AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #41 Skrevet 2. februar 2012 glemte kort hår og for store ører. Jenter med for stor mage er også ille.
Gjest carl Skrevet 2. februar 2012 #42 Skrevet 2. februar 2012 Kan vi holde oss til tema? I dag så jeg en jente med rødt hår. Turn-off!
I Grosny Skrevet 2. februar 2012 #43 Skrevet 2. februar 2012 Det jeg synes er turnoff er irritasjon, kjefting, og raseri. Absolutte superskjønnheter har litt lettere for å fange interesse fort. Vanligere utseende kvinner bruker man litt lenger tid på å oppdage, eller man oppdager dem av andre årsaker. Jeg liker å være sammen med mennesker jeg liker meg sammen med. Da er jo personligheten vesentlig. Men for å fyre meg opp så trenger jeg å se ett ansikt jeg liker. Ansiktet er det jeg tenner på . Om kroppen er 45 eller 95 kg er underordnet. 5
Gjest Sobril Skrevet 2. februar 2012 #44 Skrevet 2. februar 2012 Kan vi holde oss til tema? I dag så jeg en jente med rødt hår. Turn-off! Det er det verste jeg har hørt!! Æsj altså!!!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #45 Skrevet 2. februar 2012 Det er det verste jeg har hørt!! Æsj altså!!! Om du ikke tåler å høre om menns preferanser foreslår jeg at du går å lager din egen tråd om hvor duste vi gutta er som også faktisk har våre preferanser. Slutt å ødelegg tråden min med bitterheten din.
Gjest Sobril Skrevet 2. februar 2012 #46 Skrevet 2. februar 2012 Om du ikke tåler å høre om menns preferanser foreslår jeg at du går å lager din egen tråd om hvor duste vi gutta er som også faktisk har våre preferanser. Slutt å ødelegg tråden min med bitterheten din. Jeg er slettes ikke bitter. Konstaterer bare at dersom du plukker hver kvinne du møter i fillebiter så blir du evig ungkar. Sett at du møtte en kvinne som så nydelig ut, men hadde smale lepper og faktisk kledde disse. Da hadde du snudd fordi hun ikke passet inn i din lille boks?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #47 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er 167-168 cm høy (sikkert for kort for noen) Jeg veier 51-53 kilo (for tynn vil noen si) Jeg har langt hår (noen kan ikke fordra langt hår) Jeg er mørkeblond (noen duster dømmer blodiner etter hårfargen) Jeg er lys i huden og gidder ikke å bruke tid på tan og solarium (Jeg er blek vil noen si) Jeg har slanke legger (jeg burde kanskje trene mer styrke) Jeg har trutmunn (skulle sikkert hatt likens lepper som Jolie har) Er det rart kvinner sliter med selvtilliten? 1
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #48 Skrevet 2. februar 2012 Jeg er slettes ikke bitter. Konstaterer bare at dersom du plukker hver kvinne du møter i fillebiter så blir du evig ungkar. Sett at du møtte en kvinne som så nydelig ut, men hadde smale lepper og faktisk kledde disse. Da hadde du snudd fordi hun ikke passet inn i din lille boks? Dama må være perfekt for meg for at jeg skal gidde å ta kontakt. End of story. Har ingenting i mot å gå singel til jeg finner henne. Finnes andre jenter å holde på med i mellomtiden. Slutt å spor av nå. 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2012 #49 Skrevet 2. februar 2012 Hahahaha, tidenes hevnaksjon er på gang ser jeg. Noen må ha tatt seg fryktelig nær av den "stygge menn"-tråden... Alle slike tråder, enten de omhandler menn eller kvinner, er forkastelige og meningsløse. Folk har jo helt forskjellige preferanser, og når følelser og kjemi kommer med i bildet spiller ikke engang utseendet noen særlig stor rolle for de fleste uansett. Så dette ligger farlig nær ren drittslenging, og bidrar vel i grunn ikke til så mye annet enn å få mennesker til å føle seg dårlige. 3
Gjest snoopy_93 Skrevet 2. februar 2012 #50 Skrevet 2. februar 2012 Glad det finnes ihvertfall 2 menn i denne verden som tar meg som jeg er! Kjæresten og pappa :hjerte:
