Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

enig. de får holde kjeft og gjøre jobben sin!!!! :gjeiper:

Enig! ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om gutter er så kresne blir det umulig å få seg kjæreste :(

Skrevet

Om gutter er så kresne blir det umulig å få seg kjæreste :(

Neida.

Det er få gutter som har svart i denne tråden. Det finnes tusenvis av normale gutter/menn der ute som er ute etter normale jenter.

• Liker 6
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Om du vil være attraktiv, så ja. Jeg rører deg hvertfall ikke om du har nasty tits.

Tørr hårete mus

:skratte: Morsom tråd! Ikke ofte jeg ler av innlegg på KG.

Håper på flere bidrag. :gjeiper:

• 2 uker senere...
Skrevet

krokete rygg og holdninger. Lite former eller for mye fett. Blondt bleika hår. billig kledd. hestehale. ulekre ansiktstrekk som små tynne lepper små øyne og masse føflekker og pigmentflekker. dårlig lukt, eller uten parfyme.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

men hvorfor er dere anonyme om dere er mannfolk? jeg ser for meg en haug med jenter som poster anonymt for at folk skal tro de er mannfolk

• Liker 6
Skrevet

Spurte kjæresten og han sa:

-Stoor rumpe

-For mye make-up

-Tjukk

-Horete klær

-Bitching

-For mye selvsikkerhet

:fnise:

Skrevet

Store armer og lår.

Hengende hud på armene.

Bart/dun

Stor eller flat rumpe

Kviser

Store tenner

Blek hud

Små øyne

Små pupper

Overvekt

Store hender/føtter

Lave

flere ting? :popcorn

Om dette er turn-off for menn, så skjønner jeg at jeg ikke er turn-on.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

Om dette er turn-off for menn, så skjønner jeg at jeg ikke er turn-on.

jeg bommet der det sto BLEK HUD. faen heller. jeg begynner nesten å gråte. skal kjøpe et bøttespand med maling og bli rosa i morgen. sånn fordi det er bare jeg i norge som er blek om vinteren..hyl

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

jeg bommet der det sto BLEK HUD. faen heller. jeg begynner nesten å gråte. skal kjøpe et bøttespand med maling og bli rosa i morgen. sånn fordi det er bare jeg i norge som er blek om vinteren..hyl

Haha, skal jeg hjelpe deg og male? (:

• Liker 1
Skrevet

Det er en viss forskjell. Ganske stor forskjell faktisk. Gutter sliter ikke med spiseforstyrrelser, med frykt for å ikke se bra nok ut, med photoshoppede bilder av "perfekte" (unaturlige) menn på forsiden av et hvert blad, med dårlig selvfølelse og innbiller seg at de ikke er "bra nok".

Jenter gjør det derimot. Det er en ganske stor forskjell faktisk.

Er enig i at slike tråder er teit, men dette innlegget ble bare for dumt.

Det er ikke forskjell på om det er snakk om gutter eller jenter. Hvorfor, spør du...? Fordi at jenter (og gutter) som sliter med spiseforstyrrelser, frykt for ikke å se bra nok ut, etc. har et problem inne i seg selv. Det er ikke samfunnet og media som er problemet, det er det at de er så veldig usikre på seg selv som er problemet.

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Jeg er enig med deg. I teorien. I praksis syns jeg dette er PK-tull (beklager). De fleste mennesker er sammen med 1 person. Da har man faktisk råd til å sette krav om at man selv skal tenne på denne ene personen.

Jeg har preferanser ang menns utseende. Også når det kommer til ting han ikke kan gjøre noe med. Jeg liker ikke at du blir trist på mine vegne av den grunn, eller at du mener jeg har dårlig utviklede selsutvikling(!!) eller at jeg kommer til å gå glipp av mye her i livet. Å la være å bli kjæreste med noen man ikke tenner på er vel neppe å gå glipp av mye i livet? Det blir jo som å si til en homofil at man er trist fordi den homofile går glipp av så mye i livet når h*n ekskluderer det motsatte kjønn, sånn satt på spissen.

Så har jeg selv erfart at jeg kan bli forelsket i menn som i utgangspunktet ikke tiltalte meg fysisk. Fordi personligheten overstyrte det fysiske. Og dette tror jeg faktisk gjelder de fleste av oss. Vi kan alle bli forelsket i personer som i utgangspunktet ikke appelerte ut fra fysiske kriterier, fordi de har sjarm og fantstiske personligheter.

