AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #202 Skrevet 6. februar 2012 Om du vil være attraktiv, så ja. Jeg rører deg hvertfall ikke om du har nasty tits. Ikke ta deg selv så selvhøytidelig nå. Du som sa det var turn off. Mindre intelligente mennesker enn deg skal man lete lenge etter. 3
LureMannen Skrevet 6. februar 2012 #203 Skrevet 6. februar 2012 (endret) . Endret 1. mai 2016 av LureMannen 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2012 #204 Skrevet 6. februar 2012 Bleikfeite jenter som tror de blir pene av å beise ansiktet med nok makeup til å gjøre michael jackson svart... så hvit igjen! Overvekt, sminkeoverflod, jenter som prøver for hardt, stygge jenter som tror de er pene fordi vennina sier det. stakkars.
Gjest Gjesteninnom Skrevet 6. februar 2012 #205 Skrevet 6. februar 2012 Jeg tror at de aller fleste er enig i at personligheten teller mest, men de fleste har også preferanser når det gjelder utseende. Og det var det som var spørsmålet her. You said it!
trinvill Skrevet 6. februar 2012 #206 Skrevet 6. februar 2012 Det er en viss forskjell synes jeg. Det er verre at jenter får høre hva som er turn off med dem enn at gutter får det. Hva begrunner du dette med da?? Jeg er jente og gikk inn på denne tråden for å lese faktiske svar på hovedspørsmålet fordi jeg syntes det var interessant. Jeg blir faktisk irritert over alle disse avsporingene! 5
Gjest Lucius Skrevet 6. februar 2012 #207 Skrevet 6. februar 2012 Jeg synes ikke at man skal kritisere utseende til folk fordi det kan man som regel ikke noe for- med mindre alt er kosmetisk. Turn-off er andelepper og ekstremt store silikonpupper. Samt at det hjelper ikke om dama er superpen, hvis personligheten suger.
Sukkerklumpen! Skrevet 6. februar 2012 #208 Skrevet 6. februar 2012 For min sin del er det ikke utseende som er største faktoren i mitt sitt lev for og finne min drømmemannen, men det indre. 1
pinar Skrevet 6. februar 2012 #209 Skrevet 6. februar 2012 For min sin del er det ikke utseende som er største faktoren i mitt sitt lev for og finne min drømmemannen, men det indre. Men det kan jo være sider med en person utenom utseendet som likevel er "turn off". 1
Marihata Skrevet 8. februar 2012 #210 Skrevet 8. februar 2012 Dette er også turn off....selvhøytidlig og lav selvtillit... Denne anonymbrukeren mener jeg å kjenne igjen skrivestilen på. Høres ut som samme person som kverulerte i tråden om jenta som opplevde et overgrep som fjortenåring, av en tjue år gammel mann. Tror det er lite vits å svare på "innslagene" til denne personen for å si det slik. Høres ut som en hormonell lavpanna gutt på tjue år, som sitter her og provoserer fordi han har lite annet å gjøre Jeg skjønner at han er irriterende om jeg har rett i at det er samme person, men tror det er som å tenne bensin på bålet. Litt underholdende er det uansett, å se hva personen klarer å lire av seg. Om dette er noen som ikke sitter der og troller, lurer jeg seriøst på hva slags intelligensnivå han er på 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2012 #211 Skrevet 8. februar 2012 Det eneste som er turn off med jenter er de som har en bitchy personlighet som de viser for andre.
