Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke for å disse din rett til å tenne og avtenne på hva du vil, men hva er gærn't med hestejenter, egentlig?

Sikkert fordi det er en teit stereotyp jenteinteresse.

Anonym poster: bd6e3e44751407ca4ae36e05f800f4ab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feite jenter i trange klær. Er man stor skal man ikke inn i noe smått. Jenter med briller og som er usminkede. Jenter som trener feil på helsestudio. Røykende jenter, og godterifråtsere. Jenter som spiller wow og generelt har nerdetet interesser. Prippene jenter som ikke tørr eller vil noe som helst. Jenter som ikke snakker eller tørr å åpne kjeften og rødmer for den minste ting. Bråkete, usjarmerende jente som ikke kan å oppføre seg feminint. Jenter som ser sure ut.

Litt morsom uttalelse.... Du kan umulig være noe mensa -medlem. Ettersom det er så.fullt av motsigelser her... Du ville blitt lykkelig sammen med ei sminkedukke.

• Liker 3
Gjest energibånd
Skrevet

Oi, hele 21 sider med ting som er turn-off med jenter. Mange single her, ja?

Skrevet

Vel, jeg er mann, og er faktisk ikke enig i dette. Hvis man går på en buss eller et fly, eller inn på en kino, og får se et tilfeldig utvalg norske jenter, er sjansen svært stor for at de man får øye på i beste fall er svært - hva skal vi si ...beskjedent utstyrt fra naturens side. I Syd Europa, samt mange land i Latin Amerika og Syd Øst Asia, er det en ganske annen kvalitet på utseendet til den jevne kvinne.

Tja, nå er norske jo kvinner er kjent for å være vakre! Jeg er ganske så bereist, og jeg vil definitivt si at det finnes mange pene jenter i Norge i forhold til andre land og steder (England, Tyskland, Øst-Europa, Vest-Asia, Amerika (nord, sør og latin), Oseania osv osv).

Jeg kjenner også ei som her hjemme fikk lite oppmerksomhet av gutta, men så flytta hun til England for å studere hvor hun overraskende nok har mange friere på dør!

Jeg er mann forresten.

Anonym poster: 1cefc8e52c1f17a1ec043cfd0d382405

• Liker 3
Skrevet

Jeg personlig, selv om jeg er norsk kvinne, kan si at jeg synes latinamerikanske kvinner er svært vakre. Det samme med skandinaviske kvinner.

Hvis menn skal være så jævla misfornøyde med oss, ja så stikk til utlandet og kjøp dere kjærlighet da fra en "perfekt"kone, problem solved....og hva er det dere prater om egentlig?Som om dere er så jævla sexy at det gjør noe?Ola Dunk bondeknøler.

Anonym poster: 0dc1ece6a6925b6c6f28ad13b8233a62

• Liker 5
Skrevet

Svært lite faktisk, bortsett fra ustelte føtter.

Anonym poster: 88a209089bbf311b79466697ca6b7421

Skrevet

Jentete oppførsel, ustanselig kakling

Anonym poster: 9df6b40a6afa37ad0ad9ff5c6f884250

Skrevet

Åh! Og damer som henger på KG en lørdags kveld heller enn å være ute med venner og ha det gøy og treffe nye mennesker.

Skrevet

Damer som ser på menn som tapere av diverse grunner.

Anonym poster: 88a209089bbf311b79466697ca6b7421

• Liker 2
Skrevet

Åh! Og damer som henger på KG en lørdags kveld heller enn å være ute med venner og ha det gøy og treffe nye mennesker.

1. Du henger her selv

2. Det er mange som er på nettet på mobilen o.l. selv om de henger med venner

3. Grunnen til at folk er på kg en lørdagskveld trenger ikke å være at en ikke har venner. For min del så er jeg med familien på hytta, og alle spiller kort mens jeg sitter på pcen (høhø). Det kan være folk er syke og derfor sitter alene hjemme, eller det kan være folk vanligvis er veldig travle men for en gangs skyld velger å ta en kveld hjemme alene og "chille".

