Gå til innhold

Vi prøver!

Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

I går fikk jeg vite at jeg jeg skal bli tante igjen! :hoppe: Min bror&konen skal ha barn nummer to! Vet at de (også) har strevd lenge og at det var etterlengtet at noe snart skjedde. Koselig det! Gleder meg! Den som gleder seg mest, er den kommende storebroren, såååå stolt for å bli storebror atte! :D

I dag har jeg vært til dyrlegen og avlivet min bittelille rottevenn... :grine: :grine: Hun har hanglet lenge og vi har sett store klumper under magen på henne, og selv om hun hele tiden er blitt dårligere og dårligere har hun liksom holdt ut og vært i aktivitet og stelt seg og spist. Senest i går var hun ute av buret og løp rundt på golvet her. Men i dag da jeg kom hjem var hun helt fissen... Bare lå helt stille og bare pustet og så ut som hun led... :( Så det var ikke annet å gjøre enn å få henne avlivet.. :grine: :grine: Dakkar.. :( Det er nå rart med det, man blir veldig glad i en liten rotte også.. Har satt vekk buret, og det er så tomt her nå... Rart å ikke ha noen dyr i hus... (Men Huldermannen og jeg har lenge snakket om å kjøpe hund, vi får se hva vi bestemmer oss for etter hvert!)

Dag 21 - lyst å spole frem en ukes tid nå!!! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann..snek meg innom..

:trøste:

Så synd at du måtte ta farvel med rottevennen din. Rotter er jo herlige. Du får prøve å se det på denne måten: Takket være at du hadde styrke til å se at hun hadde det vondt, og valgte å gjøre noe med det, ble hun fridd fra smerten. Men det er uansett trist. :( :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler sånn med deg, Hulderjenta...

Og du gjorde helt rett i å ta h*n med til legen.

Jeg gjorde nemlig ikke det for en del år tilbake, og min Emilio døde i buret sitt en natt. Dagen før slepte han bakkroppen etter seg. Jeg skulle ha skjønt det, og har dårlig samvittighet. Nå hviler han bak huset til mamma, og idag fikk han kanskje en ny venn i Ratville...!?

:hjerte::hjerte:

Gratulerer som kommende tante! :-)

Håper broren din er en kommende onkel... :danse:

Arrgh! Jeg finner heller ikke noen spoleknapp... :frustrert::ler2:

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for trøst, Saeria. Rottusen ble faktisk 2 1/2 år, og det er en bra alder for en hetterotte. Hun hadde enorme (i forhold til kroppsstørrelsen) kreftsvulster nederst på magen, dyrlegen mente det var jurkreft. Dakkar lille vennen min, hun har det nå bra nå.. Var faktisk med inn når hun fikk sprøytene. Huldermannen skjønte ikke at jeg klarte det (han klarte ikke det da vi måtte avlive søsteren til denne rotten i fjor), men jeg synes det var helt OK. Jeg har vært tilstede både når mennesker og dyr har trukket sitt siste pust, og er ikke redd for døden.

Men trist er det.. Har ikke gått helt opp for meg. Kommer på det når jeg ser tomrommet der buret stod. Og da vi laget middag i dag, hadde jeg tenkt å gi litt salat til rottusen, men så var hun ikke der... Trist er det... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Og der har Lillen vært på besøk også! Takk for hilsen og trøst. Ja, håper min bror kan bli onkel snart! Hadde vært kult! Fleipet med Mannen igår om hvordan min mor kommer til å ta det når vi en gang skal fortelle Store Nyheter. Jeg tror seriøst at mamma vil få sjokk... :ler2:Og jeg gruer meg litt til den dagen vi skal fortelle det til mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis som vordende-tante!!! Det er jo så koslig!

Dakar rotten din. Du rakk idet minste frem til dyrlegen.

Jeg hadde en rottegutt for noen år tilbake, og plutselig en morgen hadde han en DIGER klump under haka. Halvtimen etter lå han død i hånden min. :cry:

Så Anton er nok også i Ratville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker for fine svar på MP!

Gratis som tante!

Har hatt mange dyr. Det er alltid trist når de kjæledyr dør! Nå har jeg akvarium, og da får du i alle fall et mer avslappet forhold til at dyrene dine dør. Har mange fisker og det dør noen rett som det er...

Har sympati med deg!!!!

Ha en god kveld, natt og morgendag!

Mann 38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsen, Mann 38! :D

Nå er det fredag og HELG! Denne helgen skal NYTES for til uken begynner jeg på jobb igjen. Begynner forsiktig med 50 % sykmelding, satser på at det skal gå bra. Gruer meg litt til å begynne igjen, har vært så fryktelig lenge borte... Men det går vel bra :roll:

Dag 23 i dag, har kjempeømme oppblåste pupper (sambo liker dem godt :ler2: men de er jo så vonde :frustrert: så han får ikke ta på dem stakkar :ler2:). Har kjent mensmurring i dag. Ser ut som tante blod-rød-stygg-og-slem kommer denne gangen også. :roll:

Jaja, god helg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh!

