Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Når jeg leser om alle som får A her så blir jeg litt skuffa over meg selv :P Har vært litt ikke-tilstede dette semesteret av ulike grunner, men jeg kan iallefall juble for at jeg sannsynligvis har bestått alle eksamenene til tross for at det har vært så mye annet å fokusere på! Sommerferie har aldri vært så godt som nå :kristin:



Anonymous poster hash: 6441a...fc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Så fantastisk, gratulerer Linaria! :strix:

Tusen takk :D Nå skal jeg nyyyyte ferien Strykprosenten på eksamen er på nesten 30%. Jeg forstår virkelig ikke hvordan det kan ha godt så bra med meg da. Kanskje jeg faktisk er ganske flink? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp resultatet på den ene eksamenen: B! :bolledeig:

Ingen som fikk A av 80 stykker, og bare 8 stykker som fikk B! Kan ikke si meg annet enn fornøyd da!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A på bacheloroppgaven! Sinnsykt herlig! :D

Fikk A på en annen eksamen også, så nå er det bare å vente på siste sensur som kommer i slutten av juni. :D

Anonymous poster hash: c83a0...fed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 1 av 7 personer fikk jeg A på nest siste eksamen! :bolledeig::strix:

Venter bare på karakter i ett fag til og der er jeg veldig usikker på hva resultatet blir, det var ikke akkurat min beste prestasjon. Uansett må jeg si meg veldig fornøyd med verstingsemesteret der jeg har hatt 1 ekstra fag og 50 % jobb ved siden av: 3 B'er og 1 A hittil :nigo::strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Gikk inn på Studentweb nå nettopp og så en A!!! Tenkte at DETTE må være den eksamen jeg følte gikk skikkelig bra, men neida. Dette var den muntlige dom jeg følge gikk veldig dårlig. nå mangler jeg bare den jeg synes gikk bra. Det blir sikker D eller noe, med min selvinnsikt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på Studentweb nå nettopp og så en A!!! Tenkte at DETTE må være den eksamen jeg følte gikk skikkelig bra, men neida. Dette var den muntlige dom jeg følge gikk veldig dårlig. nå mangler jeg bare den jeg synes gikk bra. Det blir sikker D eller noe, med min selvinnsikt :P

Så GØY! :hoppe: Og den gikk sikkert bra den andre også :jepp:

Anonymous poster hash: 16705...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestått på alle eksamener, bestått årsstudium og 60 studiepoeng :-D Endelig sommerferie på ordentlig!



Anonymous poster hash: 72136...688
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet 600 timer med bacheloroppgaven, og tok 27,5 studiepoeng utenom. Det har gått utover karakterene på eksamenene, men fikk ihvertfall A på oppgaven! Ellers sto jeg på 3/4 eksamener, og den fjerde tas opp i august. Er veeeldig fornøyd, selv om det dro ned snittet mitt til en B, når jeg hadde A- fra før:p



Anonymous poster hash: be74f...731
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en C på juseksamen. Normalt ikke noe å juble for, men jeg har vært alvorlig syk i lang tid (ser lyset i enden av tunnelen nå) og måtte klare denne eksamenen for å få fortsette videre med studiestøtte. Fikk ikke kjøpt pensum, bare lest smånotater de siste dagene før eksamen, og måtte bare la det stå til. Nå er studiene mine reddet og jeg kan fokusere på å bli kvitt denne jævla sykdommen min.

Det er helt fantastisk :)



Anonymous poster hash: b57b9...66a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk A i et fag hvor nesten 30% strøk! Så nå har jeg fullført 60 studiepoeng med to A'er og to B'er! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 6 i norsk sidemål og biologi 2, og 4 i nynorsk og 3 i kjemi 2. Den siste var en sur en å svelge, men ellers er jeg suuuuuuuper fornøyd :bolledeig::bolledeig::bolledeig::bolledeig:



Anonymous poster hash: 21520...aa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...