Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Fikk levert problemstilling til særemne innen 2355 i går selv om jeg ikke trudde jeg skulle rekke det, og har en god følelse på at det ble ganske alright :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg føler alle mine eksamener har gått BRA!

Min siste er kjempesnart og ferien nærmer seg veldig!! Hvor ofte opplever man sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæhæhæææ, jeg ble ferdig med exphil oppgaven!!!!

Nå håper jeg bare virkelig at jeg står på både den og flervalgsprøven

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med over 90 % riktig på alle eksamensoppgavene jeg har gjort i de siste, så gleder jeg meg til eksamen neste uke :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke orket å skrive her før nå, er fremdeles litt i en blanding av koma og lykkerus:

På tirsdag forsvarte jeg min masteroppgave, jeg bestod med glans OG jeg gikk opp en karakter. Jeg er så stolt og glad som har fått til dette ved siden av å ha jobbet fulltid. :hoppe::)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke orket å skrive her før nå, er fremdeles litt i en blanding av koma og lykkerus:

På tirsdag forsvarte jeg min masteroppgave, jeg bestod med glans OG jeg gikk opp en karakter. Jeg er så stolt og glad som har fått til dette ved siden av å ha jobbet fulltid. :hoppe::)

Mvh Yvonne :heiajente:

Wow!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også juleferie! Er veldig spent på hvordan eksamenene gikk og semesteroppgaven. Dette er mitt første semester som student. Jeg be veldig fornøyd med semesteroppgaven i hvertfall, eksamensbesvarelsene mine har jeg ærlig talt litt blandet følelser med. Jeg håper virkelig de er "bra" nok og at jeg får karakterer jeg blir fornøyd med.

Jeg har ikke turt å se på kladdene jeg fikk med meg enda, og vet egentlig ikke om jeg tør å gjøre det før jeg får vite noe om resultatet. Samtidig så husker jeg fra eksamener på vgs hvor jeg var overbevist at jeg kom til å stryke, alikevell fikk 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jubler fordi jeg fant ut at 11.desember er torsdag og ikke onsdag, noe som sier at jeg har en HEL dag ekstra til å lese til eksamen+skrive oppgave som skal inn samme dag!

Det er vel innafor? :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tilbake to gruppeeksamner som teller 40% av karakter, fikk C og B! Første B eveeeer! Føles så bra! :danse:

Gratulerer!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk 2:1 honours på den første oppgaven jeg leverte på det nye studiet. :danse: Og leverte to essayer i går, en uke igjen til å bli ferdig med den siste. Dette går så mye bedre enn jeg forventet! Har vært stresset i månedsvis, men nå klarer jeg endelig glede meg til juleferie.



Anonymous poster hash: fc2cd...43e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jubler selv om jeg er ganske sikker på at jeg strøk.

Tok med babyen som var 3,5 uker og møtte opp til eksamen. Null søvn og NULL forberedelser til eksamen. Men jeg møtte opp. Og da får jeg mulighet til å konte, og det var målet mitt. :)

Jeg leverte bare halve eksamen, og det jeg leverte var skikkelig dritt. Men jeg gikk ikke inn for å prøve engang.
jeg har bare A og B-karakterer, så nå var det egentlig bare å STÅ slik at jeg kan vente med å ta den opp, eller stryke for å kunne konte. Så får vi se hva det blir til. :) håper egentlig jeg får... E, slik at jeg ikke MÅ ta den igjen neste år, men kan vente til utdanninga er i boks. Litt mindre å tenke på.

Eksamen igjen på fredag, men den tror jeg ikke jeg drar på, da det er ren puggeteori eksamen, og jeg har ikke åpna boka og aner ikke hva det handler om engang. får heller satse på hjemmeeksamen jeg har 5. januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar opp dritmange fag som privatist i år! Jeg har adhd og får ingen form for hjelp, og ble egentlig spådd av leger og psykologer at dette ikke kom til å bra i det hele tatt.. MEN, jeg hadde min første muntlig eksamen her om dagen, og jeg fikk 6! :D Jeg er så glad og fornøyd! Nå gjenstår bare de andre, men nå er hvertfall motivasjonen min på topp! Skal motbevise alle som ikke tror at jeg klarer det :)



Anonymous poster hash: 7135e...1a1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besto på flervalgsprøven i exphil, wohooo!!

Og 98 % sikker på at innleveringen blir beståt, ergo jeg er ferdig med exphil for evig og alltid

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...