Gjest Sobril Skrevet 2. februar 2012 #51 Skrevet 2. februar 2012 Dama må være perfekt for meg for at jeg skal gidde å ta kontakt. End of story. Har ingenting i mot å gå singel til jeg finner henne. Finnes andre jenter å holde på med i mellomtiden. Slutt å spor av nå. Jaja. Virker ikke som du har særlig mye å bidra med intellektuelt, så du er sikkert grisedeilig selv. Så lykke til med å finne et tomt, men akk så perfekt, speilbilde av deg selv. Du vet vel at noe av det mest turn-off for kvinner er overfladiske og uintelligente menn? Du havner lett i den kategorien ihvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #52 Skrevet 2. februar 2012 Jaja. Virker ikke som du har særlig mye å bidra med intellektuelt, så du er sikkert grisedeilig selv. Så lykke til med å finne et tomt, men akk så perfekt, speilbilde av deg selv. Du vet vel at noe av det mest turn-off for kvinner er overfladiske og uintelligente menn? Du havner lett i den kategorien ihvertfall. Med så mange grunnløse anklager putter du deg lett i den kategorien selv.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #53 Skrevet 2. februar 2012 Jaja. Virker ikke som du har særlig mye å bidra med intellektuelt, så du er sikkert grisedeilig selv. Så lykke til med å finne et tomt, men akk så perfekt, speilbilde av deg selv. Du vet vel at noe av det mest turn-off for kvinner er overfladiske og uintelligente menn? Du havner lett i den kategorien ihvertfall. Skriver under på den, ja. Det verste jeg vet er overfladiske og arrogante menn! Avviser dem tvert, orker ikke å bruke tid på tomskaller.
I Grosny Skrevet 2. februar 2012 #54 Skrevet 2. februar 2012 grisedeilig Som en ekte mannsgris må jeg bare påpeke at kvinner er grisedeilige. Og ett perfekt utgangspunkt for en svinaktig deilig lykke. Eller som en vis mann sang en gang : "I can´t get i nøff of you baby"
Gjest Sobril Skrevet 2. februar 2012 #55 Skrevet 2. februar 2012 Med så mange grunnløse anklager putter du deg lett i den kategorien selv. Grunnløse anklager? Du har jo selv ytret i et åpent fora at utseendet er det eneste som teller for deg, og at det ene overfladiske kravet etter det andre er hva som betyr noe. Det sier meg at du ikke evner å se ting helhetlig, noe som igjen sier meg at du ikke kan være spesielt smart rent generelt.
SusanneGullet Skrevet 2. februar 2012 #56 Skrevet 2. februar 2012 Kan vi holde oss til tema? I dag så jeg en jente med rødt hår. Turn-off! Jeg har rødt hår Skjelden med andre ord 1
I Grosny Skrevet 2. februar 2012 #57 Skrevet 2. februar 2012 Glad det finnes ihvertfall 2 menn i denne verden som tar meg som jeg er! Kjæresten og pappa :hjerte: Dagens vakreste innlegg. Jeg får faktisk tårer i øynene. 10
Pixtive Skrevet 2. februar 2012 #58 Skrevet 2. februar 2012 Kan vi holde oss til tema? I dag så jeg en jente med rødt hår. Turn-off! Pøh! Jenter med rødt hår kan være veldig hotte de! 4
SusanneGullet Skrevet 2. februar 2012 #59 Skrevet 2. februar 2012 Glad det finnes ihvertfall 2 menn i denne verden som tar meg som jeg er! Kjæresten og pappa :hjerte: Awww, det var nydelig sagt 3
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2012 #60 Skrevet 2. februar 2012 Grunnløse anklager? Du har jo selv ytret i et åpent fora at utseendet er det eneste som teller for deg, og at det ene overfladiske kravet etter det andre er hva som betyr noe. Det sier meg at du ikke evner å se ting helhetlig, noe som igjen sier meg at du ikke kan være spesielt smart rent generelt. Jeg har sagt at hun må være perfekt for meg. Det gjelder både utseende og personlighet. Og ja, utseende teller like mye som personligheten. Det finnes ingen dame som har en personlighet alene man kan elske, da alle jenter går deg på nervene til slutt uansett, med mas, drama og kjefting. Da bør hun i det minste ha ett slående utseende å stille med. Såpass "overfladisk" inrømmer jeg glatt at jeg er. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå