Poppie Skrevet 9. januar 2015 #421 Del Skrevet 9. januar 2015 Fikk B på siste eksamen, er veldig fornøyd siden jeg ikke har vært på en eneste forelesning men klarte å skrive en god rapport Da er det bare å styre nesa mot sommeren så jeg får fullført bachelor på normert tid! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rockejenta Skrevet 9. januar 2015 #422 Del Skrevet 9. januar 2015 Fikk B på en eksamen som jeg syntes var kjempevanskelig! I tillegg skrev jeg eksamen med kink i ryggen, så må si jeg er stolt av meg selv! Nå mangler jeg bare karakter på mappeinnlevering i samme fag, så er høstsemesteret bestått! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry Skrevet 9. januar 2015 #423 Del Skrevet 9. januar 2015 Fikk A på den største eksamenen! Det skal sies at jeg hadde forventet A eller B, men man vet jo aldri, og som oftest når jeg har forventet noe godt så har det gått motsatt, og omvendt. Uansett; hurra! Og gratulerer til andre som også har gjort det bra, og lykke til med neste semester! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 9. januar 2015 #424 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) A Endret 28. mai 2015 av Seajewel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamillete Skrevet 9. januar 2015 #425 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Fikk en A på den eksamen som jeg syns var mest omfattende. Var så nervøs så håpet bare på bestått. LITT fornøyd Fikk B på den eksamen jeg mente jeg hadde best kontroll på. Så feil kan man ta Endret 9. januar 2015 av Karthy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. januar 2015 #426 Del Skrevet 12. januar 2015 Fikk A på siste eksamen og det var jeg helt sikker på at jeg ikke kom til å få, trodde det beste jeg kunne håpe på var en B. Og så har det skjedd noe rart på Studentweb. Jeg har bedt om karakterbegrunnelse i et fag, og nå er den karakteren forsvunnet fra Studentweb sammen med studiepoengene fra faget. Faget har heller ikke hoppet tilbake til "Vurderingsmeldinger" heller. Noen som har opplevd dette? Virker veldig rart, men er det kanskje vanlig prosedyre når man har bedt om begrunnelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2015 #427 Del Skrevet 12. januar 2015 A på exphil. Hadde 300 ord under minstekravet. Haha. Anonymous poster hash: a4da9...6a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 12. januar 2015 #428 Del Skrevet 12. januar 2015 Fikk A på siste eksamen og det var jeg helt sikker på at jeg ikke kom til å få, trodde det beste jeg kunne håpe på var en B. Og så har det skjedd noe rart på Studentweb. Jeg har bedt om karakterbegrunnelse i et fag, og nå er den karakteren forsvunnet fra Studentweb sammen med studiepoengene fra faget. Faget har heller ikke hoppet tilbake til "Vurderingsmeldinger" heller. Noen som har opplevd dette? Virker veldig rart, men er det kanskje vanlig prosedyre når man har bedt om begrunnelse? Det skjedde meg da jeg klagde på karakteren iallefall, den kommer nok tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 15. januar 2015 #429 Del Skrevet 15. januar 2015 MASTER LEVERT! Nå er jeg siving 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 16. januar 2015 #430 Del Skrevet 16. januar 2015 MASTER LEVERT! Nå er jeg siving Holy shit!!!! Gratulerer!!!! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 16. januar 2015 #431 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Holy shit!!!! Gratulerer!!!! :D Tuusen takk Er så happy nå! Endret 16. januar 2015 av Aryamili 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emiliania Skrevet 23. januar 2015 #432 Del Skrevet 23. januar 2015 Ikke levert oppgave eller noe sånt, så kanskje dette er feil å poste her. Etter en måned med intens lesing (eller, har gått gjennom artikler jeg har lest 2-3 ganger tidligere nok en gang), skriving og lignende har masteroppgaven min virkelig begynt å ta form. Synes også det er rimelig bra tekstflyt i oppgaven, blir nesten litt stolt over at jeg faktisk har skrevet alt dette. Får bare håpe veileder synes det er bra skrevet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 10. februar 2015 #433 Del Skrevet 10. februar 2015 JEG FIKK A PÅ MASTEROPPGAVEN MIN!!! Herregud. Jeg er så lykkelig akkurat nå! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 10. februar 2015 #434 Del Skrevet 10. februar 2015 JEG FIKK A PÅ MASTEROPPGAVEN MIN!!! Herregud. Jeg er så lykkelig akkurat nå! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 11. februar 2015 #435 Del Skrevet 11. februar 2015 Gratulerer!! Tusen takk Så hyggelig ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 10. mars 2015 #436 Del Skrevet 10. mars 2015 Dytter denne tråden litt opp Jeg fikk supergod tilbakemelding på masteroppgaven min fra veileder i dag! Hun sa at jeg hadde flettet de ulike teoriene sammen på en proff måte og at teorikapitlet var noe av det beste jeg hadde levert. Dessuten syntes hun analysene mine var veldig interessante og sa "Nå nærmer du deg ferdig". Så nå skal jeg levere førsteutkast på ferdig oppgave om to uker- to måneder før leveringsfrist! Jeg er superhappy for å ha kommet så langt, og har troa på at oppgaven blir bra når jeg har lang tid til å finpusse en relativt ferdig oppgave. Måtte bare få det ut, vil ikke "skryte" til lesesalkameratene mine, det er noen som sliter en del mer enn meg. HURRA! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #437 Del Skrevet 24. mars 2015 Fikk kjempebra tilbakemelding på en innlevering:) lærern spurte om hun kunne bruke den som eksempel til resten av klassa og vise hvordan oppgaver kan struktureres, bruk av kilder osv før eksamen.Anonymous poster hash: f632a...8f4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teit1 Skrevet 24. mars 2015 #438 Del Skrevet 24. mars 2015 Fått relevant deltidsjobb + sommerjobb!! woop! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aircondition Skrevet 26. mars 2015 #439 Del Skrevet 26. mars 2015 Leverte bachelor i går 😄😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pottah Skrevet 27. april 2015 #440 Del Skrevet 27. april 2015 Jeg ble ferdig med fakultetoppgaven Til og med 45 min for tiden Egentlig veldig fornøyd med arbeidsinnsatsen i dag! Gjorde spørsmål 1/4 i går, og har arbeidet ganske effektivt i dag med resten av spørsmålene. Og jeg får kanskje sommerjobb neste år, med noe relevant Utifra det jeg har hørt, skal jeg til og med å jobbe med mine egne saker (og få dem godkjent av juristen selvfølgelig). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå