Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om hengepupper, så lurer jeg på hvordan KG-kvinnenes bryster ser ut. Har du store, små, runde, spisse? Hvor mye heng har de? Hvilken BH-størrelse? Fornøyd eller ikke fornøyd?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kjempeglad i puppene mine. Selv om jeg har lært på KG at menn ikke liker sånne pupper jeg har, så har jeg også funnet at virkeligheten er noe annerledes, og at menn digger dem.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ser litt ut som skoleboller egentlig. Bare litt støre og uten kokkos (eller hva det er) Og midten er rød.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er runde, og henger ikke. Nå som jeg er gravid har de også blitt ganske store, og jeg bruker str 70DD. Jeg likte dem bedre før jeg var gravid, og brukte 70C.

Men det er vel bare å innse at de aldri kommer til å bli som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kjempeglad i puppene mine. Selv om jeg har lært på KG at menn ikke liker sånne pupper jeg har, så har jeg også funnet at virkeligheten er noe annerledes, og at menn digger dem.

Sikker på at de er rasende flotte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad i puppene mine. Selv om jeg har lært på KG at menn ikke liker sånne pupper jeg har, så har jeg også funnet at virkeligheten er noe annerledes, og at menn digger dem.

Ooog hvordan pupper er det?

Mine er ca. sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har str 60E (ja, det høres snålt ut, men når man måler seg profesjonelt åpner det seg en ny verden av størrelser..). De er vel det man tenker på som typisk C-cup-store, altså verken spesielt store eller små. Ganske runde. Heng har jeg ikke i det hele tatt, det er ikke noen glipe under puppene, de står ut fra kroppen og brystvortene peker mer opp enn ned. Jeg er fornøyd med brystene mine, de er flotte, men jeg synes også andre typer bryster er vakre. Større bryster med litt heng ala Scarlett Johansson er veldig sensuelt. Generelt finner jeg kvinnebryster estetisk tiltalende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg fikk barn var de små, runde, faste og flotte. Nå ser de litt triste ut, selv om forskjellen ikke er veldig stor. Fornøyd? De fungerer til sitt bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med dem! De er ikke så store, men de er forholdsvis faste og helt uten heng. De ser litt ut som puppene til venstre her, før damen på bildet tok silikon. I hvert fall er størrelse og form noenlunde den samme, men de henger litt annerledes på meg, vil jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er runde og henger ikke :) Står blyanttesten med null proplem, hehe. Bruker 65F, men synes ikke de er for store. Passer inn på kroppen min.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fornøyd med dem! De er ikke så store, men de er forholdsvis faste og helt uten heng. De ser litt ut som puppene til venstre her, før damen på bildet tok silikon. I hvert fall er størrelse og form noenlunde den samme, men de henger litt annerledes på meg, vil jeg si.

Hvorfor i all verden tok hun silikon?!

Noen forbedring var det ikke, tvert imot. Hun hadde mye penere bryster naturlig, men det er jo bare min personlige mening.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine pupper dere har da... :)

Mine er ikke særlig fine, skal ta brystforminsking og oppstramming etter første barn tenker jeg. Om legen er enig. ;) Tror jeg har god sjanse å få det dekt av staten, de er en plage svært ofte.

Bruker 65G/70F. Så har store bryster. Skal ikke ta så mye forminsking at de blir veldig små, synes litt store bryster er fint...

Men resten av kroppen min er jeg veldig fornøyd med da, en kan vel ikke være heldig på alle områder alltid.. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er IKKE fornøyd. De har en slags spiss form, men ser OK ut når brystvorten er stiv. Itillegg er de rimelig små og liksom litt "flate" i underkant :P MEN de henger ihvertfall ikke og jeg har små brystvorter - det er vel det jeg er fornøyd med ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at størrelse 60E og 65F eksisterte.

Anorektikere med silikonballonger eller trollolol?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...