123sport Skrevet 8. februar 2012 #212 Skrevet 8. februar 2012 Det er en viss forskjell synes jeg. Det er verre at jenter får høre hva som er turn off med dem enn at gutter får det. hvorfor er det verre at jenter får vite hva som er turn off med dem enn at gutter får vite det? 1
Mango Skrevet 9. februar 2012 #213 Skrevet 9. februar 2012 Stakkars kjæresten min isåfall. Han har gjort det dårlig dersom alt dere har skrivd er turn- off. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #214 Skrevet 9. februar 2012 Blek hud, fedme, cellulitter og små pupper står vel ikke øverst på ønskelista. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #215 Skrevet 9. februar 2012 Blek hud, fedme, cellulitter og små pupper står vel ikke øverst på ønskelista. Finner du uansett om jenta er liten eller stor 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #216 Skrevet 9. februar 2012 Finner du uansett om jenta er liten eller stor Derfor jeg går for jenter i 17-18 årsalderen
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #217 Skrevet 9. februar 2012 Jenter som alltid leter etter noe mer perfekt. Hadde jeg bestemt, så hadde de blitt sendt til Uganda for å lære om livet. Det harde livet. Da hadde det blitt hyling, det hadde jeg likt. Du bitre bitre mann. Selv om ikke du er perfekt nok for jentene du sikter etter så betyr ikke det at jenter faktisk kan finne en mann de finner perfekte for dem Fortsett å lev livet som singel og klag, jenter elsker syting! Jeg gir meg hvertfall ikke før jeg finner den perfekte mannen og om det plager noen så får det bare være, det er ikke andre som bestemmer standarden enkelte jenter har.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #218 Skrevet 9. februar 2012 Du bitre bitre mann. Selv om ikke du er perfekt nok for jentene du sikter etter så betyr ikke det at jenter faktisk kan finne en mann de finner perfekte for dem Fortsett å lev livet som singel og klag, jenter elsker syting! Jeg gir meg hvertfall ikke før jeg finner den perfekte mannen og om det plager noen så får det bare være, det er ikke andre som bestemmer standarden enkelte jenter har. Men det du sier der er interessant, for tror du en "perfekt" mann ble født slik og bare er seg selv? Perfeksjon er noe man må oppnå, og en slik mann har antageligvis måttet gå i seg selv flere ganger og skapt seg selv i det bildet. Gjør du noe selv for å være den perfekte kvinne? Hvis ikke, syns du da det er rett og rimelig med slike krav? Og nå skjønner jeg at du ikke tenker på en eksemplarisk gudommelig skapning som ikke har noen ulemper, men likefult - du ser etter noe noen overhodet ikke er naturlig. Slike høye krav skaper bare en masse stress og frustrasjon i lengden, og drømmemannen dabber av etterhvert. Hvorfor må du ha en perfekt mann? Hvorfor holder det ikke bare å ha god kjemi og følelser og innse at alle mennesker faktisk driter og fjerter når de finner det for godt? Nobody's perfect. jeg vet hvertfall at jeg skyr andre med slike holdninger som det der. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #219 Skrevet 9. februar 2012 Men det du sier der er interessant, for tror du en "perfekt" mann ble født slik og bare er seg selv? Perfeksjon er noe man må oppnå, og en slik mann har antageligvis måttet gå i seg selv flere ganger og skapt seg selv i det bildet. Gjør du noe selv for å være den perfekte kvinne? Hvis ikke, syns du da det er rett og rimelig med slike krav? Og nå skjønner jeg at du ikke tenker på en eksemplarisk gudommelig skapning som ikke har noen ulemper, men likefult - du ser etter noe noen overhodet ikke er naturlig. Slike høye krav skaper bare en masse stress og frustrasjon i lengden, og drømmemannen dabber av etterhvert. Hvorfor må du ha en perfekt mann? Hvorfor holder det ikke bare å ha god kjemi og følelser og innse at alle mennesker faktisk driter og fjerter når de finner det for godt? Nobody's perfect. jeg vet hvertfall at jeg skyr andre med slike holdninger som det der. ikke meg du siterte, men folk legger forskjellige ting i perfekt. for meg ingår fising, å bli kalt idiot når jeg oppfører meg som en, skravlekjerring som aldri holder kjeft og gjerne er et rotehode på toppen av det hele som perfekt. 1
en'krone Skrevet 9. februar 2012 #220 Skrevet 9. februar 2012 (endret) ikke meg du siterte, men folk legger forskjellige ting i perfekt. for meg ingår fising, å bli kalt idiot når jeg oppfører meg som en, skravlekjerring som aldri holder kjeft og gjerne er et rotehode på toppen av det hele som perfekt. For du har behov for det eller? Jeg finner dette fenomenet utrolig fasinerende. Kvinner som ønsker å bli satt på plass når de oppfører seg dårlig. Ikke at jeg selv har noe i mot å sette på plass kvinner (eller menn for den sags skyld), men jeg har noe imot å være sammen med ei jeg faktisk må sette på plass. Om menn flest er som meg, er få av dem interessert i å være reservepappa for kvinner som ikke har lært å oppføre seg, så da er det nok en fordel at du heller jobber mot å unngå å oppføre deg som en idiot En stor turn-off. Endret 9. februar 2012 av en'krone
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå