Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er helt sant. Helt ordinære jenter er helt greit for menn. Helt ordinære gutter skaper derimot problemer med attraksjonene for kvinner. trist men sant.

Allikevel har menn fått skylden for noe som er kvinners egne anliggende. Men vi menn er sånn bare, vi er vennlig og snille og ydmyke og imøtekommende uansett åssen vi blir behandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sant. Helt ordinære jenter er helt greit for menn. Helt ordinære gutter skaper derimot problemer med attraksjonene for kvinner. trist men sant.

Jeg kan bare svare for meg selv, men om jeg kommer godt overens med gutten og vi kan le, spøke og ha det gøy sammen, så er det alfa omega for meg. Har nettopp møtt en gutt som kanskje ikke var "min type" utseendemessig, om jeg kan bruke det ordet. Men den sjarmen hans, ja den sjarmerte meg rett og slett i senk :) For en nydelig gutt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for meg selv, men om jeg kommer godt overens med gutten og vi kan le, spøke og ha det gøy sammen, så er det alfa omega for meg. Har nettopp møtt en gutt som kanskje ikke var "min type" utseendemessig, om jeg kan bruke det ordet. Men den sjarmen hans, ja den sjarmerte meg rett og slett i senk :) For en nydelig gutt!

At jenta ikke var helt hans "type" eller nisje ville neppe blitt tatt opp til vurdering en gang. hun hadde antageligvis ikke trengt sjarm en gang for å veie opp bare hun var grei og imøtekommende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som skal "kose" etter en one night stand. da flyr halen mellom beina

Kan jeg av ren nysgjerrighet spørre hvorfor?

Er årevis siden jeg har hatt en ONS, men de få gangene jeg har hatt det så har jeg villet ligge i armkroken hans (dette ser jeg på som kos).

Har allikevel ikke hatt noe ønske om å få noe slags forhold til mannen.

Kan nevne at ons kun har skjedd hjemme hos meg og de har kunnet dra akkurat når det passet dem. Hadde aldri orket å bli med noen hjem, hadde bare følt at jeg burde komme meg fortest ut døra når det jeg har mest lyst til er å sove.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi holde oss til tema? I dag så jeg en jente med rødt hår. Turn-off!

En av mine beste venninner har rødt hår og er super DEILIG og VAKKER! Og gutta faller som fluer.

Just sayin'

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det to ting jeg vil nevne:

For det første er det ikke sånn at livet ditt er ødelagt selv om du kanskje har vært litt uheldig i genlotteriet. Greit nok, du må kanskje nøye deg med noe litt dårligere enn Brad Pitt, men er det så katastrofalt da? De fleste mennesker må det.

For det andre, og dette er viktig. En ting jeg har lagt merke til i løpet av livet mitt, og dette går om og om igjen, er at jenter veldig ofte tror de ser mye verre ut enn de faktisk gjør. Mange ganger har jeg vært borti jenter som har hatt dårlig selvtillit og trodd at de ikke var noe å samle på, når de i virkeligheten var attraktive (og det var ikke bare min mening).

Så håper at du en dag vil akseptere deg selv som du er. Og husk, i likhet med mange jenter som har dårlig selvtillitt og spiseforstyrrelser, så er mye av det at du faktisk tror du er stygg kun i hodet ditt.

Skulle ønske det var sant, men det er det ikke. Utseendet mitt har vært et problem siden jeg var i tenårene. Nå, i begynnelsen av 30årene jeg er fremdeles singel. Jeg ser ikke muligheten for egen familie og det gjør meg deprimert. Syns det er synd at bare fordi jeg ikke er søt så skal jeg sitte hjemme å glo hver helg, hver sommer og hver høytid.

Jeg er ikke stygg bare i hodet mitt, jeg har fått bemerkelser på hvordan jeg ser ut gjennom hele oppveksten. Jeg ser også kontrasten mellom behandlingen jeg får og venninnene mine får. Den eneste forskjellen er at de er pene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare svare for meg selv, men om jeg kommer godt overens med gutten og vi kan le, spøke og ha det gøy sammen, så er det alfa omega for meg. Har nettopp møtt en gutt som kanskje ikke var "min type" utseendemessig, om jeg kan bruke det ordet. Men den sjarmen hans, ja den sjarmerte meg rett og slett i senk :) For en nydelig gutt!

Sjarm kan forvandle frosken til prins ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

En av mine beste venninner har rødt hår og er super DEILIG og VAKKER! Og gutta faller som fluer.

Just sayin'

Har vel ingenting å si for personen som ikke liker rødt hår. ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykere og snusere. Herregud så kvalmt det er å kysse dem når du kan kjenne smaken av røyk eller snus i munnen deres.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke orket og lese igjennom hele tråden, men jeg er tydeligvis mindre pen , med mine føtter i størrelse 40, mine arr og min lubne kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var sant, men det er det ikke. Utseendet mitt har vært et problem siden jeg var i tenårene. Nå, i begynnelsen av 30årene jeg er fremdeles singel. Jeg ser ikke muligheten for egen familie og det gjør meg deprimert. Syns det er synd at bare fordi jeg ikke er søt så skal jeg sitte hjemme å glo hver helg, hver sommer og hver høytid.