Du skal vel ikke ha noen ekkel tante på besøk vel :riste:

Det kalles feste-smerter det du kjenner! :-)

Det er på onsdag at vi skal teste positivt, hvis vi klarer holde oss til da.

Bare litt optimistisk ønsketenking :wink:

Jeg er så lei av ømme pupper. Det blir nesten værre fra syklus til syklus. Det kommer samtidig med EL, og avtar ca dagen før mensen kommer. Flott med store pupper ja, men ikke særlig behagelig å ha det slik halve syklusen :(

Så tenker jeg jo at så ille har det ikke vært tidligere. Men når jeg tenker meg om, så tenkte jeg akkurat det samme sist også :ler:

Man blir snart sprø.

Ønsker deg ei fin helg!

Klem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Håper det ikke er mensmurringer som er i annmarsj... :kyss:

Hadde jo vært koselig med fettere/kusiner som er jevngamle... :wink:

Min søster har en jente som er 4 dager eldre enn Aleksander.

Så har hun en gutt som er 3 mnd eldre enn Andreas.

Og vi har ingen i mellom - noen av oss...

Kom igjen då`å... :sjarmor:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare hilse på deg igjen!

Jeg har to barn og vet litt om hva du er opptatt med om dagen. Du skal vite at jeg ønsker inderlig vel at alt går den veien du ønsker!

Ha en fortreffelig kveld, natt og dag.

Vi "snakkes" sikkert! Du er god du, Hulderjenta!

klem fra mann 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at mamman din kommer til å få sjokk?

Og tror du ikke hun blir glad?

Kanskje du er like ung som meg? :ler2:

(23)

Gleder meg til neste ke, for da skal du og

Murmel (? flere?) teste positivt!

Jej!

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Takk for masse hilsener! Er så gøy å åpne dagboken når det har vært folk her! :D Og det skrives nesten konsekvent i :ler2:

Dere er optimistiske ser jeg :ler2: men jeg er egentlig ikke det. Stiller meg helt nøytralt jeg nå, og tror at tanten kommer. Så slipper jeg å bli skuffet! (Men det er jo kjekt med en heiagjeng da :ler2:) Hadde vært helt fantastisk gøy om disse ømme puppene mine skyldes noe annet enn PMS da, og jevngamle søskenbarn hadde vært kult! :hoppe: Men jeg skulle ikke ha noen forhåpninger denne gangen nei.. :roll: (:ler2:)

Det med min mor har jeg ikke lyst å gå i detaljer med, vi har bare et litt anstrengt forhold kan man si. Men selvfølgelig vil hun bli glad for et nytt barnebarn!

Nå skal jeg smuglese litt andre dagbøker her, før min kjære og jeg skal se en film vi har leid. :D God helg folkens :danse:

IKM om 2-6 dager, siste frist for TR er neste lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare legge igjen en liten hilsen her jeg også, siden jeg tross alt har lest alt du har skrevet her, og sikkert kommer til å følge med fremover også. Jeg håper for din del at dere får det til snart, virkelig.

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hulderjenta

Hei Serenity - takk for hilsen! Kjekt å ha skaplesere som står fram :ler2: Velkommen inn skal du være! :D Er du også prøver eller?

Er det min tur til å bli mobbet nå? :ler2: Bare fordi jeg har mannebesøk her inne? Er du kanskje misunnelig, Mayamor? :sjarmor::ler2:

Da jeg stod opp i dag trodde jeg tanten hadde kommet. Har skikkelig rett-før-murring nå. Tror hun kommer i morgen jeg... :sukkesmiley: (Hvorfor har vi ikke en smiley som virkelig SUKKER oppgitt og trist? En med bevegelse og det hele). Venter bare på at det braker løs...

Drømte om babyer i natt. Det var ikke mine, men en venninne som har tre barn sine. Bare en av de tre er baby i virkeligheten, de to andre er blitt noen år, men i drømmen min var alle tre babyer. Og hun hintet frempå at nå skulle hun ha en til. Jeg gratulerte og gav henne en klem, men kjente et stikk av noe sårt, noe negativt. Til og med i drømme har jeg det sånn :roll: Jaja, det var nå bare en drøm også da! Sikkert en slem hahaha-du-ble-ikke-gravid-denne-gangen-heller-hilsen fra det underbevisste. :ler2:

Spent på blodprøvene jeg tok på tirsdag. Lurer på hva de kan fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Sitter også her med min rett-før-murring :roll:

Optimismen fra i går er nok sterkt dalende :(

Vi får trøste hverandre,

og krysse fingrene litt til

Klem fra Murmel!

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...