Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Da er jeg faktisk snart helt ferdig med eksamensessayet mitt, og jeg selv synes det ser veldig så bra ut :D Får jeg mindre enn B så blir jeg kjempelei meg, nesten så jeg føler dette er det beste essayet jeg har skrevet - og jeg har alltid vært god til å skrive.

Litt motivasjonsskryt må være lov rett før levering :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har slitt psykisk i årevis, falt ut av videregående og fullført det som privatist i ettertid, hatt mange tunge stunder og vært svært ukomfortabel med studiesituasjonen. Jeg var den typiske gutten som ikke tok tak i eller snakket om psykisk helse, og jeg har sittet ganske alene med dritten selv om jeg har hatt venner som sikkert ville stilt opp om jeg spurte. Til slutt fikk jeg hjelp.

Jeg har klart å jobbe meg inn på et profesjonsstudium etter å ha fullført VGS som privatist. Nå studerer jeg det jeg har ønsket å studere. Det begynte med et slag i trynet karaktermessig. Nå har jeg gradvis klart å snu det, og endelig: I dag kan jeg feire min første A!

Det vil sikkert gå opp og ned i fremtiden også, men nå har jeg i hvert fall fått bevist for meg selv at jeg, når alt klaffer, er i stand til å prestere skikkelig godt, og at jeg endelig er "tilbake". Det er lenge siden jeg har vært så glad :)



Anonymous poster hash: b57b9...66a
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med 1/2 ! Har hatt mye tunge dager på grunn av sykdom og dødsfall i familien denne høsten, så senket ambisjonene betydelig iforhold til karakterer, men jeg tror jaggu at det gikk ganske greit likevel :)

Neste eksamen på fredag, og så er det juuuleferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satset på ett tema i en 20-poengseksamen jeg ikke har hatt tid til å lese i, og fikk akkurat det temaet!!! :bolledeig:

Ååååååh, jeg er så lykkelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååf fyttttti. 4 av 5 eksamner gikk veldig bra, sier meg fornøyd med det og tar nå juleferie. :danse::danse::danse:



Anonymous poster hash: 4e12e...abf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 av 4 eksamner gjennomført. Hvor bra det gikk aner jeg ikke, men det spiller ingen rolle, for nå er jeg feeeeerdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde matteeksamen i dag, og det gikk mye bedre enn fryktet. Nå gjenstår det bare å se om jeg trenger å ta den opp igjen senere. Har en god følelse og håper jeg får en C :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Siste eksamen idag ,,, nå er det bare å vente på resultatet... Flere som har hatt eksamen i økonomisk matematikk ? Følte det gikk ganske dårlig desverre, satser på å stå , og i mellomtiden , nyte JULEFERIE !! *klapppåskuldratilmegselv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med alle hjemmeeksamener og har gjort ferdig den siste mappeeksamenen som skal leveres på tirsdag, så nå har jeg teknisk sett juleferie! Føles sykt bra å endelig være ferdig med det semesteret her. Nå er jeg faktisk halvveis i bacheloren min, tida går innmari fort som student :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!! Siste eksamen idag ,,, nå er det bare å vente på resultatet... Flere som har hatt eksamen i økonomisk matematikk ? Følte det gikk ganske dårlig desverre, satser på å stå , og i mellomtiden , nyte JULEFERIE !! *klapppåskuldratilmegselv*

Vi har den matten hos oss, så mange av mine venner har tatt den. De har fått tilbake karakterene (sykt rask sensor) og jeg vet at det var ganske dårlige resultater jevnt over, med en høy strykprosent. Tror nok det har noe med at foreleser i faget ikke var så veldig flink til å lære bort though, og selvfølgelig lav egeninnsats som direkte følge av lav motivasjon pga dårlige forelesninger. :P

Går sikkert bedre hos deg. Flink er du!

Anonymous poster hash: 1132e...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk heldigvis levert sykemelding på eksamen igår, så da har jeg ingen stryk dette semesteret heller! PUH..hvis jeg ikke stryker på den jeg tok da. Heh. Håper ikke det.

Satser på at hjemmeeksamen 5 januar går bra. har kjøpt meg bæresele, så småtten får bare sitte med mamma og ha eksamen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig juleferie på meg også! Er så letta over at høstsemesteret er forbi nå. Har sjeldent føles så godt å ta juleferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå så deilig med juleferie!!! har hatt 8 eksamener i år, en individuell og en hjemmeeksamen i hvert fag!! Fikk B i det ene faget, A på individuell og C på hjemmeeksamen, også har jeg fått en A på hjemmeeksamen, men ikke fått svar på de andre individuelle enda!!! FERIE OG FRI AHA

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...