Så ja. Slutt å dra forhastede konklusjoner når du er her selv.

Anonym poster: 1cefc8e52c1f17a1ec043cfd0d382405

• Liker 12
Skrevet

Jeg spydde på han jeg er forelska i i går. Hvor turn-off er det?

Anonym poster: d069d7c9b4711ae40feb6fc6981d467b

• Liker 3
Gjest Summers
Skrevet

Jeg spydde på han jeg er forelska i i går. Hvor turn-off er det?

Anonym poster: d069d7c9b4711ae40feb6fc6981d467b

Kreativ icebreaker gir plusspoeng i min bok:-)

• Liker 2
Skrevet

Glad det finnes ihvertfall 2 menn i denne verden som tar meg som jeg er! Kjæresten og pappa :hjerte: :hjerte:

Så da er det greit for deg og kjæresten hvis jeg tenner på jenter som ikke er kliss like deg, eller? :ler:
Skrevet

- Lubne jenter

- Jenter som går i joggebukse

- Superfeminister

Anonym poster: a12ad9d74a5580c9a99be7395ff6ca7a

• Liker 2
Skrevet

- Lubne jenter

- Jenter som går i joggebukse

- Superfeminister

Anonym poster: a12ad9d74a5580c9a99be7395ff6ca7a

Aha.... Derfor alle guttene jeg har vært med ikke har fått den opp med meg :sjokkert:

• Liker 2
Skrevet

Aha.... Derfor alle guttene jeg har vært med ikke har fått den opp med meg :sjokkert:

Da er det vel bare å slutte å bruke joggebuksa å endre litt på kostholdet eller være mer aktiv da. Værre er det ikke. :)

Anonym poster: bd6e3e44751407ca4ae36e05f800f4ab

• 1 måned senere...
Skrevet

Støgge tenner. små øyer. kjedelig livstil og interesseområd. dum. kan ingenting utenom det hun leser i vg og sladderblader .

Anonym poster: 315f359c286c1bcd220cc8165f1ebf37

• Liker 1
Skrevet

. kan ingenting utenom det hun leser i vg og sladderblader .

Sladderblader? Er det kvinner som bare leser sånt? Wow, da føler jeg meg rik. Leser aldri sladderblader jeg. Siste bok jeg leste var Ulysses av James Joyce. :)

Anonym poster: 227fa6b515ddc3029dc594959ab3c281

Skrevet

Sladderblader? Er det kvinner som bare leser sånt? Wow, da føler jeg meg rik. Leser aldri sladderblader jeg. Siste bok jeg leste var Ulysses av James Joyce. :)

Anonym poster: 227fa6b515ddc3029dc594959ab3c281

WOW noen er nærtagen. Ro deg ned anonym bruker.

• Liker 6
Skrevet

- Jenter som ikke kan lage mat, kjøre bil osv. Alle kunnskaper og ferdigheter som gjør at de er avhengig av andre. Dette gjelder selvføgelig alle, uavhengig av hvilket kjønn man er.

- Jenter som ikke forstår at gutter også har følelser

- Jenter med dårlig hygiene.

- Jenter som er oppmerksomhetsjegere. Eksempelvis jenter med holdningen: Se på meg, se på meg! Jeg er så vakker! Og jeg vil ha alles oppmerksomhet! Bleh! Klarer ikke den typen.

- Jenter som absolutt krever bekreftelse hele tiden om at de er pen.

Når skal det sies at alle de tingene jeg har nevnt gjelder begge kjønn, men siden denne tråden er ment for å belyse hva som er turn-off for dette holde. Kunne sikkert ha skrevet mer, men jeg tenker som så at de aller fleste skjønner poenget. Tror nok de fleste tingene jeg synes er turn-off ved personer er uavhengig av hvilket kjønn personen er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...