Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Jeg fikk A på siste eksamen! Aner ikke hvordan det gikk til, men jeg skal ikke klage :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ferdig utdannet i slutten av mai, har nå vært i min nye jobb i litt under en måned. Trives veldig godt, og føler at karakteren som kommer denne eller neste uken om masteroppgaven er ubetydelig. HERLIG følelse! Aldri mer karakterjag, gled dere til denne tiden alle sammen :)

 

Anonymkode: fc1b3...f7a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått B på bachelor, kommet inn på et masterstudie med mange søkere OG begynt i en sommerjobb som jeg stortrives i😍

Anonymkode: 365c2...5c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spinket og spart, forberedt meg på dårlig karakter eller stryk og magre tider. Så fikk jeg B på bachelor og akkurat den jobben jeg ville ha med en gang jeg søkte. Flaks, som vanlig. 

Anonymkode: a844e...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg gikk opp en karakter etter klagen! Dette betyr at jeg går ut med B som endelig karakter på hele masterstudiet :strix:

Jeg er så sykt lettet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Jeg skrev i denne tråden for tre år siden, da jeg nylig hadde klart å fullføre VGS i voksen alder og bare ventet på svar fra universitetene for å vite om jeg kom inn. 

I går fikk jeg en B på bacheloren min, og er med det ferdig utdannet. Jeg er så sinnsykt stolt av meg selv, for jeg trodde helt ærlig at jeg kom til å ende opp som ung ufør. Men jeg jobbet meg gjennom det vanskelige, bet tennene sammen, og se hva jeg har fått til. Jeg er så stolt. 

Dette er sikkert ikke interessant for noen, men jeg bare trengte å få det ut. Jeg har spilt kul rundt alle vennene mine, så tror ikke de vet hvor sinnsykt dette er for meg. Jeg har fått det til 😊 nå skal jeg levere 4315164 søknader og krysse fingrene for at jeg kan få meg en jobb jeg trives i. 

Anonymkode: ebaf6...81a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leverte bacheloroppgaven på fredag og jeg har aldri kjent maken på lettelse før. Det er så deilig å være ferdig. Nå vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med meg selv, ble så vant til å jobbe med bacheloroppgaven at jeg må venne meg til å IKKE jobbe med den. 😂 Tok meg selv i å åpne rapporten etter den var levert for å jobbe mer med den før jeg klikket ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fikk C på en eksamen jeg trodde jeg skulle stryke på 😄 🥰

Anonymkode: 8ee70...62d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev i denne tråden for tre år siden, da jeg nylig hadde klart å fullføre VGS i voksen alder og bare ventet på svar fra universitetene for å vite om jeg kom inn. 

I går fikk jeg en B på bacheloren min, og er med det ferdig utdannet. Jeg er så sinnsykt stolt av meg selv, for jeg trodde helt ærlig at jeg kom til å ende opp som ung ufør. Men jeg jobbet meg gjennom det vanskelige, bet tennene sammen, og se hva jeg har fått til. Jeg er så stolt. 

Dette er sikkert ikke interessant for noen, men jeg bare trengte å få det ut. Jeg har spilt kul rundt alle vennene mine, så tror ikke de vet hvor sinnsykt dette er for meg. Jeg har fått det til 😊 nå skal jeg levere 4315164 søknader og krysse fingrene for at jeg kan få meg en jobb jeg trives i. 

Anonymkode: ebaf6...81a

Så flink du har vært!!👏🏻👏🏻 Det står det stor respekt av! Lykke til med jobbsøking! 

Anonymkode: c68e5...ac1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod på eksamen :bolledeig: trodde jeg skulle stryke, men den ble godkjent! Wæææ så lykkelig jeg er, klarer nesten ikke tenke på noe annet enn hvor ufattelig glad jeg er. 

Anonymkode: c19df...668

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig levert masteroppgave!! Nå er det arbeidslivet som står for tur😮😃

Anonymkode: 8275a...6e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Så flink du har vært!!👏🏻👏🏻 Det står det stor respekt av! Lykke til med jobbsøking! 

Anonymkode: c68e5...ac1

Tusen takk! ❤️ 

Anonymkode: ebaf6...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev i denne tråden for tre år siden, da jeg nylig hadde klart å fullføre VGS i voksen alder og bare ventet på svar fra universitetene for å vite om jeg kom inn. 

I går fikk jeg en B på bacheloren min, og er med det ferdig utdannet. Jeg er så sinnsykt stolt av meg selv, for jeg trodde helt ærlig at jeg kom til å ende opp som ung ufør. Men jeg jobbet meg gjennom det vanskelige, bet tennene sammen, og se hva jeg har fått til. Jeg er så stolt. 

Dette er sikkert ikke interessant for noen, men jeg bare trengte å få det ut. Jeg har spilt kul rundt alle vennene mine, så tror ikke de vet hvor sinnsykt dette er for meg. Jeg har fått det til 😊 nå skal jeg levere 4315164 søknader og krysse fingrene for at jeg kan få meg en jobb jeg trives i. 

Anonymkode: ebaf6...81a

Dritkult! Jeg var i akkurat samme situasjon som deg og tok bacheloren i godt voksen alder, beste valget jeg noensinne har gjort. Heia oss!!!

Anonymkode: 33a7d...761

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...