Gå til innhold

Vi prøver!


Gjest Hulderjenta

Anbefalte innlegg

Hei Serenity - takk for hilsen! Kjekt å ha skaplesere som står fram :ler2: Velkommen inn skal du være! :D Er du også prøver eller?Nei, jeg er nok ikke det - vi er mer "snakker om det-stadiet", så det blir sikkert ikke så lenge til! :hjerte:

:trøste: til deg fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

:( Takk for trøsteklemmer... Det trenger jeg :(

Blør som bare f*en, vondt i både magen og ryggen... :(

Det gikk ikke denne gangen heller.. Har tenkt i dag på om jeg skal prøve noe nytt denne måneden, rett og slett bare glemme alt om dager og tider og bare ha masse god sex med min kjære og bare ha det fint. Kanskje det kan gjøre susen? Men det er jo ikke til å unngå å tenke på eggløsning og sånnt, men jeg kan jo tenke litt mindre på det i alle fall? Tror jeg skal teste ut det :wink:

Jaja, har kjøpt snop og KK i dag, så jeg skal nok klare å trøste-kose meg litt i dag. :snufsesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, bæsj, kjempekipt!

:trøste:

Vet hvordan du har det nå!

Det er lurt om du klare "glemme" litt og slappe av. Jeg har desverre store problemer med det :(

Trøsteklem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender over en god varm trøsteklem og ønsker deg lykke til videre. Det er vanskelig å ikke tenke på Timeing, men det er kanskje det beste om en klarer å la være. En stresser jo kroppen og det er jo ikke til det beste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Vil bare sende en liten trøstehilsen jeg også. Det med å forsøke å "glemme" hørtes lurt ut...

Selvsagt lettere sagt en gjort, men trøst skal du i alle fall få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Dere er så søte alle sammen! Tusen takk for hilsener og trøst og oppmuntring! :sjenert:

Dere er jammen en fin gjeng! Føler absolutt at dere som jeg kjenner her inne er en ekstra venneflokk i tillegg til min vanlige i levende-live-venneflokk. Forskjellen er at dere heter rare, oppdiktede navn og at ansiktene deres er små figurer og bilder, og at jeg aldri har møtt dere :ler2: Men dere betyr faktisk mye for meg! Det høres kanskje teit ut å skrive dette sånn i en dagbok i et diskusjonsforum på internet, men jeg er faktisk glad i dere alle sammen! :klem:

Det var dagens ros :D

Og forresten: Syklusdager er herved glemt :wink: Skal ikke tenke på dager og EL og dill og dall før evt. neste tante rød kommer. Denne måneden skal jeg bare leve og kose meg :D

Så dere er på "snakke-om-det"-stadiet, Serenity? Så kjekt da! Lykke til, håper dere kommer til en enighet om hva som skal skje og når! :D Jeg og min kjære snakket lenge om å få barn. Vi har jo alltid visst med oss selv at vi ville ha barn en gang i framtiden. Men det har alltid vært "en gang i framtiden"; barn er skumle saker. Men "plutselig" ble jeg så klar for å bli mamma, og skulle helst hatt baby i går. :ler2: Og i et års tid snakket vi seriøst om det, men han var ikke klar. Inntil i fjor, da ble vi enige om å prøve og jeg sluttet på p-pillene. Gleder meg til vi blir gravide en vakker dag! Ønsker i alle fall deg, Serenity, og din kjære lykke til med Det Spennende Men Vanskelige Valget :D

I dag er det sol ute :o etter å ha vært dagevis med regn... Så jeg skal ut på tur så snart jeg klarer å løsrive meg fra KG... :roll:

Ha en fin dag da folkens! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere er på "snakke-om-det"-stadiet' date= Serenity? Så kjekt da! Lykke til, håper dere kommer til en enighet om hva som skal skje og når! :D Jeg og min kjære snakket lenge om å få barn. Vi har jo alltid visst med oss selv at vi ville ha barn en gang i framtiden. Men det har alltid vært "en gang i framtiden"; barn er skumle saker. Men "plutselig" ble jeg så klar for å bli mamma, og skulle helst hatt baby i går. :ler2: Og i et års tid snakket vi seriøst om det, men han var ikke klar. Inntil i fjor, da ble vi enige om å prøve og jeg sluttet på p-pillene. Gleder meg til vi blir gravide en vakker dag! Ønsker i alle fall deg, Serenity, og din kjære lykke til med Det Spennende Men Vanskelige Valget :D

*snufs* Jeg blir helt rørt her, jeg sitter.. Jeg er kanskje litt lettrørt.. hehe

Vi har snakket om det lenge vi også, helt siden vi ble seriøst sammen. Og jeg kjenner meg igjen i det der "skulle helst hatt baby i går.." Så nå snakker vi omtrent ikke om noe annet, lå i hele natt og snakket sammen (jeg elsker de samtalene om natten) og min kjære var sikkert smertefult trøtt på jobb i dag.. hihi

Takk for lykkeønskningene, kanskje - når vi har tatt valget - at jeg må opprette min egen dagbok her inne.. 8)

Anyway, nå er det uuuut i solen, jeg elsker våren.. Kos deg (og dere andre som leser) masse masse :) Og lykke til videre, jeg kommer til å fortsette å følge med her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Nå har jeg sittet her i timesvis og laget hjemmeside på en sånn gratis-ting på Yahoo Geocities eller hva det heter, og øynene mine ser sånn ut ---> :o Har lagt siden min innunder www-knappen min, så nå kan dere stikke innom og lese litt om meg! :D Ikke noe fancy eller noe, hele siden fikk et litt vel barnslig preg. Men skit au! :ler2: Tror det er bare en midlertidig side-ting, at den eksisterer en stund, og så må jeg evt. betale for å ha den videre.. Vi får se hva som skjer. :D

Nå er jeg såå trøtt :Gjesp: Tror jeg bare skal logge meg av og slå av PCen og bevege kroppen litt - har stivnet helt til her....

Nattinatt da, sniklesere! Godnatt-klem fra Hulderjenta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig hjemmeside du har laget :wink:

Vi har visst samme utdannelse ser jeg :rosasmil:

Misunner deg litt som kan koble ut med hester. Du får kose deg masse i stallen for å glemme syklusen (og med mannen når du kommer hjem)

Jeg har desverre aldri vært noe opptatt av hester.

Nå tar jo Lillepia det meste av fritida mi :hjerter:

Nattklem fra murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott side du har laget!

Jeg så www knappen nå når jeg var inne i en annen dagbok og snikleste litt. Trodde du hadde hatt den lenge, men skjønte nå at jeg ikke var så treg i oppfattlesen som jeg trodde. :P

Jeg fikk også lyst til å lage sånn fin side (hvis jeg skjønner det da) kan du legge ut en link? Pliis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det en søt side jeg :wink: Koselig å lese litt mer om deg :D

De har forresten Oreo kake på Fridays også! Kjempegod der og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Så jeg blir ikke ledd ut nå altså? Med Hello Kitty og bamser og sånn? :ler2: Brukte et sånn byggesett-opplegg, helt enkelt og greit. Og der var ferdige tema-sider med Hello Kitty - og da kunne jeg ikke dy meg :ler2:

Men jeg er ikke ordentlig på nett! :evil: I adressefeltet på siden min så står det temporary preview files, så det dere ser er egentlig en forhåndsvisningsside. Den er reklamefri, og det er jo positivt, for på denne gratisvarianten er det nemlig reklame :roll: Men det slipper dere å se, siden jeg aldri fikk til å få siden min på nett, altså uploade den eller hva det heter - det virket bare ikke.

Så jeg var litt desperat i går kveld der jeg hadde sittet kjempelenge og putlet og skrevet - og så fikk jeg den ikke på nett :frustrert: Derfor måtte jeg linke til preview-siden.... Så jeg tror ikke jeg vil anbefale deg denne her, GadgetGirl. Men hvis du absolutt vil, finner du den på geocities.com. Men som sagt, ikke ha for høye forhåpninger til gratis-versjonen (som jeg har). Jeg ville heller søkt litt i data- og internettforumet her på KG, der står det sikkert mye om gratis hjemmesider.

Heihei, kollega Murmeldyr! :wink: Har igrunnen tenkt meg at du også jobber innenfor helsevesenet - med dine nattevakter og helgevakter :wink: Stallen er viktig for meg ja. Det er ikke så ofte jeg er der nå, blir gjerne bare annenhver uke, max en dag i uken. Men det er så avslappende å være der! Pusle med hesten, prate med folk, og ikke minst - ut og ri. Jeg glemmer alt annet når jeg er i stallen, alle bekymringer forsvinner, absolutt alt annet er borte vekk. Det er så deilig - skikkelig mentalhygiene :ler2: Det mest avslappende stedet på jord er på hesteryggen, da er det bare jeg og hesten som finnes :hjerter2: (Men sånn er det visst uansett hva jeg rir på, hehe *blunke*) Så jeg er veldig glad for å ha stallen som mitt sted hvor jeg kan virkelig kose meg og hente meg inn igjen. :D

Jepp - jeg vet om Oreo Kaken, Bizzy - at både Friday's, Egon og Peppe's har den. Jeg har bare smakt den på Peppe's, og den er fast takst når jeg spiser der! Får legge til at det er sjelden jeg gjør det, og da beholder den sin magiske status hos meg, jeg får ikke sjans til å bli lei. :wink: Å - hvorfor måtte jeg begynne å tenke på den kaken nå??!!? Lyst på, jo!!!

Får finne meg litt mat, er sulten her jeg sitter. Ha en fin dag folkens! Etterpå skal jeg ha meg en liten dagbokrunde og oppdatere meg på hvordan det går med dere andre her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Kikket innom nettsiden din! Flott med en sånn side hvor man kan lese litt mer om deg! Alle på KG skulle hatt en slik, så hadde vi blitt riktig godt kjent! :wink:

Ha en god torsdag, nå skal jeg se Millionæren! (med litt sleskete Patrick...)

#klem fra meg#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :rosasmil:

Ønsker deg ei fin helg!

Kos deg med mann og hest!

Glem dumme mensen!

Snart er det Mai!

:hoppe:

Klem fra Murmel

(på nattevakt)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...