Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Fikk vite i dag at jeg er sikret 5er på alle fagene vi har på VGS utenom r2. Der vipper jeg mellom firer og femer. Skal ta vippeprøve etter eksamenet, og satser fullt på 5er på alle eksamener. Dette ser lyst ut :) :) :)



Anonymous poster hash: 759c1...53c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk vite i dag at jeg er sikret 5er på alle fagene vi har på VGS utenom r2. Der vipper jeg mellom firer og femer. Skal ta vippeprøve etter eksamenet, og satser fullt på 5er på alle eksamener. Dette ser lyst ut :) :) :)

Anonymous poster hash: 759c1...53c

Mente selvfølgelig vg3!

Anonymous poster hash: 759c1...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv går jeg bare 2. klasse på videregående, men jeg fikk vite at jeg får 6-er i biologi og informasjonsteknologi i dag, og jeg hadde ikke regnet med noen av dem. Jeg har også regnet smått på snittet, og det kan se ut til at medisindrømmen er nærmere enn jeg trodde. Dersom jeg får 5 på alle eksamener i vg2 og vg3 blir karakterpoengene mine 58,08 :nigo:



Anonymous poster hash: e6ea5...2cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke dere er! :jepp: Stå på og lykke til :)



Anonymous poster hash: 16705...8b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FERDIG! Hadde siste eksamen i dag og et utrolig tøft semester med ekstra fag og mye jobbing ved siden av er omsider over. Og jeg føler faktisk at jeg har gjort det bra! :hoppe:

Fikk også karakter i dag, på en eksamen som jeg ikke var helt fornøyd med, men det ble B! Er utrolig fornøyd :nigo:

Sang av full hals til høy musikk i bilen på vei hjem og har feiret med øl og pizza, helt nydelig! :hjerte::sol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kjempeeffektiv nå noen dager, men i går og i dag har jeg så makk i rævva og alt annet er kjempespennende utenom farmakologiboken :( Er også litt fordi jeg blir stresset over at pensumet er mye større enn jeg trodde, og det er absolutt min egen feil at jeg ikke begynte skikkelig med lesingen før.. Skal iallefall huske dette til neste semester!! *logge av internett og lese en time non stop*



Anonymous poster hash: 6441a...fc2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk A på den ene eksamnen min :D Er så lykkelig nå:) Fikk B på den andre, og det er jeg også strålende fornøyd med :) Wiiii



Anonymous poster hash: d353b...5de
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har levert masteroppgaven, og er dermed ferdig med utdannelsen! Oh joy! Håper bare jeg er like fornøyd når jev får vite karakteren...

Anonymous poster hash: 94b02...304

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 50% lege….bare 2 eksamner igjen :) :)



Anonymous poster hash: 6aa13...00f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

I dag gikk det skikkelig bra :D Føler jeg fikk vist det jeg kunne, så nå er det bare å vente på karakteren. Var litt usikker på en oppgave, så får se om jeg svarte bra nok på den. Vet at jeg står i hvert fall :) Bare én eksamen igjen, så er det ferie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SOMMERFERIE!!!! Endelig. Hadde aldri trodd jeg skulle fullføre det året her, så det er jammen en lettelse :-)



Anonymous poster hash: 72136...688
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A på bachelor :D i tillegg til det har jeg kun fått Ber dette året:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

A på bachelor :D i tillegg til det har jeg kun fått Ber dette året:)

Det er jo fantastisk, gratulerer så mye! :) :)

Anonymous poster hash: 16705...8b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sommerferie!!! Etter en hard eksamen og lang arbeidsdag har jeg FRI!

..helt til i morgen:p jobb as

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeleg kan jeg slippe jubelen løs. Ferie!!! :D

Kan nesten ikke tro det, klarer ikke helt å lande enda :)

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Herregud, nå sitter jeg og måper her!!! Jeg gikk inn på studentweb bare for å sjekke om noe hadde kommet ut. Plutselig ser jeg en splitter ny B som står og lyser mot meg, og tenker at kanskje det var den eksamenen som jeg følte virkelig gikk bra, men neida! Det er eksamenen jeg var helt sikker på at jeg strøk i som jeg fikk B på!!! Det må være noe feil! Den gikk jo til helvete. Del 1 var så dårlig og man måtte stå på alle delene for å stå, og nynorsken min var helt forjævlig. Herregud, en B!!!

Jeg har tenkt så lenge på alle de dumme feilene jeg gjorde og hvor utrolig teit hele oppgaven var. Jeg ville bare kaste alle papirer og glemme hele oppgaven også prøve meg igjen neste år. Jeg har virkelig ikke selvinnsikt i det hele tatt! Begge eksamenene jeg var sikker på at jeg skulle stryke på har vært B!!!


Nå lurer jeg på hvordan den jeg virkelig ble fornøyd med ender som.

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå sitter jeg og måper her!!! Jeg gikk inn på studentweb bare for å sjekke om noe hadde kommet ut. Plutselig ser jeg en splitter ny B som står og lyser mot meg, og tenker at kanskje det var den eksamenen som jeg følte virkelig gikk bra, men neida! Det er eksamenen jeg var helt sikker på at jeg strøk i som jeg fikk B på!!! Det må være noe feil! Den gikk jo til helvete. Del 1 var så dårlig og man måtte stå på alle delene for å stå, og nynorsken min var helt forjævlig. Herregud, en B!!!

Jeg har tenkt så lenge på alle de dumme feilene jeg gjorde og hvor utrolig teit hele oppgaven var. Jeg ville bare kaste alle papirer og glemme hele oppgaven også prøve meg igjen neste år. Jeg har virkelig ikke selvinnsikt i det hele tatt! Begge eksamenene jeg var sikker på at jeg skulle stryke på har vært B!!!

Nå lurer jeg på hvordan den jeg virkelig ble fornøyd med ender som.

Så fantastisk, gratulerer Linaria! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...