Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes nesten litt synd på Plumbo jeg nå.. :sjenert: Storfavoritter, også ligger de sist..

Men det er jo Østlandet som avgjør. Det er jo alltid det. Der er det 200.000 stemmer per låt å sånn. I motsetning til 2000.

Skrevet

Faeeen, ser ut til at det blir Tooji :snurt:

Skrevet

Flira litt da jeg så de to som rappa. Dumme "dansinga" til hu jenta. :skratte:

Måtte se på nett-tv på nrk for å se hva du mente :skratte: .

Dansinga (gorillamoves) hører jo liksom til musikksjangeren, selv om det ser idiotisk ut.

Ser forøvrig ut som at det går veien for Tooji:)

Skrevet

Tenker du på hardingfele? De har fler strenger enn en vanlig fele. Men det finnes ingen spesiell buetype hvor strå skal henge løst, såvidt jeg vet :-P

jeg skal sjekke det ut når vi er ferdig med avstemning. KLarer ikke å fokusere nå...

Tooji, TOOOOJI!!!!

Skrevet

Nora ser ganske skuffet ut...

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Stakkars Nora, Hun har innsett tapet

• Liker 1
Skrevet

Synes nesten litt synd på Plumbo jeg nå.. :sjenert: Storfavoritter, også ligger de sist..

Men det er jo Østlandet som avgjør. Det er jo alltid det. Der er det 200.000 stemmer per låt å sånn. I motsetning til 2000.

De ligger sist i "gullfinalen" da, ikke i finalen samlet sett. Tipper de er superfornøyde, de hadde nok ikke ventet å komme så langt i utgangspunktet (før Spellemannsprisen). :)

• Liker 2
Skrevet

Skulle sendt de spreke jentene i svarte badedrakter, da tenker jeg vi hadde fått masse stemmer. :fnise:

Heia Tooji! Herregud,så pen han er.

Skrevet

Jeg føler for hele gjengen jeg. Plumbo som var så store favoritter, Nora som er altfor ung, og de to conrty greiene som jeg bare syns synd på fordi jeg selv ikke skjønner hva de gjør der...

• Liker 2
Skrevet

Synes han Tojij tar litt vel i med de dramafaktene og grinegrimasene sine. Men han er en velfortjent vinner. :)

• Liker 2
Skrevet

Også gikk de med han amerikaneren foran Plumbo og, det er også litt fint :)

• Liker 1
Gjest Thessie!
Skrevet

Skulle sendt de spreke jentene i svarte badedrakter, da tenker jeg vi hadde fått masse stemmer. :fnise:

Heia Tooji! Herregud,så pen han er.

Han er nyydelig :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...