten venner/venninner/foreldre/familie/snille søskenbarn og diverse. Er liksom vanlig høflighet å komlimentere kvinner for skjønnhet. Det er et fåtall av dere som er noe særlig fine. Det er lagt flere slanke, gutter med rett rygg enn det er kvinner. De fleste unge jenter begynner jo å bli tjukke allerede ved 16 årsalderen.

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg er mann, og er faktisk ikke enig i dette. Hvis man går på en buss eller et fly, eller inn på en kino, og får se et tilfeldig utvalg norske jenter, er sjansen svært stor for at de man får øye på i beste fall er svært - hva skal vi si ...beskjedent utstyrt fra naturens side. I Syd Europa, samt mange land i Latin Amerika og Syd Øst Asia, er det en ganske annen kvalitet på utseendet til den jevne kvinne.

Skrevet

Tull og tøys. De jentene andre jenter syns er pene er sjeldent pene i gutters øyne. Dere lever i en boble der dere backer hverandre opp, får deres venninner til å tro de er penere enn de er osv. 99% av alle jenter får høre at de er pene av enten venner/venninner/foreldre/familie/snille søskenbarn og diverse. Er liksom vanlig høflighet å komlimentere kvinner for skjønnhet. Det er et fåtall av dere som er noe særlig fine. Det er lagt flere slanke, gutter med rett rygg enn det er kvinner. De fleste unge jenter begynner jo å bli tjukke allerede ved 16 årsalderen.

Og du sier jeg lever i en boble? :skratte: Jeg påpekte i alle fall ikke 100 feil/mangler som jeg finner i menn. Jeg trakk bare fram noe som faktisk er en realitet.

Og det at kvinner jeg komplimenter til hverandre, er det så galt da? Det er normalt å være hyggelig, men kanskje ikke for deg? Det er jo derfor du kommer med så meningsløse utsagn i denne tråden. :klaske:

• Liker 3
Skrevet

Og du sier jeg lever i en boble? :skratte: Jeg påpekte i alle fall ikke 100 feil/mangler som jeg finner i menn. Jeg trakk bare fram noe som faktisk er en realitet.

Og det at kvinner jeg komplimenter til hverandre, er det så galt da? Det er normalt å være hyggelig, men kanskje ikke for deg? Det er jo derfor du kommer med så meningsløse utsagn i denne tråden. :klaske:

Du påstår at kvinner ser gjevnt over bedre ut enn menn. Det er ikke sant. Den oppfattningen har dere skapt selv i deres egen boble.

• Liker 2
Skrevet

Dette tror jeg dessverre du har rett i ...

Skrevet

Hva med jenter som er

155-165 cm høy?

Langt brunt glatt hår?

Grønn/brune/blåe øyne (eller blanding av fargene)

Litt føflekker/fregner her og der?

Små føtter/hender?

veier 50-60?

Ikke direkte trent kropp, men slak?

Har humørsvingninger som alle andre?

Skrevet

Jenter med alt for mange store tenner som formelig kriger om plassen, jenter med smålubben underkropp ikledd jeans som får beina til å ligne på dårlig stappa pølser, jenter som fra før av er ufeminint høye, som likevel går i sko eller støvletter med høye hæler, og får King Kong og Frankenstein til å se ut som åpenbaringer av gracie og eleganse, jenter med kalvbent, vraltende gange, jenter med klumpete nese, jenter med uren, kvisete hud, osv., osv. osv

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...