Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Kjenner følelsen! Jeg trykker til og med på AB-knappen når jeg poster skryting her. :fnise: Vet ikke helt hvorfor, men det er nok litt jantelov ute og går.

Anonymous poster hash: 16705...8b7

Ikke sant. Er nok mye av det! Men det er trist, for man bør ha lov til å være glad når man har jobbet hardt og fått resultater for det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sant. Er nok mye av det! Men det er trist, for man bør ha lov til å være glad når man har jobbet hardt og fått resultater for det! :)

Det synes jeg også. Og grunnen til at jeg har lyst til å rope ut at jeg har fått A'er er jo nettopp det at jeg ikke tar det som en selvfølge, og de har ikke kommet lett. Jeg har jobbet beinhardt for det!

Veldig bra at vi kan skryte her! :Nikke:

Anonymous poster hash: 16705...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, alle sammen - dere har vært superflinke! :danse:

Og jantelov schmantelov, det er så absolutt lov å juble og skryte av seg selv når man har fått til noe man er fornøyd med :) Så detså! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innså akkurat at jeg ikke har noen å skryte til eller noen som gidder å gratulere meg, så da blir det her: Slet meg igjennom to tunge eksamner som tidvis føltes helt umulige før jul og endte med A og B! Hurra! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innså akkurat at jeg ikke har noen å skryte til eller noen som gidder å gratulere meg, så da blir det her: Slet meg igjennom to tunge eksamner som tidvis føltes helt umulige før jul og endte med A og B! Hurra! :danse:

Gratulerer!

For min del har jeg en litt merkelig ting å juble over, men jeg fikk altså D på en eksamen jeg trodde jeg skulle stryke på! Nå kan jeg gå videre og konsentrere meg om fagene fremover istedetfor å måtte lese på alt pensum vi hadde før jul. Den ene delen vi kom opp i på eksamen (to deler) hadde jeg ikke peiling på, så jeg er veldig fornøyd :D :D

Anonymous poster hash: cba6f...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!

For min del har jeg en litt merkelig ting å juble over, men jeg fikk altså D på en eksamen jeg trodde jeg skulle stryke på! Nå kan jeg gå videre og konsentrere meg om fagene fremover istedetfor å måtte lese på alt pensum vi hadde før jul. Den ene delen vi kom opp i på eksamen (to deler) hadde jeg ikke peiling på, så jeg er veldig fornøyd :D :D

Anonymous poster hash: cba6f...724

Tusen takk og gratulerer til deg også! :D Har fått D jeg har vært fornøyd med selv før, så skjønner absolutt hva du mener. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og gratulerer til deg også! :D Har fått D jeg har vært fornøyd med selv før, så skjønner absolutt hva du mener. Hurra!

Så du har gått fra D til A? Tok du opp igjen D eksamen for å rette på den eller lar du den bare stå? Dette var min første eksamen på høyere nivå. Et ganske vanskelig studium med høyt karakterpress. Så tenker at jeg må ta den om igjen, men et blir ikke nå. Nå skal jeg konsentrere meg om å gjøre det bedre til neste eksamen :)

Anonymous poster hash: cba6f...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du har gått fra D til A? Tok du opp igjen D eksamen for å rette på den eller lar du den bare stå? Dette var min første eksamen på høyere nivå. Et ganske vanskelig studium med høyt karakterpress. Så tenker at jeg må ta den om igjen, men et blir ikke nå. Nå skal jeg konsentrere meg om å gjøre det bedre til neste eksamen :)

Anonymous poster hash: cba6f...724

Nei har en D i et annet fag, den står foreløpig :) Vil råde deg til å ikke vente for lenge, for jo lenger du venter jo mer må du begynne på scratch når du tar opp faget igjen. Du klarer det nok helt fint, første eksamen er jo alltid litt vanskelig fordi formen er ukjent osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Raindrops

Ble ingen A i år, men jeg fikk B på 3/4 eksamener, og C i et 7.5-fag der jeg måkte gjennom pensum kvelden før, så jeg er storfornøyd i forhold til innsatsen hele semesteret, for den var ikke helt der den skulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en super praksisperiode med masse gode tilbakemeldinger! Og supre elever! (Er lærerstudent) de andre praksisperiodene har ikke vært så bra som det her altså.

Det er så gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovet meg selv å bli litt flinkere og litt mindre skippertaksjenta i år. I dag har jeg, en dag før fristen, levert inn tema, begrunnelse og metode til bacheloroppgaven. Hurra! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått tilbake 3 av 4 eksamener nå.

