Gå til innhold

Spellemannprisen, Plumbo og mokkamann

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.kjendis.no/2012/01/15/kjendis/madcon/tshawe/lars_erik_blokkhus/19802987/

Skal det være greit å kalle noen «jævla fittehøl», men ikke greit å dra en vits? spør Hanekamhaug, som understreker at hun ikke støtter Plumbos Mokkamann-vits og synes at den kom helt feil ut.

Hanekamhaug mener alle bør ta et skritt tilbake og trekke pusten dypt en gang til.

For en gangs skyld er jeg enig med Hanekamhaug i noe.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er den dama egentlig? Fælt som hun godtet seg.

• Liker 2
Skrevet

Kvalme, politisk korrekte typer alle sammen.

Jeg får frysninger av å se voksne mennesker oppføre seg på den måten. Man ser hatet lyser ut av øynene hans når han heller ølen over hodet på Blokkhus. Det verste er jo at disse menneskene har en forestilling om at de bekjemper hat, og ikke ser oppførselen sin selv. Det er sjukt skremmende.

• Liker 7
Skrevet

Hvem er den dama egentlig? Fælt som hun godtet seg.

Det sier mye i seg selv at ingen vet hvem hun er. Men det er fint at hennes ansikt vises klart i videoen. Så alle kan se. Også fint at den andre mannen som også ingen vet hvem han er kan ses i videoen. Idioter!

• Liker 2
Gjest Cosette
Skrevet

Også Tore Renberg, da, som virrer rundt i ølkastingsvideoen som en liten, illsint flue i desperasjon etter å få vist frem indignasjonen sin til de tusen hjem, han vil da også få være med på dette gudssendte dramaet så han engang kan fortelle barnebarna om da han satte de motbydelige kronrasistene Plumbo skikkelig på plass (og endelig fikk være litt kompis med kule Kaizers, selvsagt).

"Du kan'sje snakka sånn te folk, hørre du! HØRRE DU!" :sur:

• Liker 6
Skrevet
Jeg hadde opptrådt annerledes hvis jeg hadde sett og hørt hva Lars faktisk sa til VG

i tillegg sier han at det var en spontan reaksjon..

pisspreik! ikke var handlingen spontan (lyser laaang vei at de sto å diskuterte om de skulle gjøre det i bakgrunnnen) og for det andre så kan han umulig IKKE ha fått med seg unnskyldningen når han for pokker sto halvannen meter bak under hele vg-nett intervjuet! eneste personen som sto nærmere enn han, var intervjueren!!

• Liker 2
Skrevet

Dette er overreaksjon til de grader! Når ble "mokka" er skjelsord? :klo:

• Liker 4
Skrevet

Kvalme, politisk korrekte typer alle sammen.

Jeg får frysninger av å se voksne mennesker oppføre seg på den måten. Man ser hatet lyser ut av øynene hans når han heller ølen over hodet på Blokkhus. Det verste er jo at disse menneskene har en forestilling om at de bekjemper hat, og ikke ser oppførselen sin selv. Det er sjukt skremmende.

Det tristeste med det hele er at det ikke er noe impulsivt over det, men nøye planlagt og diskutert i forkant, for å gjøre seg selv populære på hans bekostning. Synd at ingen stødig og rettferdig person var i nærheten og irettesatte dem i det handlingen ble begått. Hvertfall godt å se at de får som fortjent i dag.

• Liker 2
Skrevet

i tillegg sier han at det var en spontan reaksjon..

pisspreik! ikke var handlingen spontan (lyser laaang vei at de sto å diskuterte om de skulle gjøre det i bakgrunnnen) og for det andre så kan han umulig IKKE ha fått med seg unnskyldningen når han for pokker sto halvannen meter bak under hele vg-nett intervjuet! eneste personen som sto nærmere enn han, var intervjueren!!

Det er helt sant! Spontant my a**.

• Liker 2
Skrevet

Madcon-Yosef sa nettopp på nyhetene at de hadde godtatt unnskyldningen og at han mente denne saken har blitt hauset opp til uante dimensjoner.

Skrevet

Trekløvern i bakgrunnen planla det godt ja. Dama som var mastermind, han karen til høyre stod for midlene, og Kaizers-mannen utførte ugjerningen. Damen var godt fornøyd etterpå!

Dette var ikke mye spontant, overlagt uthengning på direkten! :rope:

• Liker 3
Skrevet

Madcon-Yosef sa nettopp på nyhetene at de hadde godtatt unnskyldningen og at han mente denne saken har blitt hauset opp til uante dimensjoner.

Ikke mer uante enn de og resten av flokken deres piska det opp til sjøl, det er helt klart.

• Liker 1
Skrevet

Ja, men TV2 hadde fått med seg og understreket at opinionen hadde snudd, og at MadCon og Kaizers fan hadde vedt seg mot dem.

Madcon-Yosef sa også at de ikke ville be om unnskyldning til Plumbo. Fyren var i det hele tatt bare ekkel og ufordraglig!

Han sa type: Plumbo vil nok tenke over hva de sier neste gang. Og at de aksepterte unnskylningen fra Plumbo, men det måtte ikke gjenta seg, osv..

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke lest alle 26 sidene, men synes denne saken er trist. Lars Erik fortjener ikke den hetsen, jeg vokste opp sammen med ham som nest nærmeste nabo, og det er ikke noe vondt i ham. Han lever og ånder for musikken, det har han alltid gjort, men jeg er ingen fan av Plumbo og musikken deres.

"Vitsen" var dum og pinlig, men det er tydelig at han angrer fælt, og han fortjener ros for å ha stilt opp for media i dag, synes jeg.

• Liker 3
Skrevet

Ja, nå vil de at saken legges død. Fordi folk snudde seg mot dem. De ville ikke legge den død tidligere, nei. Jeg blir helt :kvalm: av enkelte "kjendiser" og nei, her mener jeg ikke Plumbo.

• Liker 10
Skrevet

Ja, men TV2 hadde fått med seg og understreket at opinionen hadde snudd, og at MadCon og Kaizers fan hadde vedt seg mot dem.

Madcon-Yosef sa også at de ikke ville be om unnskyldning til Plumbo. Fyren var i det hele tatt bare ekkel og ufordraglig!

Han sa type: Plumbo vil nok tenke over hva de sier neste gang. Og at de aksepterte unnskylningen fra Plumbo, men det måtte ikke gjenta seg, osv..

Herregud så usympatisk og hyklerisk. Er som å høre Rhino i Nissene på låven jo. Cry me a river!

• Liker 3
Skrevet
Flaue saker...men så er ikke fittehøl så veldig modent sagt heller.

Madcon-gutta har en lang historie med rasistiske kommentarer om hvite.

I tillegg drev Tshawe med hets av kvinner, og brukte blant annet det kvinnelige kjønnsorgan som en negativ bemerkning. Han snakket også nedsettende om hvordan han kom til å gjøre en "jente-versjon" av et eller annet.

Ingen ser heller ut til å reagere på voldsbruken fra bandmedlemmet fra Kaizers Orchestra.

Kvinnehat og fysisk vold er visst helt greit. Men en ubetenksom slengbemerkning som ikke var i nærheten av å være rasistisk engang må man henges ut for.

Gapestokk er bare for hvite, visst.

• Liker 8
Skrevet

Altså at bandenes egne fans kritiserte Madcon og Kaizers for kvinnehat og vold? Virkelig?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...