Gå til innhold

Vi prøver!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj så kipt da!

:trøste:

Ikke noe gøy, ikke noe gøy, ikke noe gøy!!! :evil:

Skal blåse en blå vind på deg, så skal du se det funker neste gang :wink:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Puh! Sånn, bare vent å se du :wink:

Klem fra Murmeldyret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen i dagboka mi :P

Vi har vært prøvere omtrent like lenge.

Kjipt at mensen dukket opp da. Men ny syklus ---> nye sjanser :sjarmor:

Krysser fingrene for at det klaffer denne syklusen da :tommel:

klemmer fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En som digger SIGG fortjener en liten hilsen fra meg. Ikke glem å ta med flaska di på tur selv om du jobber med å bli gravid! Jeg er overbevist om at man blir lettere gravid hvis man har sex i telt (OK, det var en på sparket-teori, men det er i det minste hyggelig og sunt å være på tur.)

Ha det fint!

Pepita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Så kjekt med hilsener i dagboken da! Det trengte jeg virkelig i dag (kjipa-dag i dag...) - tusen takk Pepita, Bluebird, Capricorn og Murmeldyret! :blomst:

Sex i telt - kanskje verd å prøve, men da får det våres litt mer først! :ler:

I dag var det en gammel bruker som sa h*n var så glad i barn, og fortalte om sine glade stunder sammen med barn og barnebarn. "De er heldige de som får barn", sa h*n. "Ja, de er det", svarte jeg og sukket dypt inni meg...

Men som Capricorn skrev: Ny syklus, nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Nå er det helg ja! Takk for hilsen Bluebird! :D

Jeg har nylig begynt på en ny medisin mot senebetennelsen som jeg sliter med. Og i pakningsvedlegget står det at kvinner som kan bli gravide skal bruke sikker prevensjon.... :grine: Og hvis man blir gravid mens man går på denne medisinen, skal man ta kontakt med lege... Skal gå på den på ubestemt tid, i alle fall i to uker... Jeg som har EL neste helg og allting........... :grine: :grine: Tviler jo veldig sterkt på at jeg kommer til å bli så veldig gravid med det første, og det frister ikke akkurat å begynne å styre med dumme kondomer.... Men jeg vet ikke helt. Vil jo ikke gjøre noe skade heller.. Sånn i tilfelle.... Vi får ta hoppe av i svingen-metoden... Så det spørs om det blir så mye prøving denne måneden... Men øving derimot! :kgblunk: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Bare en liten huskelapp til meg selv: link til stoffskiftespørsmål angående stoffskifte og fruktbarhet.

-----

Når jeg ligger og ikke får sove, så planlegger jeg hva som må gjøres i leiligheten vår for å ha den klar til en tredjemann... Tenker ut lure løsninger, for vi har det relativt trangt. Har egentlig god plass til oss, men med diverse ting og tang som trengs til en baby, må man være fantasifull.. Det ender vanligvis med at jeg må riste av meg tankene. Blir bare trist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

...har forresten fått hjelp til å flytte dagboken i dag (takk, Hege!)! Fra generell dagbok til gravidiesdagbok, så det blir lettere å følge med på med-prøvere! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med "ny" dagbok! Og velkommen i nabolaget, blir lettere å følge med på deg nå. Av en eller annen grunn så holder jeg meg mest på disse dagboksidene. :oops: De andre forumene er av en eller annen grunn ikke så interessante nå...

Synd at dere må ta pause i prøvingen da. Men øvelse gjør mester vet du! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei Hulderjenta, å tusen takk førr hilsen i dagboka mi...

får håpe d klaffe førr dåkker næste gang da.. :D

Koz Litle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsener, Litle og Gadget Girl! :bukke: (Gøy med nye smiley'er!!)

Dag 15 i dag, med EL ca i går eller i dag eller i morgen.. Fikk ømme pupper i går og EL-smerte i forgårs.

Jeg og Huldermannen har bestemt oss for å bestille legetime snart, siden vi vet at han har dårlig kvalitet. Men vi vet jo ingenting om meg, kanskje det er meg det er noe galt med? Det var hans forslag å bestille time. :kysse:

I dag er det valentinsdagen! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hulderjenta!

Takk for koselig hilsen i dagboken min.

Jeg gledet meg til å se Idol-reprisen på tv2 i dag, men så var det bare teit fotballkamp. :roll:

Men det er vel bra for de som liker fotball. :wink:

Håper du får en fin kveld! :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Velkommen som dagbokskriver.

Det er kjekt å sette seg ned og skrive ned tanker og datoer for forskjellig.

Iallefall har jeg lett å for å glemme slike ting... :oops:

Håper dere lykkes snart.

Velkomstklem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Okei, dette var grunnen til at jeg EGENTLIG ikke hadde tenkt å skrive prøverdagbok: For å hindre meg selv i å bli overopptatt, overfokusert og la ting gå til hodet på meg...

...og det tror jeg har skjedd nå... Bare hør:

I helgen kjente jeg altså EL-smerte på høyre side, fikk ømme pupper som gav seg etter et par dager - altså hadde jeg EL. Huldermannen og jeg :kysse: :hjerte::hjerter::klem::kyss: (dere skjønner) (har forresten sluttet på medisinen jeg gikk på, så det ble prøving allikevel!). Og i dag har jeg kjent en svak EL-smerte-lignende "smerte", også PÅ HØYRE SIDE. Har bladd opp i mine gamle fagbøker, hvor det står at implantasjonen ("festingen") skjer når spiren kommer til livmoren, noe den gjør 2-4 dager etter befruktning. Og det kan jo passe i antall dager det...? Kan ikke huske å ha kjent det der før, heller...

:forvirra: Blir helt tullete!!! Har ikke turd å si noe til Huldermannen om disse tankene, for jeg får ikke lov av ham å utsette meg for det pga skuffelsen jeg/vi opplever når tante Rød kommer... Så jeg måtte bare få ut tankene et sted. Tør ikke håpe på at det jeg kjenner er det jeg tror, men jeg håper likevel....

For øvrig har vi bestilt legetime med tanke på å starte skikkelig utredning. Litt tidlig (PP 10), men vi vet tross alt at han har svært dårlige svømmere...

Dag 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hulderjenta!

Man kan ha masse rare stikkinger mellom el og mens,

det har ihvertfall jeg...

Jeg vil bare ikke at du skal få opp forhåpningene pga stikking, om du skjønner...!? :wink:

Skjønner godt at du frykter overfokusering!

Det kan ta av helt her inne til tider :ler2:

Men her kan du ihvertfall få snakket om det med noen, når mannen din ikke lar deg nevne det hjemme :wink: Jeg er overlykkelig for mine venner her inne. Orker ikke snakke så masse med mannfolk om alt som foregår i kropp og tanker... :roll:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for gode ord, Lillen! :D Kjekt med besøk i dagboken!

Og for ordens skyld: Jeg får jo selvfølgelig lov av min kjære å snakke om både babyer og prøving og eggløsning og det meste annet, heldigvis! Vi snakker mye om det sammen, i og med at vi begge ønsker oss et lite nurk og samtidig vet at det ikke er så lett for oss.. Han bare vil ikke at jeg skal plage meg selv... Så det er godt å ha KG så jeg kan "plage meg" sammen med andre! :wink:

Tror ikke så veldig på min egen teori fra hin dagen. Alt føles så veldig normalt ut... I dag ble puppene ømme igjen, det pleier de å bli en ukes tid før mensen, og mensmurringen har begynt så smått, akkurat som vanlig. Og jeg har vært :sinna: og :frustrert: de siste par dagene. Stakkars Huldermannen.... Så jeg tror nok tanten er på veg denne måneden også....

Jaja - selv om vi prøver å mekke baby, så skal ikke livet stoppe opp for det - det skal nytes! :danse: Og nå er det helg!

Dag 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...