Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk C på en eksamen jeg var helt sikker på at jeg kom til å stryke på eller få en E - er overlykkelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Etter tre år med slit på skolen, har jeg endelig en bachelor i boks! Sååå fornøyd :D :D :D



Anonymous poster hash: 8f5be...080
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Khloe

Velger å se ting fra den positive siden og juble over at jeg om tre dager har sommerferie! Snart ferdig med første året på universitetet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tre år med slit på skolen, har jeg endelig en bachelor i boks! Sååå fornøyd :D :D :D

Anonymous poster hash: 8f5be...080

Gratulerer :danse:

Edit: Håper jeg også kan følge i dine fotspor snart!

Endret av Poppie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilbake første eksamenskarakter i dag, fikk B og er strålende fornøyd :-D på torsdag leverer jeg siste eksamen og føler jeg ligger greit an med den. Mangler en halv side på den før jeg kan korrekturlese den!



Anonymous poster hash: 72136...688
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hater deg :fnise:

Uffda. Det er veldig lurt å holde seg unna jubletråden i eksamenstiden :fnise: Om det er noen trøst da så begynner jeg å jobbe fulltid 8.juni. Vet ikke om det hjelper dette heller, men jeg har aldri vært ferdig med eksamenstiden før juni før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda. Det er veldig lurt å holde seg unna jubletråden i eksamenstiden :fnise: Om det er noen trøst da så begynner jeg å jobbe fulltid 8.juni. Vet ikke om det hjelper dette heller, men jeg har aldri vært ferdig med eksamenstiden før juni før.

Nja, jeg liker å gratulerer folk som er glade, men jeg fråder innvendig av misunnelse :P

Men gratulerer så mye, med både overstått eksamenstid og fulltidsjobb! Jeg har ikke noen av delene, og misunner deg ekstra mye. Nyt det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg liker å gratulerer folk som er glade, men jeg fråder innvendig av misunnelse :P

Men gratulerer så mye, med både overstått eksamenstid og fulltidsjobb! Jeg har ikke noen av delene, og misunner deg ekstra mye. Nyt det :D

Tusen takk :) Jeg må bare påpeke at det bare er en fulltidsstilling gjennom sommeren altså. Jeg har ikke fått en fast jobb utenom, har fremdeles et år igjen av masteren :)

Lykke til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerferie :hoppendeglad: Tror eksamen gikk så dårlig at jeg må ta den på nytt, men nå kan jeg nyte sola.

Fikk også en telefon på vei hjem, så nå har jeg sikret meg intervju til imorgen. Sommeren blir bra :kul:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har følt at jeg har slitt i mange år i motvind med utdannelsen min, fordi interessefeltet mitt er ganske snevert, og faller mellom flere fagområder. Det har vært utrolig vanskelig å motivere seg for emner som ligger langt fra mine interesser, og ta flere utdanningsløp parallelt for å få akkurat den kompetansen jeg ønsket meg.

I dag hadde jeg muntlig eksamen med selvvalgt pensum, på mitt litt snevre interesseområde som det er forsket lite på. Jeg hadde forberedt meg på en dårlig karakter, siden det akademiske utgangspunktet var vanskelig. Rett før jeg skulle begynne innså jeg at jeg hadde forstått oppgaven feil. Jeg endte med å improvisere fra eget hode, og følte at jeg bare stammet fram banaliteter. Jeg var helt på gråten når jeg ventet på resultatet, og fryktet en strykkarakter.

Ble ganske målløs når jeg fikk en A! :laugh:



Anonymous poster hash: 4ec9d...0df
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk C på en eksamen jeg var helt sikker på at jeg kom til å stryke på eller få en E - er overlykkelig!

Gratulerer! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh gode gud, jeg har bestått første eksamen. Trodde jeg skulle stryke da jeg kun besvarte én av to deler (feilberegning av tid), men fikk ikke en gang dårligste karakter! Jeg er superhappy!

Neste sensur foreligger på mandag... Også en eksamen jeg fint kan stryke på da jeg endte opp med å skrive noe helt utenfor pensum... Tiden vil vise!

Endret av Ambivalent
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gikk ut første året med bare A og B på eksamene. Gjenstår å se resultatet på den siste. Jeg er fornøyd, med alle utfordringene som har møtt meg i løpet av året. Jeg er kanskje litt streng mot meg selv, men håper på å få A eller B på den siste også. Vet ikke hva jeg skal gjøre med all denne fritiden, rart å ikke måtte lese til eksamen mer. Sommerferie!

Anonymous poster hash: d08b2...a2b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Gikk ut første året med bare A og B på eksamene. Gjenstår å se resultatet på den siste. Jeg er fornøyd, med alle utfordringene som har møtt meg i løpet av året. Jeg er kanskje litt streng mot meg selv, men håper på å få A eller B på den siste også. Vet ikke hva jeg skal gjøre med all denne fritiden, rart å ikke måtte lese til eksamen mer. Sommerferie!

Anonymous poster hash: d08b2...a2b

Gratulerer!

Ja, sånn føler jeg det også. Har begynt å spille dataspill. Har fri fram til midten av september. Føles rart!

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Ja, sånn føler jeg det også. Har begynt å spille dataspill. Har fri fram til midten av september. Føles rart!

Hjertelig takk! :hjerte:

Skal se GOT og få bevegd meg litt mer utendørs, noe jeg ikke har gjort på to måneder. Lese noen bøker, kanskje strikke litt eller noe. Er så mye jeg kan gjøre nå, som jeg ikke har hatt noe som helst tid til før nå. Litt herlig å endelig kunne gjøre det.

Anonymous poster hash: d08b2...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Hjertelig takk! :hjerte:

Skal se GOT og få bevegd meg litt mer utendørs, noe jeg ikke har gjort på to måneder. Lese noen bøker, kanskje strikke litt eller noe. Er så mye jeg kan gjøre nå, som jeg ikke har hatt noe som helst tid til før nå. Litt herlig å endelig kunne gjøre det.

Anonymous poster hash: d08b2...a2b

Jeg spiller Assassin's Creed og har begynt å lære fransk! :D

Språknerden er ikke helt borte selv om eksamen er over.

Burde også lære en del norrønt og skotsk gælisk før neste semester, for det blir veldig tungt å skulle ta to språk på en gang, men det er ikke noe stress. Bare deilig med ferie! Å lese noen bøker høres også ut som en god idé :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...