Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Yeeees! Bestod alle eksamenene så nå kan jeg begynne på et nytt studium uten å ha de eksamenene hengende over meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk B på alle tre eksamener!!!! :) lykke!!

Går profesjonsstudiet i psykologi.



Anonymous poster hash: 2dcc1...210
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med masteren i dag - og fikk A på masteroppgaven :) Nå er det ferie, så blir det doktorgrad.



Anonymous poster hash: a36d7...c25
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhahaahsadvaxhdøbjlshv øBHFSDøaksd svafbdkøJNDVFL OMG TROR JEG STOD PÅ EKSAMEN!!!!!

På studentweb blir ikke resultatet røpet før i morgen, men under utdanningsplan del 2 har oppnådde studiepoeng blitt oppdatert til 180. Før stod det 172,5.

Kan ikke fatte annet enn at det betyr at jeg står.

Har vært shiiiiiiit nervøs. Gjorde det bra på oppgave 1 og 3, mens oppgave 2 (som telte 60%, var jeg litt halveis på).

Å herregud. fijbhehinjklnjipbhåonji



Anonymous poster hash: 4e12e...abf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrejemini!

Trodde helt oppriktig at jeg kom til å stryke på den siste eksamen vi hadde, fordi jeg ikke forsto oppgaven og ikke hadde lest teksten den handlet om, men så fikk jeg A...

Jeg har sjeldent vært så overrasket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har endelig fått alle karakterene for dette semesteret. Endte opp med 2 A-er, 2 B-er og en C (som jeg skal ta opp igjen) :D Hard work pays off! Det diggeste var egentlig at jeg fikk A i faget jeg virkelig ikke liker, men likevel har jobbet en del med, og C i det faget jeg kunne best (leste ikke eksamensoppgavene godt nok) ergo blir det enkelt å ta opp igjen.

EDIT: Gratulerer til alle dere andre som er fornøyd med resultatene deres :)

Endret av L'amie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått alle karakterene for dette semesteret. Endte opp med 2 A-er, 2 B-er og en C (som jeg skal ta opp igjen) :D Hard work pays off! Det diggeste var egentlig at jeg fikk A i faget jeg virkelig ikke liker, men likevel har jobbet en del med, og C i det faget jeg kunne best (leste ikke eksamensoppgavene godt nok) ergo blir det enkelt å ta opp igjen.

EDIT: Gratulerer til alle dere andre som er fornøyd med resultatene deres :)

Jeg fikk en rent B-snitt i år, men har ett problem: Jeg vet ikke hva jeg gjorde riktig. Jeg har mulighet til å ringe for å få muntlig tilbakemelding på den skriftlige eksamen, men vet ikke om det er helt "akseptert" å gjøre det når man får A eller B?

Ja, jeg vet, jeg burde ikke bry meg om konformitet, men jeg lurer rett og slett på om det er arrogant å ville ha begrunnelse når man får god karakter? :P

Anonymous poster hash: 6221a...fcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en rent B-snitt i år, men har ett problem: Jeg vet ikke hva jeg gjorde riktig. Jeg har mulighet til å ringe for å få muntlig tilbakemelding på den skriftlige eksamen, men vet ikke om det er helt "akseptert" å gjøre det når man får A eller B?

Ja, jeg vet, jeg burde ikke bry meg om konformitet, men jeg lurer rett og slett på om det er arrogant å ville ha begrunnelse når man får god karakter? :P

Anonymous poster hash: 6221a...fcc

Syns ikke det er arrogant i det hele tatt. Det er vel så viktig å vite hva man gjorde riktig på en A- eller B-eksamen, som hva man gjorde feil på C og nedover. Hvis du ikke vet hva du gjorde riktig, burde du absolutt spørre om begrunnelse ;) Greit å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vaskosi

Venter på svar i morgen, på skriftlige eksamener! Har gått veldig bra med alle andre eksamener, men gruer meg helt SYKT til i morgen!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 på eksamen i norsk hovedmål, vg3!



Anonymous poster hash: 13408...204
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hva som helst

Jeg fikk en rent B-snitt i år, men har ett problem: Jeg vet ikke hva jeg gjorde riktig. Jeg har mulighet til å ringe for å få muntlig tilbakemelding på den skriftlige eksamen, men vet ikke om det er helt "akseptert" å gjøre det når man får A eller B?

Ja, jeg vet, jeg burde ikke bry meg om konformitet, men jeg lurer rett og slett på om det er arrogant å ville ha begrunnelse når man får god karakter? :P

Anonymous poster hash: 6221a...fcc

Jeg har samme problem :) Har gjort det bra karaktermessig gjennom hele studieløpet, men vet ikke hva det er som er den hemmelige "oppskriften", derfor sliter jeg med å gi tips til andre om hva de burde gjøre. Jeg har ikke våget å spørre om begrunnelse på noen A enda, jeg tenker jeg klarer meg ved å bare fortsette på samme måte som jeg har gjort så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Raindrops

hæhæhæhæhæ, jeg fikk faen meg A på begge eksamenene mine dette semesteret, gawd damn jeg føler meg sykt awesome akkurat nå :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

SÅ flinke dere er!!!!!!! Er helt i ekstase over å ha bestått midtsemesteroppgaven i bedriftsøkonomi. Kravet var 7 av 15 rette - jeg fikk 12!!!!!!!!

Litt rar glede da - nå får jeg "lov" til å gå opp til eksamen:P hihi

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med dere, godtfolk?! I dag har jeg hatt matte. To av fire eksamener overstått.... ferien nærmer seg med stormskritt



Anonymous poster hash: 28e06...3df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...