Gå til innhold

Jubletråd for studenter


Gjest Tekola

Anbefalte innlegg

Jeg tok min 3. eksamen nå, i et drittfag jeg har stryki på hver gang. Siste sjanse til å ta den opp, siste sjanse til å få fullført det første året jeg gikk og 60 fulle studiepoeng. Var ikke sikker på om jeg stod nå heller, men endelig!!! I tillegg fikk jeg C (say what) (fikk bedre enn de to andre vennene mine som også tok den (lov å synes det er litt deilig?)). jeg har nå 60 studiepoeng, slipper å bekymre meg over at noe av stipendet blir omgjort til lån, og kan begynne på nytt studie med god samvittighet :P #denfølelsen :D

Anonymous poster hash: 502cf...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om noen husker fra sutretråden det svaret jeg fikk fra den sure foreleseren om at jeg hadde ansvar for å finne ut av ting selv før eksamen (nekta meg innsyn i oppsummeringsforelesningen som jeg hadde gått glipp av pga begravelse)....

 

Dette faget har vært det grusomste og mest intetsigende faget jeg noen gang har hatt (bortsett fra ex-phil), jeg har gått tidlig i hver forelesning fordi foreleserne er forferdelige, jeg protesterte ved å ikke kjøpe noen av bøkene (6 bøker a 500 kr), leste kun på forelesningspowerpointene 2 dager før eksamen, og jeg var den første som gikk fra eksamen som varte i 6 timer.

 

Fikk sensur i dag, og jeg har ALDRI vært mer glad for en C  :danse: Forferdelig ufortjent C, men jeg skal ikke klage :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig utdanna i dag! Er så lykkelig 😄 Vi har avsluttende muntlig eksamen med pensum fra alle årene og den naila jeg i dag! 🙌🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Gratulerer til dere alle!  Så flinke dere er! Ingenting er bedre start på ferien enn gode resultater! Nå fortjener dere å slappe av og kose dere! Venter selv på spenning i få vite hva jeg får i mitt fjerde og femte fag (sensurfrist i morgen og 24.juni), håper og regner med B eller bedre, og dermed opprettholde B/A snitt, men man kan aldri være for sikker på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kommet inn på det masterprogrammet jeg ønsket mest av alt!!  :bolledeig:

 

.. Og jeg som trodde at jeg ikke kom inn på noe som helst sånt og at jeg måtte begynne helt på scratch med en ny, yrkesrettet bachelor som jeg er middels interessert i i stedet for å ta master i det jeg brenner for og liker best av alt i verden.

 

HAPPY!!  :hoppendeglad:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg har kommet inn på det masterprogrammet jeg ønsket mest av alt!!  :bolledeig:

 

.. Og jeg som trodde at jeg ikke kom inn på noe som helst sånt og at jeg måtte begynne helt på scratch med en ny, yrkesrettet bachelor som jeg er middels interessert i i stedet for å ta master i det jeg brenner for og liker best av alt i verden.

 

HAPPY!!  :hoppendeglad:

Gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk A på muntlig eksamen! Nå er halvparten av studiepoengene mine dette året A, så nå kan det egentlig gå rimelig dårlig på skriftligen, haha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg endelig snu meg fra sutretråden og hit til jubletråden!

 

I fjor gråt jeg fordi jeg ikke forstod sannsynlighetsregning, potenser, regresjon, osv osv. I dag fikk 5 på muntlig matematikkeksamen! Fem i standpunkt også!  :bolledeig: Superfornøyd med resten av standpunktkarakterene, nå venter jeg kun på sensuren på begge skriftlig eksamen. 

 

Beklager for skryteinnlegget, men helvetesåret er OVER. Påbygg er over og jeg skal aldri gå videregående lenger. Kroppen min er bomba av euforiske følelser. <333 

GOD HELG!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leverte bacheloroppgaven i dag. Herregud noe så deilig!



Anonymous poster hash: a2149...b6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte doktorgradsavhandlingen min i dag ☺️

Anonymous poster hash: a1e53...862

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferdig med første året på sivilingeniørutdanningen, og har nå sommerferie! Har fått sommerjobb, og fikk i går vite at jeg fikk karakteren B i matte 2

Anonymous poster hash: df64c...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Leverte doktorgradsavhandlingen min i dag ☺️

Anonymous poster hash: a1e53...862

Gratulerer så mye! Kan jeg spørre hvilket tema du skrev innenfor? Tenker du karrière innenfor den akademiske verden? Litt sykt å tenke at nå finnes det ikke noe høyere form for utdanning, og at du har kjørt hele løpet! Håper det selv en dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med første året på sivilingeniørutdanningen, og har nå sommerferie! Har fått sommerjobb, og fikk i går vite at jeg fikk karakteren B i matte 2

Anonymous poster hash: df64c...fa3

 

Grattis! Hva slags jobb har du fått? :)

Anonymous poster hash: 05bf6...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er superfornøyd med at jeg har fått A på begge hjemmeeksamener  :bolledeig: Trodde virkelig ikke at det skulle gå så bra, så jeg er ganske stolt av meg selv! Nå venter jeg på siste sensur som kommer i slutten av juni; tør ikke håpe på en A der også, men trooor det gikk greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...