Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bare vi slipper moren på scenen under finalen :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bare vi slipper moren på scenen under finalen :kjefte:

Hva var galt med henne da?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er da vitterlig en musikk-konkurranse. Blir dere skuffet om Hellas ikke kommer med sanger som er typisk med gresk, eller om Frankrike ikke synger om kjærlighet og baguetter?

Blir dere sjokkert om Finland sender en mørkhudet?

Ærlig talt, hverdagsrasister much?

Endret av cellar
Skrevet (endret)

..dobbel

Endret av cellar
Skrevet

Men sånn bortsett fra at de synger på norsk, er virkelig Plumbo en representant for norsk kultur og tradisjon?

Vel, Plumbos bidrag var like elendig som det meste av det andre som var med i år, til tross for det norske særpreget. De var så absolutt en dårlig representant for det norske, slik sett. Men det har da blitt laget mye flott musikk på norsk gjennom tidene, så det er fullt mulig å komme med noe bedre enn det sidrompa tullet Plumbo gulpet opp i går. Men om Plumbos bidrag var dårlig, så må det da kunne gå an å unngå å gjøre Grand prix til en multikulturell og politisk korrekt konkurranse.

Skrevet

Jeg kan ikke helt forstå at det diskuteres hvor vidt et bidrag er norskt nok eller ikke. Spiller det noen rolle om representanten opprinnelig er fra Vestfold, eller fra Iran?

Norge er mye forskjellig, typisk norsk idag kan avhenge helt av hvem man spør. Så klart, vi har jo visse ting som sikkert er mer stereotype norskt enn annet, men det har jo alle landene uten at de nødvendigvis sender bidrag som gjenspeiler akkurat det.

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper Stig van Eijk slenger seg med neste år. :sjenert:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg håper Stig van Eijk slenger seg med neste år. :sjenert:

Du skal ikke se bort fra det, Lutetium, se her! :fnise:

Skrevet

Du skal ikke se bort fra det, Lutetium, se her! :fnise:

Næh! Life imitates Lutetium! :Hehe:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...