Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Frekk, stort ego, egoistisk og kontrolerende.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette > Store armer og lår.

Dette >Hengende hud på armene.

Dette >Bart/dun

Dette >Stor eller flat rumpe

Kviser

Store tenner

Blek hud

Små øyne

Små pupper

Dette >Overvekt

Store hender/føtter

Lave

Endret av twang
Skrevet

Turn off personlighetstrekk:

-Ekstrem feminisme.

-Overdreven prektighet, for eks ekstreme anti-rasister.

-Fordommer mot menn, dømmer menns personlighet basert på utseendet.

-Overlegenhet ovenfor menn fordi sexbørsen er fordreid.

-Latskap, klage over å være feit uten å gjøre noe med det. Til sammenligning ville skallede menn ha trent fem timer daglig om det kunne redde håret dems, men den muligheten har de ikke.

-Ulogiske dobbeltmoralister, for eks klage over at alle menn er drittsekker samtidig som de blir tiltrukket av drittsekker, og dermed oppfordrer drittsekker til forbli drittsekker.

-Mødre som bare går i veien.

• Liker 2
Skrevet

-Ekstrem feminisme.

-Latskap, klage over å være feit uten å gjøre noe med det. Til sammenligning ville skallede menn ha trent fem timer daglig om det kunne redde håret dems, men den muligheten har de ikke.

-Ulogiske dobbeltmoralister, for eks klage over at alle menn er drittsekker samtidig som de blir tiltrukket av drittsekker, og dermed oppfordrer drittsekker til forbli drittsekker.

Veldig enig, kunne skrevet akkurat det samme selv. Regner med at rekkefølgen er tilfeldig.

AnonymBruker
Skrevet

Når ble lave jenter turn off? Om man er dverg så kan det jo være et problem, men små søte jenter er bare sykt tiltrekkende. 158-164 er perfekt <3

Anonym poster: 409f3d3fd85d7c60e5775bfb2f87198e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når ble lave jenter turn off? Om man er dverg så kan det jo være et problem, men små søte jenter er bare sykt tiltrekkende. 158-164 er perfekt <3

nei.

Anonym poster: bd6e3e44751407ca4ae36e05f800f4ab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

nei

Går ut i fra at du er en høy kvinne selv med problemer angående høyden din...Sjalu?

Noen høye kvinner er vakre, men synes de søte små vekker en beskytterinstinkt hos oss menn;) Lykke til =)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Går ut i fra at du er en høy kvinne selv med problemer angående høyden din...Sjalu?

Noen høye kvinner er vakre, men synes de søte små vekker en beskytterinstinkt hos oss menn;) Lykke til =)

Er mann. Liker ikke at jentene er lave. Er ikke så veik at de må være små for at jeg skal føle meg maskulin, imotsetning til visse andre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Store armer og lår.

Hengende hud på armene.

Bart/dun

Stor eller flat rumpe

Kviser

Store tenner

Blek hud

Små øyne

Små pupper

Overvekt

Store hender/føtter

Lave

flere ting? :popcorn:

Det er et kjent italiensk ordtak: "donna baffuta sempre piaciuta" -– everyone loves a woman with a beard.

Italienerne har skjønt noe TS m. fl. er litt for uerfarene til å forstå: Kvinner med ansiktshårvekst er mer amorøse!

Dere har nok gått glipp av mye i deres enfoldighet! :fnise:

Liker ikke blek hud? Best å gå for en araber, afrikaner, syd-vest asiater, el.l. da. Norge er neppe stedet.

Anonym poster: 140dea17ab38e2c8fdae709dcf1e3449

Skrevet

Wow. Jeg er visst mega-turn-off. :fnise: 4 ting i lista til TS gjelder meg.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Bare fire? Alle, bortsett fra tre, passer på meg... :P

Det er et under at jeg får meg noe i det hele tatt...

Endret av Petra75
Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Kvinnelige psykopater er det eneste jeg IKKE liker. Ellers går vell det meste selv om jeg ikke er noe begeistra for damer med bart, mannestemme, 100 tatoveringer og piercinger :(

Endret av Cartman
AnonymBruker
Skrevet

"donna baffuta sempre piaciuta"

o.0 Sicuro? Jeg skjønner ikke helt meningen bak? "Alle kvinner er vakre med sine særegenheter" eller noe slikt?

Anonym poster: 9df6b40a6afa37ad0ad9ff5c6f884250

AnonymBruker
Skrevet

-Ekstrem feminisme.

Menn er jo drittsekker, som bare lar seg styre av tissen sin. Oppfordrer alle tl å holde seg langt VEKK fra drittsekkene. Finn en annen hobby enn drittmannfolk. De ødelegger deg bare psykisk.

Anonym poster: 11522d9530353a4882f17907f596e142

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn er jo drittsekker, som bare lar seg styre av tissen sin. Oppfordrer alle tl å holde seg langt VEKK fra drittsekkene. Finn en annen hobby enn drittmannfolk. De ødelegger deg bare psykisk.

0/10

Anonym poster: 9df6b40a6afa37ad0ad9ff5c6f884250

AnonymBruker
Skrevet

Er man over 162 er man ikke lav. Er man under derimot...

Anonym poster: 7fad11bc115fe75e1c946662357d06e3

AnonymBruker
Skrevet

Er mann. Liker ikke at jentene er lave. Er ikke så veik at de må være små for at jeg skal føle meg maskulin, imotsetning til visse andre.

BULLSHIT! Små, nette, og søte jenter er det vakreste uansett! Kos deg meg flaggstanga

• Liker 2
Skrevet

BULLSHIT! Små, nette, og søte jenter er det vakreste uansett! Kos deg meg flaggstanga

Haha bullshit? Får jeg ikke lov til å ha en jævla mening om hva slags kvinner jeg liker? Selvfølgelig liker du små, "nette" og "søte" jenter, pedobear. Er forøvrig dama mi som koser seg med flaggstang. :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det går på personlighet.

Egoistiske, overfladiske, utro damer med for mange partnere og et aktivt sexliv når de ikke bør være seksuelt aktive er turn-off

Anonym poster: 9cc93bfb0db18037073cfd468c977960

• Liker 1
Skrevet

Det går på personlighet.

Egoistiske, overfladiske, utro damer med for mange partnere og et aktivt sexliv når de ikke bør være seksuelt aktive er turn-off

Anonym poster: 9cc93bfb0db18037073cfd468c977960

Høh? Når bør man ikke være seksuelt aktiv?
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...