Men denne tråden handler om hva man i utgangspunktet IKKE tenner på. Så er det på en måte en annen sak at man faktisk kan tenne på det likevel hvis andre ting (les: personlighet) er flott nok. Så kan man heller stille spørsmål ved om det er noen vits i å legge ut lange lister med alt man ikke liker hos det motsatte kjønn, hva godt kommer ut av det? Annet enn at en lang rekke jenter sikkert får enda mer dårlig selvtillit...

Jeg sier da ikke at man ikke kan ha fysiske preferanser, eller at tenning ikke også har med det fysiske å gjøre. Langt derifra, selv synes jeg høye, litt småhengslete menn med gutteaktige smil er det flotteste, og håper jo aller helst at jeg vil møte en mann som oppfyller disse kriteriene (dog har jeg erfart at jeg også kan bli helt ør i toppen av menn som verken er spesielt høyreiste eller lyser opp et rom med smilet sitt, men det er en annen sak). Det jeg reagerer på, er disse innleggene hvor menn (?) har listet opp en lang rekke detaljer ved en kvinnes utseende som de finner frastøtende, og som rett frem sier at de forventer fysisk perfeksjon (hva nå enn det er). At disse menneskene ikke hadde hatt godt av å se et menneske mer helhetlig, mest av alt for sitt eget kjærlighetslivs skyld, skal det godt gjøres å overbevise meg om. Jeg tror det er fullt mulig å generalisere ganske treffende over hvilke mennesker som har en slik lang liste klar, eller i det hele tatt får seg til å bruke nedsettende begreper om helt naturlige, menneskelige, fysiske trekk. Hvis du ikke har en slik liste eller et slikt syn på menneskekroppen, er du heller ikke en av de jeg refererer til.

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Blæh korte og brede

AnonymBruker
Skrevet

Valker, ufordragelig personlighet blottet for humor, uren hud

Skrevet

*Panneklask*! Herregud for noen punkter da mann, hvem er det du er ute etter, som er så "perfekt"?

Jeg selv er jente, jeg har ferskenhår i kinnen mine, altså sikkert det du kaller for litt dun, noe jeg trodde var normalt.. Det er jo hår nesten overalt på kroppen!

Kviser er så normalt du kan få at hvis dét er en dealbreaker så burde du vel heller blåse opp en dukke, tror ikke de kan få kviser, heldigvis for deg..

Jeg har en følsom hud, og blir ikke særlig brun. Jeg går fra hvit til off-white på sommeren, med litt innslag av rødheter.

Jeg er ikke superslank, men har litt varmende lag å gå på. Synes jeg har fine former og kan fint stå foran speilet naken og se på meg selv :)

Du synes vel jeg er helt frastøtende! :lur:

Typen min er heldigvis ikke deg :takke:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

*Panneklask*! Herregud for noen punkter da mann, hvem er det du er ute etter, som er så "perfekt"?

Jeg selv er jente, jeg har ferskenhår i kinnen mine, altså sikkert det du kaller for litt dun, noe jeg trodde var normalt.. Det er jo hår nesten overalt på kroppen!

Kviser er så normalt du kan få at hvis dét er en dealbreaker så burde du vel heller blåse opp en dukke, tror ikke de kan få kviser, heldigvis for deg..

Jeg har en følsom hud, og blir ikke særlig brun. Jeg går fra hvit til off-white på sommeren, med litt innslag av rødheter.

Jeg er ikke superslank, men har litt varmende lag å gå på. Synes jeg har fine former og kan fint stå foran speilet naken og se på meg selv :)

Du synes vel jeg er helt frastøtende! :lur:

Typen min er heldigvis ikke deg :takke:

Føler du deg truffet? :)

• Liker 5
Skrevet

Skjønner at jeg med mine 1.60 er ganske ulekker :tristbla:

Skrevet (endret)

Tippa du e dritstygg du som oppretta dinna tråden. Ikke forvent noke meir av andre enn det du har å tilby.

Endret av Latinas
Skrevet

Hvorfor det? Er da ganske mange lave jenter som ser bra ut. Heldigvis har ikke alle like preferanser.

Gjest just words
Skrevet

hee hee, prøv å være 1.50.. Men jeg smiler av denne tråden, lykke liten har både en flott kjæreste, gode venner og et bra liv på alle måter.. Kg verden er litt på skeivo av og til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...