Gå til innhold

Vi prøver!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Hei Hulderjenta :D

Hadde masse rare stikkinger i forrige syklus jeg. Men det viste seg at tanta kom på besøk likevel... :roll:

Men det går jo an å håpe littegranne likevel da... :sjenert:

Tror forresten Tanta er på vei til Sydpolen nå....jeg ga henne riktig veibeskrivelse da hun reiste fra meg... :ler:

Du må ha en riktig god helg :kose:

Mange klemmer fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! :D

Det er lov å håpe!

Stikkingen kan jo godt bety at egget festet seg.

Håper det!

Selv har jeg helt gitt opp å kjenne etter, for det skjer så mye rart der nede :wink:

Like greit, for jeg holdt på å bli helt tussete av å kjenne etter de første månedene.

Klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsener fra Capricorn, Lilletrollet og Murmeldyret. :bukke:Så tanten er virkelig på veg til Sydpolen nå, Capricorn? :ler: Håper du gav henne et skikkelig kart da! Hun må bare holde seg laaaangt unna.. Men jeg tror hun kommer denne måneden også. Tror jeg skal slutte helt å kjenne etter, sånn som Murmeldyret, for jeg får bare forhåpninger og skuffelser på rad og rekke... Det er sånn at jeg begynner å lure på om det noensinne vil klaffe... Har lyst å bare gi helt opp... Rundt oss vrimler det av gravide par, og par som går stolt rundt med barnevogn, og som planlegger barnedåper, og som søker om barnehageplass... Noen er gravid for tredje gang, uten at de egentlig ville det for de hadde bare hadde bestemt seg for å få to. Ikke alle er par en gang, noen er alene uten å ha planlagt eller på forhånd ønsket seg noe barn akkurat nå... Og her sitter vi - jeg og min kjære og ønsker så sårt å bli foreldere. Ser ikke ut som det skjer noen gang...

Dag 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at tanta er lengt på vei til Sydpolen nå :wink:

Jeg tror man automatisk vil slappe litt mer av etterhvert angående å kjenne etter alle disse symptomene. Ihvertfall var det slik for meg både sist jeg var prøver (da det tok ca 2 år), og nå som vi prøver igjen.

Det er lett å ha lyst til å gi opp når mensen og nedturene kommer.

Men man kan jo rett og slett ikke gi opp :wink:

For de fleste går det bra til slutt.

I mellomtiden har vi hverandre her inne på KG

:klem:

Stor klem fra Murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsen, Bluebird! Og takk for trøst, Murmeldyret. Dere andre kan bare slappe av, for nå er tanta hos meg.... Fikk mensen i dag, litt før enn jeg hadde regnet med, syklusene mine svinger litt i lengde.. 30 dager sist, nå 27 dager.. Jaja, en dag skal det stor skje, får bare vente så lenge og prøve videre!

Dag 1, PP 11...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leit at tanta kom, men da er det bare å samle krefter noen dager å virkelig trå til ved neste el :wink:

Håper du klarer å få tankene vekk fra det negative, vet det er vanskelig, men prøv å kos deg i helgen!!!

GOD HELG :kose:

Masse trøsteklemmer fra Bizzy som også sliter litt, foreløpig... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd med tanta!

:trøste:

Jeg følger nok etter i morgen.

Det er helt som forventet denne pp :-?

Da regner jeg med at du blir med meg i jakten på den perfekte julegaven, evt kan vi kalle det Jakten på Julestjernen :wink:

Hvis vi blir gravide, vil terminen bli i første del av desember, så helt julegave blir det jo ikke :ler:

Ønsker deg ei god helg!

Klem fra Murmeldyret!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Kanskje er dere en hel gjeng som jakter på julebabyen sammen...?

Mange som har fått mensen i disse dager...

Spennende å se hva som skjer...

Klem fra Mayamor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :vinke:

Fant ut at jeg ikke hadde besøkt dagboken din.... :sjenert:

Synd at mensen kom denne månden også. :tunge1:

Ville bare ønske lykke til videre med prøvingen, og håper at utrednigen viser at det ikke er noe galt med deg. Det kan være greit å komme i gang, for alt tar fryktelig lang tid i det offentlige. Fra vi startet utredningen til første prøverørs forsøk tok det et år. Masse tester som skal tas, og papir arbeidet hos legene blir fort liggende.

Krysser fingrene for at en sædcelle "forviller" seg opp til egget ditt slik at du slipper å gå igjennom alt med medisiner osv.

