Rhiannon Skrevet 29. september 2012 Forfatter #421 Del Skrevet 29. september 2012 Må være deilig å bare sulle i stallen også Jeg savner fjøs og hestelukt noe veldig for tiden! Skal besøke venninna mi med egen løsdrift på søndagen. Er så glad i den lille fjordingen hennes også Så da skal jeg være klø-tante til den gule og sniffe inn all den gode (?) lukta som det bringer med seg Hester lukter godt!! Den aller beste lukta er av hester som står på sommerbeite, de får ikke den litt sure møkkaeimen Er 29 uker i dag!!! Og ute i stua står gubben sammen med mine foreldre - han og min mor tapetserer, og far pusser siste veggen! Suuuupert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. september 2012 #422 Del Skrevet 29. september 2012 29 uker! Ha en strålende lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 30. september 2012 #423 Del Skrevet 30. september 2012 Grattis med 29 uker Så godt med god hjelp! Har du hatt en deilig og rolig søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter #424 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) STUA ER FERDIG PUSSA OPP!!!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: Ble så fint atte! Ble noen bobler i den ene tapeten som vi må få fiksa, men det blåser vi i akkurat nå Det er så deilig å være ferdig!!!! Bare det morsomme igjen - henge opp bilder, plassere og fylle hyller, rydde vekk rotet Så nå kommer ikke foreldrene mine tilbake hit før til jul, og det er litt deilig. De er utrolig mye hjelp, men jeg klarer ikke høre på at de arbeider sammen! Her er det nemlig ikke snakk om noe samarbeid - de snakker forbi hverandre, høyere og høyere, og ingen av dem hører på hva den andre sier, og til slutt ender det i roping og skriking helt til den ene kapitulerer... Hvis det er mor som kapitulerer, vanker det sinte kommentarer de neste ti minuttene i tillegg. Jeg skjønner av og til ikke at de har holdt sammen så lenge som de har - snart 30 år.... Jeg husker når jeg var liten at jeg våknet av at de kranglet, og gikk ned og spurte hva de kranglet om. "Neida, vi krangler ikke, vi bare diskuterer," sa de.... Jeg tror ikke knotten vår noen gang kommer til å våkne av at gubben og jeg "diskuterer". Det får være måte på kommunikasjonsfloke. Nå er jeg offisielt arbeidsledig også. Var innom Nav i dag og leverte både skjema til dagpenger og skjema til fødselspenger. Det var så komplisert å finne ut av at vi valgte å få saksbehandler til å dobbeltsjekke skjemaene før vi leverte inn Ikke noe problem! På onsdag har jeg kiropraktortime igjen. Tror nok han skal få se på bekkenet også, sjekke om det er låsning eller løsning. Det begynner å bli lovlig plagsomt - all min respekt til de som sliter med bekkenplager store deler av svangerskapet, det er jammen ikke enkelt! 75 dager igjen til termin! Endret 2. oktober 2012 av Rhiannon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. oktober 2012 #425 Del Skrevet 1. oktober 2012 Grattis med fresh stue!! Ja, nei, ække så greit med disse diskusjonene Skjønner at det slitsomt, og at det sikkert blir godt med en pause Håper kiropraktoren finner ut av bekkenet ditt, Rhiannon! Slik at du kan få behandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #426 Del Skrevet 2. oktober 2012 Grattis med fresh stue!! Ja, nei, ække så greit med disse diskusjonene Skjønner at det slitsomt, og at det sikkert blir godt med en pause Håper kiropraktoren finner ut av bekkenet ditt, Rhiannon! Slik at du kan få behandling Litt behandling hadde ikke vært dumt nei i natt drømte jeg at jeg skulle på bassengtrening! Det var litt deilig Så vi får håpe kiropraktoren har noe fornuftig å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. oktober 2012 #427 Del Skrevet 2. oktober 2012 Så herlig