Jeg fikk 2 stk B og en Bestått, den siste er vel også Bestått/Ikke Bestått om jeg ikke husker feil.

Er enda delvis i sjokk over at jeg får bedre resultater på masternivå enn bachelornivå :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Lenge siden det har vært jubel ;) Det er vel midt i eksamensperioden, så det er ikke så rart.

Jeg har fått min første eksamenskarakter dette semesteret, en B! :hoppe: Kjempefornøyd, spesielt fordi det var en gruppeeksamen (noe jeg ikke er veldig begeistret for). :)

Hadde første individuelle eksamen i går og den gikk veldig bra, føler meg helt sikker på at det er minst en B. Deilig følelse!

Under to uker igjen til jeg er ferdig med semesteret nå. Det.skal.bli.så.godt.



Anonymous poster hash: 16705...8b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne tråden er litt for stille! Så da får jeg legge til at jeg har fått en karakter hittil dette semesteret og det var en A!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var nettopp oppe og hentet karakterer, fikk A på alle tre oppgavene jeg henta så jeg gikk sånn ut av fakultetskontoret: :hoppendeglad:

Har nå fått A sammenlagt i tre av fire fag dette året, og den siste karakteren kommer i morra eller mandag, vet allerede at det ikke blir lavere enn B. Nesten så jeg begynner å tro at jeg kan klare en First Class :danse: I dag har jeg også levert proposal til masteroppgaven min, krysser alle utstående kroppsdeler for å få den veilederen jeg ønsker meg og alt godkjent så jeg kan begynne å gjøre research. Gleder meg helt vilt til å skrive den oppgaven :)

Åh, og det er til og med fint vær=) Kan det bli bedre, tro?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp oppe og hentet karakterer, fikk A på alle tre oppgavene jeg henta så jeg gikk sånn ut av fakultetskontoret: :hoppendeglad:

Har nå fått A sammenlagt i tre av fire fag dette året, og den siste karakteren kommer i morra eller mandag, vet allerede at det ikke blir lavere enn B. Nesten så jeg begynner å tro at jeg kan klare en First Class :danse: I dag har jeg også levert proposal til masteroppgaven min, krysser alle utstående kroppsdeler for å få den veilederen jeg ønsker meg og alt godkjent så jeg kan begynne å gjøre research. Gleder meg helt vilt til å skrive den oppgaven :)

Åh, og det er til og med fint vær=) Kan det bli bedre, tro?

Gratulerer, så superbra!! Håper selv på at jeg får A i tre andre fagene i år, men jeg har mine tvil om at det skjer, spesielt siden 2 av karakterene er avhengig av andres arbeid også (gruppearbeid). :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp oppe og hentet karakterer, fikk A på alle tre oppgavene jeg henta så jeg gikk sånn ut av fakultetskontoret: :hoppendeglad:

Har nå fått A sammenlagt i tre av fire fag dette året, og den siste karakteren kommer i morra eller mandag, vet allerede at det ikke blir lavere enn B. Nesten så jeg begynner å tro at jeg kan klare en First Class :danse: I dag har jeg også levert proposal til masteroppgaven min, krysser alle utstående kroppsdeler for å få den veilederen jeg ønsker meg og alt godkjent så jeg kan begynne å gjøre research. Gleder meg helt vilt til å skrive den oppgaven :)

Åh, og det er til og med fint vær=) Kan det bli bedre, tro?

Så flink! Gratulerer! Jeg er ikke student, men bare VGS-elev enda, men jeg blir så glad når jeg får høre at det går så bra med andre. :) Det gjør meg skikkelig motivert. Lykke til videre!

Anonymous poster hash: 4aab8...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, så superbra!! Håper selv på at jeg får A i tre andre fagene i år, men jeg har mine tvil om at det skjer, spesielt siden 2 av karakterene er avhengig av andres arbeid også (gruppearbeid). :P

Tusen takk :) Jeg er sikker på at du ender med gode resultater, skal krysse fingrene for deg :) Gruppearbeid kan være skikkelig pes, og det er alltid litt skummelt når ens egen karakter avhenger av andres innsats - helt enig! Håper de andre i gruppa di står på skikkelig.

Så flink! Gratulerer! Jeg er ikke student, men bare VGS-elev enda, men jeg blir så glad når jeg får høre at det går så bra med andre. :) Det gjør meg skikkelig motivert. Lykke til videre!

Anonymous poster hash: 4aab8...0a5

Takk for det, det er godt å se at arbeidet gir resultater :) Bare å gi full gass ut videregående så er du straks inne på drømmestudiet skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...