Klem fra

Zianta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for besøk og oppmuntrende ord fra Bizzy, Murmeldyret, Mayamor og Zianta! :bukke:

Grrr - hadde legetime i morgen, men så skal :hjerte: reise og besøke en kompis noen dager nå i vinterferien. Hele poenget med legetimen var at vi skulle gå der sammen og snakke med legen, for å sette i gang en utredning av oss.. Så idag måtte jeg ringe og avbestille timen... Det gikk så fort i telefonen (når jeg endelig kom igjennom...) at jeg glemte å bestille en ny time, men det får jeg heller ordne en annen dag...

Har lyst å komme igang.. Spesielt etter å ha lest dette... Skulle likt å sett hele svaret på den prøven :hjerte: tok. Vil helst han skulle tatt en ny. Men det må han vel etter hvert, stakkar... Kjip prøve å ta! Sikkert dritpinlig.. Hadde jeg måtte avgitt en prøve på tilsvarende måte, tror jeg ikke jeg hadde fått det til! Så ære være alle menn som gjør det i kampen for å få barn med sine kjære! :bukke:

Nå har :hjerte: og jeg blitt enige om å prøve litt hardere.. Fra nå av skal det pules som f-en rundt eggløsningen! :sjarmor: Så får vi se hva som skjer...

I dag har jeg faktisk ettårsjubileum på KG!!! :kghjerte:

Dag 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Tusen takk for koselig hilsen i dagboken min :blomst_opp:

Sånt er alltid koselig.

Nå har jeg lest litt i dagboka di, og må si jeg er imponert over pågangsmotet ditt, og det er kjempebra :)

Ønsker dere masse lykke til med videre prøving :wink:

Hilsen Pludre som er øve-prøver hittil :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stikker innom for å si hei jeg!

Fant bare ut at jeg har vært så dårlig til å besøke dagbøker i det siste, så nå må jeg ta en liten runde!

Håper du har en fin onsdag! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hopp :D

Vil bare ønske deg lykke til med prøvingen...

Det er ikke noe artig når tante rød kommer gang på gang...

Må innrømme at jeg og min kjære også prøver. Men så kom

mensen da forrige fredag.. Til min store skuffelse atter en gang..

Må vel bli flinkere å gjøre det til riktig tidspunkt :wink:

God helg og Klem fra Sarabi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Oi - har hatt besøk her jo! Så kjekt da! Sier takk og god helg til både Pludre, Kaktus og Sarabi!

HULDERMANN - KOOOOM HJEEEEM!!!!! Savner ham sånn! Utorlig hvor stille og tomt det blir når han er bortreist. Savner å snakke med ham, blir overhodet ikke det samme i telefonen; han HATER å snakke i telefonen, så det blir så kort. Savner smilet hans :-D , kyssene hans :kyss: , armkroken hans :klem2: ... Savner at han ligger der og snorker ved siden av meg om natten. Savner å få en klem.. Savner prøvingen :sjarmor: *hehe* Savner til og med å krangle om oppvasken - for nå har jeg ikke noe valg, nå MÅ jeg ta den selv.. :frustrert:

Men det er jo godt å kjenne savnet også! Får ikke mye sjans til det i hverdagen i og med at vi deler tak over hodet. Så det er litt deilig å lengte! :hjerter2: Han reiste på tirsdag og kommer hjem igjen på mandag, så det er ikke SÅ lenge han blir borte. Men oi som jeg gleder meg til han kommer hjem igjen!

Og når han kommer hjem skal en hel hær av hærer prøve å forhindre at tanta kommer på besøk denne perioden også *hehe* Gleder meg - mmmmmmm...! :Hehe:

Dag 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Er kjapt innom for å ønske deg en

RITKIG GOD HELG !! :)

Og tusen takk for koselig hilsen i boka mi, det er alltid like kjekt.

PS: jeg er på dag 6

God :klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei! :D

Stikker bare innom for å ønske deg en riktig fin helg! :wink:

Håper dere får ny legetime snart.

Det er litt greit å komme igeng med en utredning.

Klem fra Murmeldyret!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :D

Hatt ei fin helg?

Vi har bare prøvd noen få måneder, så lenge er det ikke.

Men nå har vi jo fått en liten hund som egentlig går under kategorien bebi... Og når hunden ligger i samme seng som oss enda, blir det ikke mye prøving. Det er litt perverst å humpe i vei med en liten hund med dådyrøyne sittende å stirre :tunge1: Men har blir vel fort nok voksen...hihi.

So long...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for hilsener! Alltid gøy når noen har vært innom siden sist!

Har hatt en fin helg, ja. Den har inneholdt alt fra ost og vin-party til hjemme-alene-med-KG-og-TV. Bra helg med andre ord! :ler2:

Og nå er endelig Huldermannen kommet hjem - deilig å ha ham hjemme igjen. Oi - nå er det Michael Moore på TV. Synes han har litt bra programmer.

Dag 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...