Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke helt rette plassen å skrive dette på, men jeg må bare juble litt for kjæresten min som var på jobbintervju i går, og fikk jobbtilbud i dag! Kjempebra stilling hvor han er trainee med super lønn det første året, og ca 100 000 mer når han blir "ordentlig" ansatt året etter! Han er ferdig med bachelor til våren! :sjokkert:

Da blir det rødvin og dansing på bordet istedet for lesing i kveld :bolledeig:

Kan jeg spørre hva slags bachelor han tar?

Uansett grattis til typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Informatikk med drift av datasystemer på HIST :)

Tydeligvis det man skulle studert, i tillegg til å være smart da. LOL.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, visste ikke det fantes en jubletråd.

JULEFEEEERIE. (Eller, skal jo jobbe hele ferien, men er ferdig med alle eksamene for dette semesteret. Det er fint) :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis det man skulle studert, i tillegg til å være smart da. LOL.

Haha, ja, nesten alle som går der får faktisk jobbtilbud før de er ferdige med utdanningen. Men det er en fordel å være litt interessert i data og, da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke alle er! Men da kan jeg juble over at jeg hadde min første eksamen for semesteret i går, og dermed er eksamenstiden i full gang :) Begynner endelig å se en ende på det, og at det nærmer seg jul og ferie! :D

Bare 18 dager igjen, dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle er! Men da kan jeg juble over at jeg hadde min første eksamen for semesteret i går, og dermed er eksamenstiden i full gang :) Begynner endelig å se en ende på det, og at det nærmer seg jul og ferie! :D

Bare 18 dager igjen, dette går bra!

Det går kjempebra! Masse lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med de to verste eksamenene, som jeg hadde på mandag og i dag! Trodde jeg skulle stryke i dag, men var heldig med spørsmålene, så det gikk bra :danse:

Nå er det bare to eksamener igjen, men de er mye lettere, og jeg har 8 dager på å lese! Luksus!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med den eksamenen jeg grua meg mest til, hurra! :laugh: Jeg var også råheldig med spørsmålene, men jeg klarte å glemme av en av utvidelsene (EU) - kom selvsagt på det idét jeg gikk ut døra på SV; ikke første gang dét skjer, nei! :fnise:

.. Så er det ny eksamen på fredag *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en måned og en uke er jeg også der!! Gratulerer til alle som er ferdig med eksamen. Guuud, må være den beste følelsen. :smilorange:

I mens må jeg bare fortsette med lesingen, må lese meg i hjel... :vetikke::sjokkert::bond:

Anonym poster: c043db752a096f0570ebcfc3cd0f924c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis en kjempegod karakter, men det gikk hvertfall mye bedre på anatomieksamen enn fryktet! For en lettelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juleferieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bolledeig: :bolledeig: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Fikk helt håpløse spørsmål på dagens eksamen, men fikk da besvart den likevel, og nå er jeg FERDIG!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Informatikk med drift av datasystemer på HIST :)

Weird, men når jeg leste den første posten så SKJØNTE jeg at han var drifter ! ;P Gratulerer til han! Må han dra til Oslo eller fikk han bli i byen?

Jeg jubler nå fordi jeg har fått karakterer på 3 prosjekter og 2 rapporter, og ALLE var ..

*trommevirveeel*

A!!!! JEG FIKK A PÅ ALT!!! :D

Anonym poster: be74fa824827a2b01cd2ad515ed3f731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weird, men når jeg leste den første posten så SKJØNTE jeg at han var drifter ! ;P Gratulerer til han! Må han dra til Oslo eller fikk han bli i byen?

Jeg jubler nå fordi jeg har fått karakterer på 3 prosjekter og 2 rapporter, og ALLE var ..

*trommevirveeel*

A!!!! JEG FIKK A PÅ ALT!!! :D

Anonym poster: be74fa824827a2b01cd2ad515ed3f731

Haha, morsomt at du skjønte det! Vi må til Oslo, men vi er fra østlandet og ville nedover snart uansett, så det er helt greit :)

Gratulerer med A på alt! Det må være en herlig følelse :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wohooo, A på muntlig eksamen i engelsk i dag :danse: :danse: Tredje A-en på rad i engelsk, så sinnsykt deilig!! Kan puste lettet ut, og tenke på at det bare er én igjen nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestod praktisk prøve i går selv om jeg var så nervøs at jeg trodde jeg skulle spy (var bestått/ikke bestått). Det betyr at jeg har juleferie! :bolledeig:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...