Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Gjest Uchiha Madbrah

Wææææææh!! Jeg sitter her og jubler hjemme. Er så glad nå!! :D

 

Har hatt det tøffeste semesteret noen gang, i tillegg har det vært siste semesteret i løpet av bachelorgraden. Har hatt 60 studiepoeng, og fått resultatet på alle fag bortsett fra en. Resultatet hittil er A, B, B og B Jeg kan stolt si at jeg avslutter bachelorgrad innenfor samfunnsvitenskap med B i snitt, uavhengig av hva resultatet blir på siste eksamen, med mindre jeg stryker, noe jeg ikke behøver å tenke på, da jeg har vært flink. Kun 4-15% får karakteren B eller bedre på universitetet jeg går på, noe som betyr at jeg er blant de flinkeste elevene.

 

Nå skal jeg fortsette med master, og håper på å satse enda hardere enn tidligere og bli en A student. Gleder meg veldig mye til hva livet har å by på videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wææææææh!! Jeg sitter her og jubler hjemme. Er så glad nå!! :D

 

Har hatt det tøffeste semesteret noen gang, i tillegg har det vært siste semesteret i løpet av bachelorgraden. Har hatt 60 studiepoeng, og fått resultatet på alle fag bortsett fra en. Resultatet hittil er A, B, B og B Jeg kan stolt si at jeg avslutter bachelorgrad innenfor samfunnsvitenskap med B i snitt, uavhengig av hva resultatet blir på siste eksamen, med mindre jeg stryker, noe jeg ikke behøver å tenke på, da jeg har vært flink. Kun 4-15% får karakteren B eller bedre på universitetet jeg går på, noe som betyr at jeg er blant de flinkeste elevene.

 

Nå skal jeg fortsette med master, og håper på å satse enda hardere enn tidligere og bli en A student. Gleder meg veldig mye til hva livet har å by på videre.

 

Gratulerer så masse!!! Utrolig at du har tatt 60 stp og har så gode resultater! :klappe:

 

----

Etter et skikkelig drittsemester(hoppet av pga depresjon) føler jeg endelig at jeg gleder meg til  åbegynne lesingen igjen. I tillegg skal jeg på jobbintervju til en jobb som er studierelevant! ENDELIG går ting litt min vei igjen, nå slipper jeg å stange huet i veggen! Jeg vet jeg ikke har fått jobben enda, så jubler ikke for tidlig, men det bare er følelsen som er så god. Det går fint an å seile i motvind, men er mye morsommere i medvind :)

Endret av Sugar&Spice
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Kan jeg spørre hvilket tema du skrev innenfor? Tenker du karrière innenfor den akademiske verden? Litt sykt å tenke at nå finnes det ikke noe høyere form for utdanning, og at du har kjørt hele løpet! Håper det selv en dag! :)

Takk! Skrev innenfor et humanistisk fag og vil gjerne fortsette å forske og undervise på universitetsnivå. Lykke til!

Anonymous poster hash: a1e53...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle stryke min 3.eksamen, så ble overlykkelig da jeg åpnet studentweb på mobilen og så en E!

 

Men så sjekket jeg litt nærmere, og det viste seg at det ikke var en E, men en B  :sjokkert:

 

Hylte av sjokk og glede, nå må jeg bare stå på siste eksamen og så har jeg sjans på master!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Gratulerer så masse!!! Utrolig at du har tatt 60 stp og har så gode resultater! :klappe:

 

----

Etter et skikkelig drittsemester(hoppet av pga depresjon) føler jeg endelig at jeg gleder meg til  åbegynne lesingen igjen. I tillegg skal jeg på jobbintervju til en jobb som er studierelevant! ENDELIG går ting litt min vei igjen, nå slipper jeg å stange huet i veggen! Jeg vet jeg ikke har fått jobben enda, så jubler ikke for tidlig, men det bare er følelsen som er så god. Det går fint an å seile i motvind, men er mye morsommere i medvind :)

Tusen takk! Det å ha så mange fag har vært ekstremt stressende til tider, da både hjemme og skoleeksamen har vært rett etter hverandre, men jeg er veldig glad for å ha tatt det valget. Nå har jeg hele sommerferien for å slappe av, og det trenger hjernen min.

 

Og det er veldig bra at du har fått jobbintervju! Noen ganger kan små ting være de som påvirker oss mest, så jeg håper at du får det bedre, både med studier og livet generelt. Lykke til med jobbintervju! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Første karakter ute! En B :D det er første eksamen jeg har greid å ta på et år nå. Trengte virkelig dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg fekk A på bacheloren min!! :-D :-D Endelig er eg ferdig utdanna! 

 

Gratulerer  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer at karakterene ikke har kommet enda (og at jeg derfor ikke er lei meg pga eventuelle dårlige karakterer) med en flaske vin. Og at jeg er ferdig med første uke i sommerjobb, hurra! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk b på eksamen! Snittet var D! Og én eneste fikk a :) gøy!

Anonymous poster hash: 2c8d7...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-C-C-C-A-

Ikke helt fornøyd men Aen trakk opp humøret litt.



Anonymous poster hash: 3ca6b...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Wææææææh!! Jeg sitter her og jubler hjemme. Er så glad nå!! :D

 

Har hatt det tøffeste semesteret noen gang, i tillegg har det vært siste semesteret i løpet av bachelorgraden. Har hatt 60 studiepoeng, og fått resultatet på alle fag bortsett fra en. Resultatet hittil er A, B, B og B Jeg kan stolt si at jeg avslutter bachelorgrad innenfor samfunnsvitenskap med B i snitt, uavhengig av hva resultatet blir på siste eksamen, med mindre jeg stryker, noe jeg ikke behøver å tenke på, da jeg har vært flink. Kun 4-15% får karakteren B eller bedre på universitetet jeg går på, noe som betyr at jeg er blant de flinkeste elevene.

 

Nå skal jeg fortsette med master, og håper på å satse enda hardere enn tidligere og bli en A student. Gleder meg veldig mye til hva livet har å by på videre.

Fikk siste eksamen for dette semesteret og resultatet var enda en B. Ligger godt over snittet, så er meget fornøyd. Nå gleder jeg meg egentlig bare til å starte mastergraden og gjøre det enda bedre! Gratulerer til alle som har fått gode karakterer, også ønsker jeg alle en god sommerferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk B på siste eksamen (30 stp, så den var rimelig viktig). Fullfører førsteåret med et snitt midt mellom A og B! Kjempefornøyd!

Endret av Sarah Dee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg har hatt et kjempe semester skolemessig :nigo: Jeg har fått 2 A'er og en B så langt. Vet at jeg får A på den siste eksamen jeg hadde og håper på B på den nest siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turte endelig sjekke sensuren på siste eksamen på bachelor, var den som avgjorde hele snittet og jeg var livredd for at den skulle trekke ned snittet mitt da jeg helt ærlig følte det gikk dritt.

 

Men herregud, jeg fikk A!!!! Gjennomsnittet var C, så er ekstremt fornøyd!

 

For å komme inn på master må man ha C-snitt (2,5) mens jeg har nesten 3,5 i snitt  :danse:  :danse:  :danse:

 

Er dog likevel livredd for å ikke komme inn, men alle kvalifiserte har kommet inn de siste 4 årene. Så...skal nyte denne i kveld for å si det sånn!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange av der som får A studerer typiske svadafag. 



Anonymous poster hash: 859ae...075
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mange av der som får A studerer typiske svadafag. 

Anonymous poster hash: 859ae...075

 

Synes ikke at det at noen studerer hva du karakteriserer som "svadafag" fratar dem retten til å skryte. 

Anonymous poster hash: 1af49...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mange av der som får A studerer typiske svadafag. 

Anonymous poster hash: 859ae...075

 

 

Og de fleste av de som surmuler over de som får A er folk som aldri får A selv ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...