Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke helt hva man legger i hengepupper, hva er minimalen for hengepupper, altså at de nettopp er komt på grensa til hengepupper?? Kan noen vise et bilde eller noe fra nett? Altså ikkje kjempehengepupper, men der grensa nettopp har blitt til hengepupper på en måte :) ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg Change (undertøysbutikk) brukar eg 65D eller E. Høyrast ganske stort ut, men er ikkje det. Har to handfullar ;) Det høgre er litt større enn det venstre. Elles sånn ganske normal form på dei... Dei blei kanskje litt slappare etter svangerskap og amming, men framleis rimeleg faste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva man legger i hengepupper, hva er minimalen for hengepupper, altså at de nettopp er komt på grensa til hengepupper?? Kan noen vise et bilde eller noe fra nett? Altså ikkje kjempehengepupper, men der grensa nettopp har blitt til hengepupper på en måte :) ??

Er ikkje det den såkalla "blyant-testen"? Altså at viss du greier å halde ein blyant under puppane utan at den ramlar ned, har du visstnok hengepuppar... Evt berre ganske store puppar ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du flau? Det er ikke størrelsen som bestemmer om de er fine, og i mine øyne er små pupper ofte finere enn store.

Tull og tøys. Det der er skikkelig deilige pupper!

Jeg synes også de puppene der var utrolig fine, eller den størrelsen, finner det veldig sexy :)

Litt feilsitering her ser jeg ja..

Endret av LovelyMonroe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjefter du på meg som bare har medium rumpe, nå? :jolie:

Har du en håndfull pupp og ok øl, skal jeg la være! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil være anonym, men her er mine. Har endel strekkmerke synes jeg, men ser ikke ut til å plage verken meg eller noen andre, men tror jeg har fått det av å aldri bruke sportsbh under ridning, og har holdt på med det siden lenge før jeg fikk pupper... :fnise: vet ikke helt hva jeg synes om mine igrunn..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

meg som postet over: Bruker 75C, men tror jeg har fått endel mindre pupper etter jeg begynte å trene. men har heller aldri målt meg proffesjonelt, det vil jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad i puppene mine. Selv om jeg har lært på KG at menn ikke liker sånne pupper jeg har, så har jeg også funnet at virkeligheten er noe annerledes, og at menn digger dem.

tror jeg ikke før jeg får se det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Pft, du har fine pupper.

*tafse*

Å, nå ble jeg glad :hjerter: . Jeg hadde tenkt å ta mot til meg og vise mine egne, som altså er nesten lik dem på det bildet du vet, men jeg er så lite teknisk begavet at jeg ikke finner ut hvordan jeg kan kopiere fra bildebank og hit :rodme: .

Nå er det så lenge siden jeg er blitt tafset på, så jeg kommer til å være rene villdyret når det skjer igjen :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil være anonym, men her er mine. Har endel strekkmerke synes jeg, men ser ikke ut til å plage verken meg eller noen andre, men tror jeg har fått det av å aldri bruke sportsbh under ridning, og har holdt på med det siden lenge før jeg fikk pupper... :fnise: vet ikke helt hva jeg synes om mine igrunn..

Veldig flotte!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Vil være anonym, men her er mine. Har endel strekkmerke synes jeg, men ser ikke ut til å plage verken meg eller noen andre, men tror jeg har fått det av å aldri bruke sportsbh under ridning, og har holdt på med det siden lenge før jeg fikk pupper... :fnise: vet ikke helt hva jeg synes om mine igrunn..

Fine!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil være anonym, men her er mine. Har endel strekkmerke synes jeg, men ser ikke ut til å plage verken meg eller noen andre, men tror jeg har fått det av å aldri bruke sportsbh under ridning, og har holdt på med det siden lenge før jeg fikk pupper... :fnise: vet ikke helt hva jeg synes om mine igrunn..

*klemmetester*

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flotte!

Hæ? Synes du det? Oi, nå ble jeg glad :) Har aldri likt dem spesielt godt egentlig, føler de henger så langt nede i forhold til andes..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...