Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrev min bacheloroppgave for noen dager siden og har allerede fått 3 jobbtilbud :) herlig. Gratulerer alle sammen.

Endret av Cody
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev min bacheloroppgave for noen dager siden og har allerede fått 3 jobbtilbud :) herlig. Gratulerer alle sammen.

Gratulerer! :)

Gleder meg til jeg er ferdig utdannet. Jaja, bare 5 år (++) igjen ;) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere er alle sammen! :) Må være deilig å endelig bli ferdig med utdannelsen!

3 jobbtilbud etter ferdig skrevet bachelor er jo kjempebra! Bare å velge og vrake :)

Er fornøyd med mine eksamenskarakterer. Fikk B på muntlig, noe jeg var kjempefornøyd med siden forrige muntlig var helt grusom! Selvfølgelig har jeg kommet på masse masse mer jeg kunne nevnt, men sagt er sagt :)

Fikk C på den skriftlige, noe jeg også er fornøyd med , iom at jeg bomma skikkelig på øvinga, og tenkte at dette temaet er noe vi garantert ikke får, og gjett hva? Joda, vi fikk det! Heldigvis kunne jeg endel om det fra før, så klarte å ro meg inn, og er derfor fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

5,7 i snitt etter vgs :D 63 konkurransepoeng. Da er det UiO neste og endelig kan jeg kalle meg student med god samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, siste eksamen i dag. Om ett år kan jeg kalle meg ingeniør!!



Anonymous poster hash: 0f656...b36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,7 i snitt etter vgs :D 63 konkurransepoeng. Da er det UiO neste og endelig kan jeg kalle meg student med god samvittighet!

Kult! Hva skal du studere? Jeg fikk samme snitt. Prøvde meg først på jusstudiet, men gikk deretter over på Profesjonsstudiet i psykologi. :)

Anonymous poster hash: 2dcc1...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med muntlig eksamen og første år på master. Fikk A :danse: Overlykkelig!

Nå er det SOMMERFERIE :vin: :ol: :biggrin:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med min bachelor :-D med snitt over C :-) fornøyd

Anonymous poster hash: 103c4...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med bachelorgraden min, tre år uten en eneste karakter under C! :danse:



Anonymous poster hash: da8cd...e8e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Kult! Hva skal du studere? Jeg fikk samme snitt. Prøvde meg først på jusstudiet, men gikk deretter over på Profesjonsstudiet i psykologi. :)

Anonymous poster hash: 2dcc1...210

Skal studere nordisk. Ønsker å bli lærer i norsk som andrespråk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Hva skal du studere? Jeg fikk samme snitt. Prøvde meg først på jusstudiet, men gikk deretter over på Profesjonsstudiet i psykologi. :)

Anonymous poster hash: 2dcc1...210

Så utrolig sykt! Tror jeg hadde 5,5 studiepoeng. Begynte først på psykologi, men skal starte på juss til høsten! Helt motsatt av deg ;) hihi

Anonymous poster hash: 12474...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommer inn på drømmestudiet!!! Hurra! :danse:



Anonymous poster hash: ecdfa...b45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sto på eksamen og har offisielt en bachelorgrad :danse:

Nå er det bare å krysse fingrene for at jeg får starte på masteren i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Gratulerer så mye alle sammen! :strix:

Vet det ikke er snakk om karakterer og bachelorgrader, men sitter og jobber med masteren og det at strukturen for introduksjon og at teorien sitter er vel også noe å juble for? :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle sammen! :strix:

Vet det ikke er snakk om karakterer og bachelorgrader, men sitter og jobber med masteren og det at strukturen for introduksjon og at teorien sitter er vel også noe å juble for? :sjenert:

Det er det helt klart :) Lykke til videre med skrivingen!

Jeg fikk A på eksamen :hoppe: Veldig veldig glad! Nå kan jeg ta sommerferie med good samvittighet :ol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hvordan eksamen og slikt gikk, men jeg har sommerferie. DET er jo faktisk noe å juble for! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...