Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem var hun som kyssa på Tooji? Kjente jeg ble litt sjalu :gjeiper:

Samme her, haha :gjeiper: huffameg, så tåpelige vi er :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må vi alltid sende avgårde kulørte??

Uansett, skuffet :(

VI har vel bare gjort det 2 ganger har vi ikke :klo:

Dessuten spiller vel fargen på artisten liten rolle så lenge sangen fenger?

Skrevet

Haha nei, han er jo gay ;)

Det var hun ene som leste opp stemmene, som røk ut i en av de andre semifinalene.

What?? Er han det?

Skrevet

Det var hun ene som leste opp stemmene, som røk ut i en av de andre semifinalene.

Er han??

Skrevet

Det var nå et litt langt kyss :P

Gjest Thessie!
Skrevet

Neeei, er han homse? Jeg som tenkte jeg hadde en sjanse :snurt:

Skrevet

Joda, håp til å nå 3. plass...

3 plass er flott det da!

Skrevet

Ser på Facebook at svært mange ikke har fått kvittering på stemmene sine. Blant annet 4 stykker som stemte på samme gruppe, hvor bare én fikk kvittering på at stemmen var mottatt.

Skrevet

Jøss, så få på østlandet... Pleide det ikke å være et par hundretusen der før?? De har kanskje gjort om reglene.

Kanskje det var før når finalen ikke var delt opp i to? Husker da Rybak vant, var det ihvertfall mange flere stemmer.

Skrevet

Ser på Facebook at svært mange ikke har fått kvittering på stemmene sine. Blant annet 4 stykker som stemte på samme gruppe, hvor bare én fikk kvittering på at stemmen var mottatt.

forrige gang tok det to timer før jeg fikk svar.. mange stemmer de må svare på vetdu :)

• Liker 1
Skrevet

Er det hun som var i Multicyde?? Hvor gammel er egentlig hun blitt?? Jeg var vel 14-15 når Multicyde var kult...

Skrevet

forrige gang tok det to timer før jeg fikk svar.. mange stemmer de må svare på vetdu :)

Ja, får bare håpe du har rett :) Blir jo litt skeptisk når det har fungert som det skulle i alle de andre finalene, inkludert den første i dag, så får jeg plutselig ingen bekreftelse etter gullfinalen. I tillegg er antallet som har stemt relativt lavt, selv om det naturligvis kan ha andre årsaker.

• Liker 2
Gjest Thessie!
Skrevet

Oi, jøssenam...

Men da er han ihvertfall ikke gay ;)

:(

Skrevet

Sorry, mente på bua selvfølgelig :gjeiper:

Uansett, de hengene strengene skal være der :jepp:

Hahaha, dette er det dummeste jeg har lest! Det er ikke strenger som henger og slenger når Rybak spiller! Det er hår fra buen som løsner fordi han spiller hardt og ivrig!

Skrevet

Er det hun som var i Multicyde?? Hvor gammel er egentlig hun blitt?? Jeg var vel 14-15 når Multicyde var kult...

Ja, det er hun! Hun var jo best av alle som var med på dette MGP-tullet da :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...