Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Jeg spiller Assassin's Creed og har begynt å lære fransk! :D

Språknerden er ikke helt borte selv om eksamen er over.

Burde også lære en del norrønt og skotsk gælisk før neste semester, for det blir veldig tungt å skulle ta to språk på en gang, men det er ikke noe stress. Bare deilig med ferie! Å lese noen bøker høres også ut som en god idé :D

Endelig tid til å lese annet enn pensum, og jeg vurderer å lese neste semesters pensum, litt fordi det er interessant... Men, skal unne meg litt fri også. Greit å koble helt ut. Fransk er ikke så verst å lære seg, tar du norrønt, studerer du nordisk? :)

Anonymous poster hash: d08b2...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linaria

Endelig tid til å lese annet enn pensum, og jeg vurderer å lese neste semesters pensum, litt fordi det er interessant... Men, skal unne meg litt fri også. Greit å koble helt ut. Fransk er ikke så verst å lære seg, tar du norrønt, studerer du nordisk? :)

Anonymous poster hash: d08b2...a2b

Ja, studerer nordisk, og drar til Edinburgh på utveksling til høsten. Blir der et år, og skal ta både norrønt og gælisk. Gleder meg masse, men det blir nok tungt, så greit å starte med en gang :)

Hva har du til neste år som er så interessant da? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, studerer nordisk, og drar til Edinburgh på utveksling til høsten. Blir der et år, og skal ta både norrønt og gælisk. Gleder meg masse, men det blir nok tungt, så greit å starte med en gang :)

Hva har du til neste år som er så interessant da? :laugh:[/

Litteraturhistorie blant annet ;)

Nordisk er drømmestudiet, høres ut som at du har et fantastisk år forestående. :)

Anonymous poster hash: d08b2...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, sto på eksamen nummer to også! Jeg er lykkelig, og kan ta ferie med god samvittighet om noen dager. Tredje og siste eksamen er jeg egentlig ganske sikker på at jeg har stått på, så velger å ikke tenke på den før sensuren foreligger.

Uvant å være her, befinner meg som regel i sutretråden. Nå jubles det hardt på innsiden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kun å presentere bacheloroppgaven igjen, så er jeg ferdig. 2 dager igjen nå!

(Selvfølgelig sitter jeg med influensa nå og så sår hals at jeg nesten ikke klarer å snakke, men ikke f*** om jeg utsetter. Nå vil jeg bli ferdig).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg juble over å være ferdig med muntlig i arabisk. Og siden jeg fikk B, så føler jeg i alle fall at jeg har all grunn til å juble! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sommerferie :bolledeig:

Skal feire med å vaske ut av hybelen og gjøre klart siste flyttelass. Ny hybel til høsten :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutret i sutretråden at jeg ikke visste hvilke emner jeg skulle ta til høsten og at alt føltes fremmed og kjipt og dritt ut.

Men nå har jeg funnet to emner som jeg gleder meg til å starte på! :Nikke: det kribler litt i studiemagen, og det er så godt å kjenne den følelsen igjen! :Nikke:

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Har tatt 60 studiepoeng dette semesteret, og hittil har jeg fått A (10 stp), B (10 stp), B (20 stp, bacheloroppgave). Venter fremdeles på resultat i to fag, og regner med å få B eller bedre der også. Må si jeg er stolt og glad av meg selv, men resultatet er som forventet. På den andre siden sitter jeg med ett dilemma, hvor jeg nå vurderer å ta opp noen fag som jeg har fått C i, for å sikre meg plass på eliteuniversiteter.... Usikker på hva som skjer i fremtiden, men får vel bare feire og kose meg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk legeerklæring og utsatt eksamen! :hoppendeglad:  Kjempedeilig, men nå må jeg jo bruke sommeren på å lese da. Jaja, det er hvertfall mye bedre enn alternativet. :) 



Anonymous poster hash: da9b2...522
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk juble over en C. Er veldig fornøgd med resultatet. Det var en skoleeksamen på masternivå og skoleeksamen er min verste eksamensform. I tillegg var det på et fremmedspråk, uten ordbok. Og hun andre hadde den eksamen og har dette språket som morsmål, fikk den samme karakteren. Så da følte jeg meg ekstra fornøyd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig med bacheloroppgåva, ingen karakterar dårlegare enn C (endå), B på eit masterfag som eg fekk lov å ta, og berre ein eksamen att!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F-E-R-I-E!! Endelig! Dette semesteret har vært helt jævlig. Kan endelig puste ut :) 

 

Så var det bare å vente på karakterene da...  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde muntlig kjemieksamen og ifølge lærer og sensor så ´´naila´´jeg den! Ble en 6er! :D

Deilig start på sommerferien!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linaria

Fikk C2 i engelsk på alle områder på Erasmus+ sin språktest :D

Ikke det at det har noe å si for om jeg kommer inn eller ikke, men kult å finne ut at jeg er så god i engelsk. 
Gleder meg til september!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk B på eksamen! :bolledeig:

Jeg var så redd på forhånd.

Jeg trodde jeg skulle få en D eller noe sånt. Jeg følte jeg ikke hadde peiling i det hele tatt.

Men så fikk jeg en B!

 

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk A på første eksamen :D Venter i spenning på resultatene fra eksamen nr 2, jeg føler at den også gikk bra men tror ikke det blir enda en A. Siste eksamen følte jeg gikk litt i dass da men nå har jeg FERIE :D

Endret av mammamora90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...