Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ante ikke at størrelse 60E og 65F eksisterte.

Anorektikere med silikonballonger eller trollolol?

Her er det nok du som ikke har peiling på bh-størrelser gitt :ler:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her :) Ville hatt større men slipper jo ryggproblemer og ekstra vekt og bære på da :fnise:

Jadda, alle med store pupper har ryggproblemer. Vi er litt sånn som han derre pukkelryggen i Disney-serien....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at størrelse 60E og 65F eksisterte.

Anorektikere med silikonballonger eller trollolol?

Brukte 70C før, men fikk profesjonell hjelp på en ordentlig butikk. Selv om jeg bruker 65F, har jeg har i grunnen bare en håndfull pupp. Og selv om jeg er smal rundt ryggen gjør det meg ikke til noen anoretiker!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puppene er det jeg er minst fornøyd med ved meg selv. Har en bra kropp ellers. men tror puppene hadde en hard tid når jeg var yngre og trente hver dag, UTEN sports bh. sånn går det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Jadda, alle med store pupper har ryggproblemer. Vi er litt sånn som han derre pukkelryggen i Disney-serien....

Quasimodo! Bare hyggelig :)

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters 2.0

Jeg hadde tenkt å kjøpe noe sexy undertøy til "kona" til jul, og har sjekket litt på nett, men jeg sliter bigtime med alle de forskjellige størrelsene.

Hva skjedde med small, medium og large????

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ante ikke at størrelse 60E og 65F eksisterte.

Anorektikere med silikonballonger eller trollolol?

He he, jeg har 65G. Jeg er ikke et troll, og jeg er ikke anorektiker med silikonballonger.

Men jeg har en skikkelig timeglassform. Er ikke kjempe tynn, men ikke tjukk heller. Også er jeg ganske smal rundt ribbeina også.

Så da blir det slik...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker puppene mine! :)

Bruker 75C i BH størrelse. Aner ikke om det er rett eller ikke, har aldri fått proff hjelp. Men så lenge de passer og puppene ser fine ut, har det vel egentlig ikke så mye å si for min del om det er rett størrelse eller ikke.

De er litt over en håndfull, de er veldig myke, men faste, runde i formen. Det jeg er mest fornøyd med er vel brystvortene mine, synes de har en perfekt rund form som verken er store eller små. Spørs hvor lenge det varer den dagen jeg får barn! :fnise:

Uansett, jeg kunne ikke vært mer fornøyd med puppene mine. De har dratt opp selvtilliten min litt på (mange) dårlige dager!

Endret av Suvana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å kjøpe noe sexy undertøy til "kona" til jul, og har sjekket litt på nett, men jeg sliter bigtime med alle de forskjellige størrelsene.

Hva skjedde med small, medium og large????

Det er vel bare å snike i undertøygarderoben..? Finner du samme str i samme merke, blir det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters 2.0

Det er vel bare å snike i undertøygarderoben..? Finner du samme str i samme merke, blir det bra.

Hun klipper av lappene. "De klør skjønner du vennen" :)

Endret av MikeWaters 2.0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må være veldig smale da. Jeg bruker 70 fra H&M, og jeg har en BMI like under grensen for undervektig. Brystkassen min er smal, lik resten av kroppen min. Alle har alltid klagd over at jeg er tynn og må spise mer. Hvordan kan dere da være så mye smalere og samtidig ha så mye større bryster? Har dere reduserte lunger og uvanlig små hjerter? Om jeg skulle bruke 65 ville den virkelig ha skjært seg inn i ribbena, OM jeg klarte å lukke den, så det er derfor jeg lurer på hvordan i all verden dere ser ut?

Mulig det er centimetrene i spesialforretningene som avviker fra centimetrene i kjedebutikker? Jeg har en svindyr 70B fra spesialforretning som ble kassert fordi den videt seg ut og ble for stor i omkrets etter noen gangers bruk. Noen som kan sammenlikne en str 70 fra H&M med en str 70 fra spesialbutikk? H&M selger jo ikke engang 70B eller 70C, kun 70A. Har kun unntaksvis sett 70B og 65A der. I C, D og DD er 75-80 det minste de har. 65 fra H&M er så liten at den neppe kan passe til andre enn taidamer.

..så ja, jeg undrer :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 75i. De er ikke heeelt spretne, men fyldige og brystvortene peker nu rett fram i det minste :) Veldig fornøyd, men skjønner at jeg må redusere og stramme opp om jeg skal amme flere barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er så fint er at nær sagt alle slags former for pupper kan være dritflotte...avhenger bare veldig av innstillingen til damen de sitter på :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må være veldig smale da. Jeg bruker 70 fra H&M, og jeg har en BMI like under grensen for undervektig. Brystkassen min er smal, lik resten av kroppen min. Alle har alltid klagd over at jeg er tynn og må spise mer. Hvordan kan dere da være så mye smalere og samtidig ha så mye større bryster? Har dere reduserte lunger og uvanlig små hjerter? Om jeg skulle bruke 65 ville den virkelig ha skjært seg inn i ribbena, OM jeg klarte å lukke den, så det er derfor jeg lurer på hvordan i all verden dere ser ut?

Mulig det er centimetrene i spesialforretningene som avviker fra centimetrene i kjedebutikker? Jeg har en svindyr 70B fra spesialforretning som ble kassert fordi den videt seg ut og ble for stor i omkrets etter noen gangers bruk. Noen som kan sammenlikne en str 70 fra H&M med en str 70 fra spesialbutikk? H&M selger jo ikke engang 70B eller 70C, kun 70A. Har kun unntaksvis sett 70B og 65A der. I C, D og DD er 75-80 det minste de har. 65 fra H&M er så liten at den neppe kan passe til andre enn taidamer.

..så ja, jeg undrer :)

Jeg er middels høy, slank og bredskuldret. Passer 65 på Change, men jeg synes deres størrelser er romsligere enn H&Ms tilsvarende. Jeg synes ikke at jeg er spesielt smal, så jeg lurer på hvor smalere/mindre jenter finner passende BH-er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må være veldig smale da. Jeg bruker 70 fra H&M, og jeg har en BMI like under grensen for undervektig. Brystkassen min er smal, lik resten av kroppen min. Alle har alltid klagd over at jeg er tynn og må spise mer. Hvordan kan dere da være så mye smalere og samtidig ha så mye større bryster? Har dere reduserte lunger og uvanlig små hjerter? Om jeg skulle bruke 65 ville den virkelig ha skjært seg inn i ribbena, OM jeg klarte å lukke den, så det er derfor jeg lurer på hvordan i all verden dere ser ut?

Mulig det er centimetrene i spesialforretningene som avviker fra centimetrene i kjedebutikker? Jeg har en svindyr 70B fra spesialforretning som ble kassert fordi den videt seg ut og ble for stor i omkrets etter noen gangers bruk. Noen som kan sammenlikne en str 70 fra H&M med en str 70 fra spesialbutikk? H&M selger jo ikke engang 70B eller 70C, kun 70A. Har kun unntaksvis sett 70B og 65A der. I C, D og DD er 75-80 det minste de har. 65 fra H&M er så liten at den neppe kan passe til andre enn taidamer.

..så ja, jeg undrer :)

Og jeg finner aldri 70A på H&M, men finner ofte 70B. Tror utvalget på størrelsene varierer fra butikk til butikk.

Jeg bruker 70 selv, men synes ikke det er spesielt smalt.

Uansett så synes jeg ikke det er rart med størrelser som 65F osv, for det er ikke så stort som det høres ut. Og dessuten er vel de med størrelse 60 og 65 sikkert ikke så høye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere må være veldig smale da. Jeg bruker 70 fra H&M, og jeg har en BMI like under grensen for undervektig. Brystkassen min er smal, lik resten av kroppen min. Alle har alltid klagd over at jeg er tynn og må spise mer. Hvordan kan dere da være så mye smalere og samtidig ha så mye større bryster? Har dere reduserte lunger og uvanlig små hjerter? Om jeg skulle bruke 65 ville den virkelig ha skjært seg inn i ribbena, OM jeg klarte å lukke den, så det er derfor jeg lurer på hvordan i all verden dere ser ut?

Mulig det er centimetrene i spesialforretningene som avviker fra centimetrene i kjedebutikker? Jeg har en svindyr 70B fra spesialforretning som ble kassert fordi den videt seg ut og ble for stor i omkrets etter noen gangers bruk. Noen som kan sammenlikne en str 70 fra H&M med en str 70 fra spesialbutikk? H&M selger jo ikke engang 70B eller 70C, kun 70A. Har kun unntaksvis sett 70B og 65A der. I C, D og DD er 75-80 det minste de har. 65 fra H&M er så liten at den neppe kan passe til andre enn taidamer.

..så ja, jeg undrer :)

Jeg er ikke undervektig og heller ikke noe unormalt smal. Helt normal vekt til min høyde, og jeg err 160 da. Bruker jeg 70, så blir det for stort rundt for meg. Prøvde 70 i Change sin butikk, men det ble for stort det også. 65 passet perfekt. Husk at når du kjøper bh så skal hakket være på det ytterste, pga at den uansett vil utvide seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, alle med store pupper har ryggproblemer. Vi er litt sånn som han derre pukkelryggen i Disney-serien....

haha var ikke helt det jeg mente :P men vet det er mange med store som har ryggproblemer og det er jeg glad jeg slipper! Selv om jeg ville hatt større pupper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...