Gå til innhold

Hva er turn off med jenter?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Enig, halvgamle røyer av typen "alder er bare et tall", "i vår slekt ser kvinnene 10 år yngre ut enn de er", "" jeg er egentlig 33, men ser ut og føler meg som om jeg er 21". Jesus F .... Christ for en plage

det er dere bitre menns beste kort, det med alder, at kvinner bare skal gå og legge seg når de er 30

Anonym poster: 990ea8396f9179ee8a459482efd2ea2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

Håper ikke alle menn er så kresne...

:popcorn:

Det er vist noen veldig kresene menn og kvinner på dette forumet, enten må de være ektremt pene eller ektremt rike for å sette en del av disse kravene!

Og nei jeg har ikke så mye krav.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

det er dere bitre menns beste kort, det med alder, at kvinner bare skal gå og legge seg når de er 30

Anonym poster: 990ea8396f9179ee8a459482efd2ea2a

Ja, for det finnes jo ingen bitre jenter som klager på "gamle griser".

Herregud for en patetisk hykling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden er jeg glad jeg har vært sammen med samme mann siden jeg var 25. Finnes super kvinnen? Alle kan få dårlig selvbilde og selvfølelse av å lese svarene her.Lurer på om mennene med disse kravene er helt feilfrie..... Og tenker de over grunnen til at de er single..........

Endret av Trude.lutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LRS

Låra rett i skoa, altså ankler på størrelse med lår

Anonym poster: b30b269819698c939f3ef2e476f4715a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke at folk reagerer sånn. Dette er ikke en liste over krav som gjelder alle, men individuelle krav fra forskjellige personer.

Noen krav må man jo faktisk få ha til en eventuell partner.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg forstår ikke at folk reagerer sånn. Dette er ikke en liste over krav som gjelder alle, men individuelle krav fra forskjellige personer.

Noen krav må man jo faktisk få ha til en eventuell partner.

Dette er egentlig veldig typisk sånne tråder. De trådene som handler om menn kan bli milelange uten at noen blander seg, men kvinnetrådene får negativ respons med en gang.

Om en bruker sier han syns det er turn off med blå øyne og små pupper, hvorfor skal jeg bry meg med det? Han snakker da bare for seg selv, ikke for alle menn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentlig veldig typisk sånne tråder. De trådene som handler om menn kan bli milelange uten at noen blander seg, men kvinnetrådene får negativ respons med en gang.

Om en bruker sier han syns det er turn off med blå øyne og små pupper, hvorfor skal jeg bry meg med det? Han snakker da bare for seg selv, ikke for alle menn.

Akkurat det jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner med mobiltelefon fastoperert til øret eller tomlene.

Kvinner som ødelegger perfekt erotisk tennende kvinnehud med nålerablerier.

Piercinger og andre unaturlige bakterieklekkerier.

Makeupoverdose - vil jeg kysse Chanel drar jeg til Paris og spar henne opp, eller kjøper meg en rouge-plate å slikke på.

Dramadronninger, testere og negative drittslengere.

Men, også her finnes det vel nyanser...

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Heste jenter

-DÅRLIG SELVINNSIKT (f eks: venninne sier noe positivt bare for å være hyggelig, men er langt fra fakta. skaper feil selvbilde)

-drar til ayia napa, kos osv for å pule random folk.

-brifer med dyr/harry veske eks. (Louis Vuitton print på veske)

-bruker pels

- har ligget med 15 forskjellige gutter i en alder av 25

-overvektige damer klager over tynne modeller. dårlig forbilde osv. Se på deg selv. du fremmer ikke sunn livsstil.

-naive jenter

-overvektige damer som sier de er livsnytere(skyller på det)

-rakker ned på tynne jenter for å føle seg bedre. f. eks EKTE jenter har former. modeller er anorektiske

Anonym poster: 0ba0b4d90c25b4f6ecf3d95910669c46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med vekt og hvordan en kvinne ser ut........ Hva med om dama blir syk f.eks. etter svangerskap og legger på seg 25 kg på 16 år. Skjedde med meg, fikk problemer med stoffskifte. Sliter med at medisiner ikke virker. Hadde du gått da?

Anonym poster: c113666e755e5af9c362e9f646c88e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å disse din rett til å tenne og avtenne på hva du vil, men hva er gærn't med hestejenter, egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med vekt og hvordan en kvinne ser ut........ Hva med om dama blir syk f.eks. etter svangerskap og legger på seg 25 kg på 16 år. Skjedde med meg, fikk problemer med stoffskifte. Sliter med at medisiner ikke virker. Hadde du gått da?

Anonym poster: c113666e755e5af9c362e9f646c88e7e

Nei, tror ikke det, men det kommer an på mine følelser for deg. Om du var mor til mine barn, så nei, aldri.

For meg virker det heller som at damer forlater sine menn over en lav sko. Om jeg gikk opp 25 kilo hadde jeg nok blitt forlatt. Ingen seksuell tenning = ingen forhold.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å disse din rett til å tenne og avtenne på hva du vil, men hva er gærn't med hestejenter, egentlig?

Det er dyrt og tidkrevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dette med vekt er et punkt på nesten alle turn off listene i denne tråden, men ikke i tråden over turn off liste på gutta....

Anonym poster: c113666e755e5af9c362e9f646c88e7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt er ikke noe problem for meg, det er så mye positivt med jenter at det overskygger stort sett det negative. Det eneste jeg aldri kan leve med er de som prater for mye. Jeg liker typen "stille vann har dypest grunn".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette med vekt er et punkt på nesten alle turn off listene i denne tråden, men ikke i tråden over turn off liste på gutta....

Anonym poster: c113666e755e5af9c362e9f646c88e7e

Og det er da en veldig enkel og logisk forklaring på akkurat dette fenomenet.

Kvinner ønsker nemlig at mannen skal være større og kraftigere enn henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Mange partnere

* Små fordeler

* Guttete (gutteinteresser)

* Muskuløs

* Rik

* Egoistisk

* Ikke pen

Anonym poster: 9df6b40a6afa37ad0ad9ff5c6f884250

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...