Flanør Skrevet 3. februar 2012 #141 Skrevet 3. februar 2012 Jeg gjorde nok det. Men jeg fikk inntrykk av at de mente at vi på 30 ikke skal prøve å kle oss sexy. Det er jeg uenig i. Men det er jo selvfølgelig forskjell på hva man anser som sexy når man er 18 og når man er 30. Nja, jeg leste han heller som at jenter på tredve bør kle seg sexy etter alderen. Det er som du sier at hva som er sexy for en 30-åring er forskjellig fra hva som er sexy på en 18-åring.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #142 Skrevet 3. februar 2012 Jeg gjorde nok det. Men jeg fikk inntrykk av at de mente at vi på 30 ikke skal prøve å kle oss sexy. Det er jeg uenig i. Men det er jo selvfølgelig forskjell på hva man anser som sexy når man er 18 og når man er 30. Jeg vet jeg er sær, men jeg har alltid oppfattet vanlige truser som langt mer sexy enn sorte forseggjorde truser. G-streng har aldri vært noe som har falt i smak for min del. Men en vanlig fin kjole en varm sommerdag med fine, vanlige truser til kan jeg oppfatte som nok så sexy faktisk - selvfølgelig avhengig av personene som har det på seg. Vinterstid kan en helt vanlig skidress se ganske sexy ut. Faktisk! Men jah, jeg har sær smak. Såeh... Uh, og det var visst hva det var som var turn-off som skulle skrives her. Vel, får vel nøyes med at ting som skal se "sexy" ut, truser med blonder, g-streng, osv, er turn-off for min del. 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #143 Skrevet 3. februar 2012 bl.a. flat rumpe og flate bryster, bitchy-attitude, orangotangpupper, cellulitter, fedme, bart og kroppshår.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #144 Skrevet 3. februar 2012 bl.a. flat rumpe og flate bryster, bitchy-attitude, orangotangpupper, cellulitter, fedme, bart og kroppshår. redigering: flate pupper er kanskje ikke turn-off, men jeg liker store pupper.
Gjest SJÅMÆIAUAN Skrevet 3. februar 2012 #145 Skrevet 3. februar 2012 fobien er ganske utbredt blant unge menn. Nei.. du, da sier vi heller de som er svanger så blir vi enig. De som støtt og stadig får pustebesvær av emosjonelle ting og ender i et verbalt mageplask hvor man står forundret og tenker.. hva var det som hendte? Kokettering er sjeldent noe vakkert, som å spørre om en skal trekke i utgangsdøra og da sier man noe helt annet.. kanskje.. kanskje ikke, altså hvis man er så tydelig "hjelpesløs" at det nesten blir overtydelig og hele apeberget står og hoier meg, meg, meg!!!!!!!!!! Hnnnnngh! Låkk-åpp-dørra-før-jei-scvetter-i-hjel!
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2012 #146 Skrevet 3. februar 2012 Jeg gjorde nok det. Men jeg fikk inntrykk av at de mente at vi på 30 ikke skal prøve å kle oss sexy. Det er jeg uenig i. Men det er jo selvfølgelig forskjell på hva man anser som sexy når man er 18 og når man er 30. Hvorfor må menn heletiden forsvare hva de tenner på?!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. februar 2012 #147 Skrevet 3. februar 2012 Hvorfor må menn heletiden forsvare hva de tenner på?! Skjønner ikke hvorfor du siterte meg når du sier det. Hvis du har lest hele tråden så vil du se at jeg var en av de som forsvarte denne tråden. Jeg bare syns det var merkelig at en skriver at 30 åringer ikke skal kle seg sexy(men det var kanskje jeg som misforsto akkurat det innlegget). 2
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #148 Skrevet 3. februar 2012 bl.a. flat rumpe og flate bryster, bitchy-attitude, orangotangpupper, cellulitter, fedme, bart og kroppshår. Orangotangpupper? Den var ny! 4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #149 Skrevet 3. februar 2012 Skjønner ikke hvorfor du siterte meg når du sier det. Hvis du har lest hele tråden så vil du se at jeg var en av de som forsvarte denne tråden. Jeg bare syns det var merkelig at en skriver at 30 åringer ikke skal kle seg sexy(men det var kanskje jeg som misforsto akkurat det innlegget). Eller var det kanskje fordi du følte deg truffet av akkurat det innlegget? Isåfall burde det være en slags alarmklokke ift hvorfor folk reagerer. Jeg rettferdiggjør det ikke, men jeg sier det er forståelig.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. februar 2012 #150 Skrevet 3. februar 2012 Eller var det kanskje fordi du følte deg truffet av akkurat det innlegget? Isåfall burde det være en slags alarmklokke ift hvorfor folk reagerer. Jeg rettferdiggjør det ikke, men jeg sier det er forståelig. Følte meg ikke truffet i det hele tatt. Selv om jeg syns det er helt greit at man lister opp ting man syns er turn off med jenter, så må det jo også være greit å reagere på enkelte ting som blir skrevet. Og jeg reagerte på at en mann mente at man som 30-åring ikke skulle prøve å være sexy. Helt greit at man mener det, jeg bare påpekte at jeg syns det var rart. 4
StellinaX Skrevet 3. februar 2012 #151 Skrevet 3. februar 2012 Skjønner ikke hvorfor du siterte meg når du sier det. Hvis du har lest hele tråden så vil du se at jeg var en av de som forsvarte denne tråden. Jeg bare syns det var merkelig at en skriver at 30 åringer ikke skal kle seg sexy(men det var kanskje jeg som misforsto akkurat det innlegget). Leste innlegget som deg, så da misforstod i så fall jeg også Han endrer nok mening om 10-20 år (ser for meg han som skrev innlegget som veldig ung), tviler på at han ønsker at den halvgamle røya han har til kone skal kle seg som et vrak;p Morsom tråd forresten, gøy å se hva dere synes er turn off med oss damer. 3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #152 Skrevet 3. februar 2012 Pupper som er for små, flate eller hengende. Stygge brystvorter. Spesielt brystvorter er noe jenter bør gjøre noe med om de ikke ser bra ut. Det er den største turn-offen. Kvinner som er over 170 og under 165.
Mr. Jones Skrevet 3. februar 2012 #153 Skrevet 3. februar 2012 Kvinner som er over 170 og under 165. Ikke mye å gå på ser jeg, haha. 17
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #154 Skrevet 3. februar 2012 Ikke mye å gå på ser jeg, haha. Nei men det gjør ingenting for jeg har dame. Dessuten er det jo bare et fåtall damer som er kjærestemateriale så det blir få å gå på uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #156 Skrevet 3. februar 2012 Kvinner som tar seg selv så høytidlig at de klager på at menn forteller hva det er for egenskaper de ikke liker. 4
Gjest Cosette Skrevet 3. februar 2012 #157 Skrevet 3. februar 2012 Jeg kjenner jeg får litt vondt av flere av de individene som har postet sine "preferanser" her og i lignende tråder som forumet i det siste har flommet over av. Mitt inntrykk og erfaring er at jo strengere, mer kritisk og mindre aksepterende man er overfor andre mennesker og deres kropper og fysiske fremtoning, jo strengere, mer kritisk og mindre aksepterende er man overfor seg selv. Det kan ikke være særlig gode tanker å måtte streve med. Jeg kjenner jeg er glad for å ha arbeidet meg opp til et nivå av selvfølelse og aksept overfor meg selv som gjør det mulig for meg å akseptere andre mennesker som både venner og potensielle kjærester i mange slags fysiske former. Det gjør at verden for meg har et stort spekter av interessante, fascinerende, spennende mennesker jeg potensielt kan bli tiltrukket av. Det er en ganske behagelig situasjon. 5
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 3. februar 2012 #158 Skrevet 3. februar 2012 Jeg kjenner jeg får litt vondt av flere av de individene som har postet sine "preferanser" her og i lignende tråder som forumet i det siste har flommet over av. Mitt inntrykk og erfaring er at jo strengere, mer kritisk og mindre aksepterende man er overfor andre mennesker og deres kropper og fysiske fremtoning, jo strengere, mer kritisk og mindre aksepterende er man overfor seg selv. Det kan ikke være særlig gode tanker å måtte streve med. Jeg kjenner jeg er glad for å ha arbeidet meg opp til et nivå av selvfølelse og aksept overfor meg selv som gjør det mulig for meg å akseptere andre mennesker som både venner og potensielle kjærester i mange slags fysiske former. Det gjør at verden for meg har et stort spekter av interessante, fascinerende, spennende mennesker jeg potensielt kan bli tiltrukket av. Det er en ganske behagelig situasjon. Jeg tror nok (eller i hvert fall håper) at det er en viss forskjell på hva man lister opp her som turn-off og hva man egentlig ser etter når man faktisk møter nye mennesker. Jeg kan si at jeg syns at f.eks piercing i øyenbrynet er skikkelig turn-off. Men så kan jegjo møte verdens hyggeliste mann med nettopp piercing i øyenbrynet. Det er vel ikke sånn at alt man lister opp her er en dealbreaker? 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #159 Skrevet 3. februar 2012 Hvis jeg skal gjette hva mannen min mener så vil jeg si: masing! Syting og masing er det verste han vet.
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #160 Skrevet 3. februar 2012 Det har blitt nevnt mange ganger ting her som jeg "har", føler ikke det er noe trist, vi har forskjellige krav. Tror nok at kravene blir mindre jo eldre man blir, når man kommer over 30 så er det ofte man ser at det er mer enn utseende som teller. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå