Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og i disse juletider er det viktig at vi alle er snille medmennesker og beskriver brystene våre så detaljert vi bare kan, fortrinnsvis med link til puppebilder. :klemmer:

Ja, man må jo dele litt julegleder med de stakkars mannfolka som glor på KG i håp om å få løsna litt krutt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Herregud, jeg vil ha de puppene!

De ligner en smule på mine, bare at mine henger litt mer, litt større og annerledes brystvorter. Formen på puppene er iallefall lik.

Med andre ord, du har disse puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jim Jones

Ja, man må jo dele litt julegleder med de stakkars mannfolka som glor på KG i håp om å få løsna litt krutt :P

Det handler om MYE mer en dette. Det handler om at mannfolka kan få banka noe vett i kvinnfolka. Det er for lite stolthet blant kvinner, unge som gamle, over de bryst dere har. det handler om å få kvinner til å innse at de har fantastiske bryster! Det handler om selvtillit og livskvalitet! Både for hun og ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler om MYE mer en dette. Det handler om at mannfolka kan få banka noe vett i kvinnfolka. Det er for lite stolthet blant kvinner, unge som gamle, over de bryst dere har. det handler om å få kvinner til å innse at de har fantastiske bryster! Det handler om selvtillit og livskvalitet! Både for hun og ham.

Mhm, og det er en universiell sannhet at når menn ser et sett pupper, så begynner sikkelet å renne. Det er ikke noe galt i det, det er bare sånn det er.

Det hjelper lite hva andre sier, man må jo nesten jobbe med seg selv. Ingen kan overbevise deg om noe du ikke vil overbevises om.

Total avsporing: Nå begynte jeg å tenke på penisspørsmålet; tror gutter på jenter som sier at størrelsen ikke teller? Men det bør jeg kanskje lage en egen tråd om..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Mhm, og det er en universiell sannhet at når menn ser et sett pupper, så begynner sikkelet å renne. Det er ikke noe galt i det, det er bare sånn det er.

Det hjelper lite hva andre sier, man må jo nesten jobbe med seg selv. Ingen kan overbevise deg om noe du ikke vil overbevises om.

Total avsporing: Nå begynte jeg å tenke på penisspørsmålet; tror gutter på jenter som sier at størrelsen ikke teller? Men det bør jeg kanskje lage en egen tråd om..?

Nei, en tror ikke på kviner. Rett og slett fordi menn er betydelig mer oppriktige når det kommer til kvinners kropp. Eller mer presist, menn setter mye mer pris på kvinners kropp! Menn har ikke peniskravet som kvinner har. Men liker bryst, og synes oppriktig at bryst er vakre og ikke minst veldig gøy å tafse på. En mann er overlykkelig for å få leke med pupper, mens kvinner kommer med en kritisk tilnærming til en pikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Med andre ord, du har disse puppene.

Nope, var bare formen som var lik, med andre ord. Kunne lett operert mine egne til å se slik ut som på bildet. Makan til perfekt frontparti..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Nope, var bare formen som var lik, med andre ord. Kunne lett operert mine egne til å se slik ut som på bildet. Makan til perfekt frontparti..

Du kunne lett ødelagt dine egne pupper for å se ut som noe du ikek trenger å se ut som? Av de som har postet bilder av sine pupper her i tråden har jeg tenkt "Herregud for noen fine pupper!". Og det er oppriktig ment om alle sammen! så, post et bilde av dine egne og få bekreftet det vi alle vet, at du har fantastiske pupper du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Du kunne lett ødelagt dine egne pupper for å se ut som noe du ikek trenger å se ut som? Av de som har postet bilder av sine pupper her i tråden har jeg tenkt "Herregud for noen fine pupper!". Og det er oppriktig ment om alle sammen! så, post et bilde av dine egne og få bekreftet det vi alle vet, at du har fantastiske pupper du også.

Alle pupper er fantastiske pupper etter min mening, så da må jeg vell også mene det om mine egne.. De er myke å ta på, da. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, en tror ikke på kviner. Rett og slett fordi menn er betydelig mer oppriktige når det kommer til kvinners kropp. Eller mer presist, menn setter mye mer pris på kvinners kropp! Menn har ikke peniskravet som kvinner har. Men liker bryst, og synes oppriktig at bryst er vakre og ikke minst veldig gøy å tafse på. En mann er overlykkelig for å få leke med pupper, mens kvinner kommer med en kritisk tilnærming til en pikk.

Kvinner har ikke peniskrav. Kun unge jenter som ikke vet bedre, det er bare en fase.

Jeg tror de fleste jenter setter pris på en deilig pikk, uansett form og størrelse, men sjansen er vel liten for at du kommer til å tro meg. Men for din egen del, Jim Jones, så håper jeg du gjør det, for jeg prøver å vise deg at det er egentlig ineg forskjell på kvinner og menn i fhd til peniskrav og puppekrav. Du prøver å overbevise jentene at de har vakre pupper, og jeg prøver å overbevise deg at alle peniser er vakre.

Noen kvinner vil nok ha en kritisk tilnærming til en penis, men det har mer med at seksualitet ikke alltid har vært et så åpent tema som nå. Sex er syndig, onani er styggedom, og man skal ikke se på en penis:P Så det er ikke fordi vi ikke liker dem, det er bare at det har satt sine spor, og noen jenter synes det er vanskelig å takle åpenheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Alle pupper er fantastiske pupper etter min mening, så da må jeg vell også mene det om mine egne.. De er myke å ta på, da. :rodmer:

Dette høres kanskje litt sjåvenistisk ut. Men jeg synes at om brystene er for store eller for små. Så er de ikke fantastiske.

ikke at det er noe galt med små bryster eller veldig store. Det er bare det jeg ikke synes de er fantastiske

Selvfølgelig det som teller er jo hva kvinnen selv synes og ikke hva jeg synes jeg er klar over det. Jeg bare sier hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Levitate

Ja, og jeg hater dem. Ganske forundret over at ingen mannfolk har kommentert dem før :sukk:

Samme her. Kan ikke fordra mine. De har ingenting der å gjøre! Gå vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...