Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, jøssenam...

Men da er han ihvertfall ikke gay ;)

Jeg har en gay kompis som jeg kliner med i fylla titt og ofte...så det kan være han er det likevel... :P

Skrevet

Hvor gammel er Tooji? Tenk, nå har Norge faktisk en sjans!

Kødder du nå?! :kjefte: Ikke bare er det en kjedelig låt som ikke skiller seg ut fra noen av de 1000 andre listepophitsene man hører dag etter dag, men i tillegg klarte han nærmest å sippe seg til folks stemmer der på scena og oppførte seg som en nedlatende dramaqueen i forhold til de andre artistene. Enn at kvinner kan se seg så blindt på utseende til en mann. Håpløst. Hadde vi faktisk et utrolig ungt talent der i nora som kunne sjarmert hele europa, men kvinneandelen lot sjalusien sin overgå som vanlig og sendte heller han heite guttevalpen med den kjedelige låta videre.... :filer:

• Liker 6
Skrevet (endret)

Kødder du nå?! :kjefte: Ikke bare er det en kjedelig låt som ikke skiller seg ut fra noen av de 1000 andre listepophitsene man hører dag etter dag, men i tillegg klarte han nærmest å sippe seg til folks stemmer der på scena og oppførte seg som en nedlatende dramaqueen i forhold til de andre artistene. Enn at kvinner kan se seg så blindt på utseende til en mann. Håpløst. Hadde vi faktisk et utrolig ungt talent der i nora som kunne sjarmert hele europa, men kvinneandelen lot sjalusien sin overgå som vanlig og sendte heller han heite guttevalpen med den kjedelige låta videre.... :filer:

Hun synger vakkert, men å påstå at Toojis låt er den kjedelige i den sammenheng blir idioti. Noras låt var dritkjedelig.

Edit: Trykkfeil

Endret av MarteM
  • Liker 7
Skrevet

Hun synger vakkert, men å påstå at Toojis låt er den kjedelige i den sammenheng blir idioti. Noras låt var dritkjedelig.

Edit: Trykkfeil

Men hennes skilte seg i det minste ut. Øst-europa alene kommer til å sende av gårde 10-talls låter i samme sjanger som han, bare mye bedre, antageligvis.

• Liker 2
Skrevet

Jeg snakker kun utifra låta, jeg kunne ikke brydd meg mindre om guttungen og hvordan han ser ut. For øvrig er hadde jeg heller brukt penger på musikken til Nora enn til Tooji, men i en MGP-setting hadde han rett og slett en bedre sang enn hun hadde.

Skrevet

Enig i noe av det du sier. Media har også fokusert veldig mye på Tooji i det siste, så folk har jo blitt mer kjent med han som person enn de andre. Sikkert derfor han fikk en del stemner og.

• Liker 1
Skrevet

Jeg snakker kun utifra låta, jeg kunne ikke brydd meg mindre om guttungen og hvordan han ser ut. For øvrig er hadde jeg heller brukt penger på musikken til Nora enn til Tooji, men i en MGP-setting hadde han rett og slett en bedre sang enn hun hadde.

Jeg vil at du skal tenke over den kommentaren når han ikke en gang kommer seg gjennom semifinalen :fnise:

Skrevet

Jeg hørte gjennomgang av låtene på radio, uten å ha sett Tooji før, så det har ingenting å gjøre med utseendet for min del iallefall.

Om du ikke synes den skiller seg ut så er det synd for deg at du ikke hører det. Låten har absolutt potensiale i Baku. Skjønner ikke hvordan du kan si at han er nedlatende, når han inviterte de andre på scenen, og det du så på skjermen er ektefølt, overraskende glede.

Tror neppe det var på grunn av at vi er så sjalu på Nora at hun havnet på andreplass :fnise: Hun er vakker og flink, men sjalu? Really? Skal du dra den?

• Liker 5
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Åhnei.. :snurt:

Selv om han kysser en dame på munnen, betyr det ikke at han er hetro :fnise: Har dere aldri nussa på homofile venner dere da?

Skrevet

Det er jo snakk om hva som funker i MGP da. Og sippinga begynte han da med etter at alle stemmene var avgitt.

(Nå fikk jeg bekreftelse)

Nora sin sang var i hvertfall ikke original. Flere som mener den minner om en annen sang her.

Skrevet

Åhnei.. :snurt:

Kiler det i musa når du ser en mann fremføre noe på en scene? Kvinner er så enkle :)

Skrevet

Selv om han kysser en dame på munnen, betyr det ikke at han er hetro :fnise: Har dere aldri nussa på homofile venner dere da?

Sant, sant :fnise: Gay-radaren slo faktisk inn et par i løpet av kvelden :gjeiper: Men kysset homofile venner har jeg faktisk aldri gjort ;)

Skrevet

Det er jo snakk om hva som funker i MGP da. Og sippinga begynte han da med etter at alle stemmene var avgitt.

(Nå fikk jeg bekreftelse)

Nora sin sang var i hvertfall ikke original. Flere som mener den minner om en annen sang her.

Hva det norske folk mener hva som funker i esc fungerer nesten aldri. Vi ser det år etter år hvor elendige plasseringer vi får med visse unntak.

Skrevet

Tror jeg må skaffe meg hotte homofile venner... ;)

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg må skaffe meg hotte homofile venner... ;)

Samme her :gjeiper:

Skrevet (endret)

Kiler det i musa når du ser en mann fremføre noe på en scene? Kvinner er så enkle :)

Seriøst? Slutt med det skvipet der! Du viser der at det er du som er den enkle her!

Hva det norske folk mener hva som funker i esc fungerer nesten aldri. Vi ser det år etter år hvor elendige plasseringer vi får med visse unntak.

Ja, og det er ikke MIN feil det vi har sendt avgårde de siste åra. (neida, jeg har ikke stemt heller), Men vi kan ikke sende avgårde bare det vi synes selv er fint uten å tenke på hvor det skal fremføres og for hvem. Altså, vi har jo gjort det mange ganger - men denne gangen tror jeg at vi har en sjanse til å gjøre det bra. I denne konkurransen.

På samme måte; jeg synes Ola Nordmann var fengende og en åleit låt jeg. Kan den utenat allerede, men det hadde vært tragisk om den skulle til Baku, selv om jeg liker låta.

Endret av Mynona-83
  • Liker 3
Skrevet

Jeg liker ikke sangen som vant. Min favoritt ble ikke blant de top 4, dessverre.

• Liker 1
Skrevet

:roll:

Jeg tror du er på en annen planet enn meg.

Sjalusi? :huh:

• Liker 1
Gjest ~Good&Bad~
Skrevet (endret)

Seriøst? Slutt med det skvipet der! Du viser der at det er du som er den enkle her!

Ja, og det er ikke MIN feil det vi har sendt avgårde de siste åra. (neida, jeg har ikke stemt heller), Men vi kan ikke sende avgårde bare det vi synes selv er fint uten å tenke på hvor det skal fremføres og for hvem. Altså, vi har jo gjort det mange ganger - men denne gangen tror jeg at vi har en sjanse til å gjøre det bra. I denne konkurransen.

På samme måte; jeg synes Ola Nordmann var fengende og en åleit låt jeg. Kan den utenat allerede, men det hadde vært tragisk om den skulle til Baku, selv om jeg liker låta.

Hvorfor hadde det vært tragisk? Vi skal da representere Norge. Og hva er vel mer norskt en Ola Normann? Men skjønner litt hva du mener. Uansett for et par år tilbake var det en vanvittig bra låt fra et eller annet land, skjønte ingenting av teksten, men melodien og showet var veldig bra og de nådde ganske høyt. Det er jo mange land som synger på sitt språk det er jo det som er underholdene.

Edit: ola normann med stor O og N -korrekt skal det være.

Endret av ~Good&Bad~
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...