med ferdigoppusset stue! Og så er det jo så gøy å henge opp ting på veggene og gjøre det personlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 5. oktober 2012 #428 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #429 Del Skrevet 5. oktober 2012 (endret) hahaha Jeg holder på å møblere stua, det er så utrolig gøy! Finne fram ting som har ligget pakket i kasser i årevis (!) og som endelig får plassen sin Har ikke kommet til å henge opp ting på veggene ennå, gubben må hjelpe til med spikrene for platene på veggen er så harde. Men gardiner og gardinstenger er innkjøpt, og skal opp til neste uke Det blir knallbra! Knotten i magen ser ut til å slekte på sin far - han herjer og styrer når klokka begynner å nærme seg ti om kvelden, og er rimelig rolig om morgenen. Gubben er ganske fornøyd med det, han vil heller være våken til sent på natten med småen enn stå opp tidlig Vi får nå se, når den tida kommer! Det gikk veldig greit hos kiropraktoren på onsdag. Ryggen min er god og myk igjen, men nakken stivner lett. Så jeg må tilbake om en måned. Og jeg fikk gode nyheter: han fant en del stivhet i bekkenet, men ingen tendenser til bekkenløsning! Fikk beskjed om at jeg ikke skulle gå og ha vondt, og dersom jeg fikk vondt igjen var det bare å ringe og få ny time. Og så tøyde han bort den vondten som var Det var utrolig deilig å få vite at det ikke er noe jeg trenger å gå og slite med! Merker jo at jeg ikke bør belaste bekkenet så voldsomt, blir fort øm, men heldigvis går det fort over også Knotten har oppdaget ribbeina mine. Han ligger og dytter i høyre ribbeina, det er ganske ubehagelig egentlig. Heller dytte ut enn opp! Men så lenge jeg kjenner at han herjer er jeg fornøyd Endret 5. oktober 2012 av Rhiannon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 5. oktober 2012 #430 Del Skrevet 5. oktober 2012 Det er så morro å innrede ny stue Elsket å gjøre det her også! Alt er så fresht og herlig for å være helt "nytt" likevel om man f.eks kun har pusset opp litt Her fant han også ribbeina mine rundt samme uke som deg Kunne våknet om morgenen og kjennes ut som om ribbeina var forslåtte og blåmerker over alt. Antar at han har sparket og gnidd seg mot de mens jeg sov Heldigvis er det ikke mye ribbeins-spark lengre, mye mere at han prøver å strekke seg ut for at det begynner å bli såpass trangt der inne Jeg syntes det var til tider litt vel vondt og ømt, men på en litt koselig og rar måte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. oktober 2012 #431 Del Skrevet 8. oktober 2012 Så godt at det ikke var tegn til bekkenløsning!! Hatt ei god helg, Rhiannon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #432 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Helgen var bra! Vi hadde besøk av svigerfar og kona hans, trivelig men i hele går syntes jeg huset stinket av dem, sur røyk og våt hund. I dag er det borte, så kanskje gravidnesa mi spilte meg et puss Jeg tok nye magebilder med mobilen idag, men skjønner ikke hvordan jeg skal få lagt dem inn fra mobilt nett. Skal se om jeg får det til etter hvert. Endret 9. oktober 2012 av Rhiannon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 9. oktober 2012 #433 Del Skrevet 9. oktober 2012 Blæh! "Deilige" lukter Scroll helt ned med mobilen din, så kan du trykke på "bruk full versjon" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #434 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Blæh! "Deilige" lukter Scroll helt ned med mobilen din, så kan du trykke på "bruk full versjon" Det var lurt! Men jeg fikk dem inn på pcen nå, så her er magebilde 30+3: Av en eller annen grunn ser magen mye større ut i høyreprofil enn venstre kanskje han ligger den veien. Jeg kjenner at han ligger og kiler ribbeina