Jeg er ikke stygg bare i hodet mitt, jeg har fått bemerkelser på hvordan jeg ser ut gjennom hele oppveksten. Jeg ser også kontrasten mellom behandlingen jeg får og venninnene mine får. Den eneste forskjellen er at de er pene :(

Jeg har veldig mye jeg har lyst å si til deg nå, men jeg får begrense det, så får du heller sende meg en PM hvis du vil snakke mer.

Jeg kjenner deg ikke, og jeg vet ikke hvordan du ser ut, men det du sier er verste fall bare delvis sant. Slik jeg forstår det har du blitt mobbet gjennom oppveksten, og sliter derfor med dårlig selvtillit. Det fører til at du føler deg mye mindre attraktiv enn du faktisk er.

Grunnen er at den menneskelige hjerne fungerer sånn at vi har en ubevisst del, og en bevisst del. Den ubevisste delen av hjernen filtrerer all informasjon du får gjennom en dag, slik at du kun får nødvendig informasjon over til den bevisste delen av hjernen. Dette er kritisk for at du ikke skal bli gal, men betyr også at du er bevisst oppmerksom på mindre enn 2 % av all informasjon som hjernen din registrerer gjennom dine fem sanser. Denne filtreringen styres igjen av hva du faktisk tenker på. Et eksempel er ei kvinne som prøver å få barn, som plutselig vil merke at det virker som om alle hun ser rundt seg har unger. Det er ikke sånn at det på et magisk sett blir flere barn i verden, men bare hjernen hennes blir oppmerksom på dette, og dette kommer derfor gjennom filteret.

For deg betyr dette at dersom du føler deg stygg og har dårlig selvtillit, så tenker du på at du er stygg, og ikke at du faktisk er attraktiv. Du blir derfor veldig oppmerksom på alle stygge blikk og stygge kommentarer. Men hjernen din registrerer ikke mange av de positive tingene som skjer rundt deg, slik som den søte gutten i kassa som gir deg et ekstra pent blikk. Du registrerer det ganske enkelt ikke fordi dette ikke er en del av din virkelighet. Og dersom du da i hodet ditt er overbevist om at du er stygg, så vil hjernen din registrere den informasjonen som forsterker dette synet. Hjernen vår er morsom på den måten, den kan være vår beste venn eller vår verste fiende.

Men den gode nyheten er jo at du ikke trenger å leve sånn hele livet. Du må bare komme deg opp av sofaen og gjøre tiltak for å forandre deg, både fysisk og mentalt. Hva kan du gjøre? Noen forslag jeg kommer på i farta:

- Begynn å trene (trening frigjør endorfiner som gir deg økt selvtillit og økt følelse av velvære, og samtidig blir du mer fysisk attraktiv ved at du får en bedre kropp).

- Engasjer deg mer i samfunnet. Gjør noe som du liker, og hvor du samtidig kan møte gutter. Kanskje bli med i et dansekurs? Uansett vil det å «sitte hjemme og glo hver helg» ikke hjelpe deg mot å møte gutter og få bedre selvtillit.

- Siden du føler deg veldig stygg, så hvorfor ikke få deg en make over? Det vil gi deg bedre selvtillit og få deg til å se mer attraktiv ut. Jenter har du den fordelen med at de kan trikse og mikse mye med sminke! :-)

Hvis du faktisk ikke er fornøyd med hvordan livet ditt er nå, og ønsker å gjøre noe med det, så må du slutte å syntes synd på deg selv og gjøre noe med det . Jeg kom med noen forslag over, men det er så mye annet du kan gjøre.

Ta deg fem minutter hver kveld og reflekter over dagen din. Hvis vi sier at målet ditt er å bli mer attraktiv for det motsatte kjønn, og møte en gutt du kan tilbringe livet ditt med, så still deg selv dette enkle spørsmålet?

- Har det jeg har gjort i dag ført meg nærmere målet mitt? Hvis nei, hva burde jeg gjøre annerledes i morgen?

Lykke til! :klemmer:

Endret av eriden
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røykere og snusere. Herregud så kvalmt det er å kysse dem når du kan kjenne smaken av røyk eller snus i munnen deres.

Og ikke minst kaviar og makrell i tomat spisere!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Store armer og lår.

Hengende hud på armene.

Bart/dun

Stor rumpe: Check!

Kviser: Check!

Store tenner: Check!

Blek hud: Check!

Små øyne

Små pupper: Check!

Overvekt

Store hender/føtter

Lave: Check!

Et under at jeg faktisk har funnet meg et mannfolk som synes jeg er deilig, skjønner jeg... Rødt hår har jeg jo også, så jeg er vel mer som et ufyselig troll enn en sexy gudinne.

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et under at jeg faktisk har funnet meg et mannfolk som synes jeg er deilig, skjønner jeg... Rødt hår har jeg jo også, så jeg er vel mer som et ufyselig troll enn en sexy gudinne.

:ironi:

Hvorfor det? Preferansene til kjæresten din og den som har skrevet dette er jo ikke nødvendigvis det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Intelligente kvinner er avtennende. For all del, det er hyggelig med kvinner som har litt bak ørene. Men når de kan eller vet mer enn meg så blir det for mye. Da blir hun for maskulin, på en måte. Jeg liker kvinner som spør og som læres opp, ikke kvinner som skal forklare meg og fortelle meg hvordan ting henger sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst kaviar og makrell i tomat spisere!

Halla schnuppa! How about a big kiss? Hahaha! :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...