på høyre side i alle fall Endret 9. oktober 2012 av Rhiannon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 9. oktober 2012 #435 Del Skrevet 9. oktober 2012 Sur røyk og våt hund lukter jo pyton, så godt luktene forsvant Kjempefin mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tr.heimspia83 Skrevet 9. oktober 2012 #436 Del Skrevet 9. oktober 2012 Kjempefin mage da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #437 Del Skrevet 10. oktober 2012 Magen din er kjempefin, Rhiannon Skikkelig fin bølge over magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 10. oktober 2012 #438 Del Skrevet 10. oktober 2012 Nydelig fasong på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #439 Del Skrevet 11. oktober 2012 Tusen takk jenter Jeg begynner å bli lei av å gå hjemme nå merker jeg. Spådde at det ville ta et par uker, men det tok mindre... Det hjelper ikke at gardinene jeg skulle stryke nektet å bli glatte, og at en av dem må byttes på grunn av feil i stoffet... Da må jeg jo ned til byen! Og jeg hadde lagt dem opp allerede, så jeg må legge opp på ny Litt kort lunte for tida? Jeg sitter mye inne om dagene, så gubben er litt bekymra for meg. I forgårs ble jeg kasta ut av huset, med streng beskjed om å komme meg ut litt og få litt frisk luft... Så jeg dro ut og fant stellebord! Men de idiotene på barn&utstyr skulle sjekke om de hadde på lager, og så ringe meg.... Jeg har ikke hørt et ord! Sleipingene! Nav har heldigvis vært kjappe med dagpengesøknaden min, så jeg får 3810 kr i uka Det er bra! Sist jeg gikk på dagpenger var det ca 6000 i måneden.... Nå har jeg nesten 6000 igjen etter at husholdningsoverføringa er gjort. Det kan man ikke klage på! Kanskje jeg skal sette meg nede på syrommet og lage noen julegaver eller noe... Blir fort til at jeg setter meg ned og ser på serier. Så ferdig Terra Nova i løpet av mandag og tirsdag, har snart sett første sesong av Roswell for n'te gang.... Ikke sunt å se på så mye tv. Men egentlig bør jeg vel stryke over stuegardinene en gang til, så jeg vet jeg er ferdig med dem.... Ble litt ranting dette. Kanskje like greit jeg skal i stallen i morgen, få kommet meg ut litt. Ha en flott dag, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #440 Del Skrevet 15. oktober 2012 31 uker nå gitt! Har nesten sluttet å telle uker merker jeg, det er liksom ikke så viktig lenger han kommer når han kommer! Var dum i stallen på fredag og prøvde å dra med meg en gamp som ikke ville gå... Han brukte all sin lille hjerne på å finne på måter å komme til gresset på, og begynte å dytte meg bort med skuldra og kroppen når jeg prøvde å få ham med meg... Er ikke bare bare å dra med seg en 600 kilos tanks når man er nesten 7 måneder på vei! For å gjøre en lang historie kort så endte det med at jeg gjorde en bevegelse som fikk bekkenet til å skyte til i smerte, og jeg sto der rød som en bete i ansiktet og andpusten til den store gullmedaljen og vurderte å gå fra hele beistet. Ei fra rideskolen måtte hjelpe meg å få ham med meg... Kunne nesten ikke gå etterpå! Bekkenet var fullstendig kake, og venstrebeinet virket ikke... Gubben måtte hjelpe meg å få på bukse og sokker etter jeg kom ut av dusjen, og jeg ble bare sittende i en stol hele kvelden.... Fikk ikke sove heller, det tok jo mange minutter å snu seg i senga. Heldigvis noe bedre på lørdagen, og i løpet av kvelden ble det bedre. Men ble verre igjen på søndagen... Så nå sitter jeg og venter på at det skal bli mulig å kontakte kiropraktor og bestilt meg en time der. Tror ikke jeg skal ta noen hester ut av stallen på en stund gitt. Ellers er småen nattsparker for tida han var fryktelig aktiv i hele går! Morsomt å kjenne så mye liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå