Teqi Skrevet 13. desember 2011 #122 Skrevet 13. desember 2011 Jeg bruker en 85/c-d varierer litt, tipper jeg har fullstendig feil str sånn egentlig. Puppene mine ser best ut i BH syns jeg, for de mangler den fine "rundheten" som jeg syns er så utrolig pent og kvinnelig. Jeg har ovale rooosa brystvorter som peker rett frem. I bunn og grunn er jeg glad i puppene mine, selvom jeg liker de best i BH format Forresten, bor i bergen. Noen anbefalinger til BH butikk som kan måle opp korrekt str?
Caramela Skrevet 14. desember 2011 #123 Skrevet 14. desember 2011 (endret) Poppaaa!! Endret 14. desember 2011 av Caramela
Gjest SemperFi Skrevet 14. desember 2011 #125 Skrevet 14. desember 2011 Jeg tror/vet at pupper kan få til verdensfred. 3
Lutetium 71 Skrevet 14. desember 2011 #126 Skrevet 14. desember 2011 Jeg tror/vet at pupper kan få til verdensfred. Eller verdenskrig om de er opptatt! 1
Suzy Skrevet 14. desember 2011 #127 Skrevet 14. desember 2011 Bor i Bergen og her er det ingen som har de størrelsene og som faktisk passer. Ofte er det rar passform på dem, så de ikke gir nok støtte eller rett og slett ikke passer over alt. OK, bare responderte på at du sa det ikke var mulig å få tak i i Norge og sist jeg sjekket lå Oslo i Norge Men da vil jeg varmt anbefale deg å stikke innom La Lina på St.Hanshaugen - skulle du noen gang være i Oslo. De har veldig godt utvalg og god greie på det, og kan helt sikkert sende deg bh'er senere om du finner et merke, eller en modell du liker godt. Anbefales
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #128 Skrevet 14. desember 2011 Tar denne som anonym :gjeiper: Her er bilde av mine, er sånn passe fornøyd. Fins dager jeg vil ha mindre, med tanke på bh kjøp og utringning osv. Akkuart nå er jeg fulltids "melkeku" :gjeiper: Syntes ikke de har forandret seg i fasong eller str, men merker jo av og til at de føles litt tyngre. Håper de ikke skrumper inn til to slappe filler når jeg er ferdig med ammingen. 4
Obelix Skrevet 14. desember 2011 #129 Skrevet 14. desember 2011 Synes du skal være veldig mye mer fornøyd enn passe jeg :gjeiper:
Obelix Skrevet 14. desember 2011 #130 Skrevet 14. desember 2011 http://img2.etsystatic.com/il_570xN.236481974.jpg Mine ser sånn ut... glemte å skrive. pluss trykket :gjeiper:
Sazu Skrevet 14. desember 2011 #131 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har str 60E (ja, det høres snålt ut, men når man måler seg profesjonelt åpner det seg en ny verden av størrelser..). De er vel det man tenker på som typisk C-cup-store, altså verken spesielt store eller små. Ganske runde. Heng har jeg ikke i det hele tatt, det er ikke noen glipe under puppene, de står ut fra kroppen og brystvortene peker mer opp enn ned. Jeg har ganske likt som deg har en 65 E, noe som høres stort ut men ser ut som en C-cup kanskje. Er ganske fornøyd med dem^^ De er faste, og i ganske fin størrelse syns jeg.
watermeloon Skrevet 14. desember 2011 #132 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har 75B, men synes de er større under mensen :gjeiper: Skulle gjerne hatt litt større jeg :gjeiper:
Gjest Katee Skrevet 14. desember 2011 #133 Skrevet 14. desember 2011 Jeg bruker en 85/c-d varierer litt, tipper jeg har fullstendig feil str sånn egentlig. Puppene mine ser best ut i BH syns jeg, for de mangler den fine "rundheten" som jeg syns er så utrolig pent og kvinnelig. Jeg har ovale rooosa brystvorter som peker rett frem. I bunn og grunn er jeg glad i puppene mine, selvom jeg liker de best i BH format Forresten, bor i bergen. Noen anbefalinger til BH butikk som kan måle opp korrekt str? Er veldig fornøyd med Netty i Kløverhuset 1
Mb26 Skrevet 14. desember 2011 #134 Skrevet 14. desember 2011 Jeg bruker 70/75 D og er super fornøyd med puppene mine! de er helt faste, gode og runde! typen er også veldig happy
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #135 Skrevet 14. desember 2011 Jeg vet ikke helt hvilken størrelse jeg har, blir jo helt forvirra Men BH`ene jeg har er i alle fall i størrelsene 75B, 70B og 70A. Har lært mye om BH`er og pupper idag, så nå vet jeg at BH-størrelsen er helt feil. Det er altfor løst rundt livet... Men tror kanskje at jeg har 65B/60B/60C. Venninnen min sier at hennes ordentlige størrelse er 65A og vi har nesten like store (jeg har kanskje litt større), så kanskje jeg også skal ha A? Skal finne det ut snart... Puppene mine er små og runde. Brystvortene er store og skjeler litt utover. Satser på å få større, i og med at jeg er 15 år. Har bare brukt BH i ca 2 år. Er ikke så veldig fornøyd med puppene mine, synes de er for små!!! Og så er brystvortene litt for store etter min mening... Og så hender det at jeg får litt kviser på puppene/brystet... men er jo glad i puppene mine for det!!!!!! Er en gutt i klassen som likte meg i ett år (vet ikke om han fortsatt liker meg da... har ikke hørt han si det siden sep-okt) som sa at puppene mine gikk innover en gang (pga venninna mi tulla og sa han måtte slutte å strirre). Men så oppgraderte puppene mine seg vistnok til blåbær, og nå jordbær Og en av guttene i klassen (som jeg ikke kjenner noe særlig) kom plutselig bort til meg for ca 5-6 måneder siden og sa: "oi, du har fått pupper jo!" :gjeiper: Vet ikke helt om det akkurat var et kompliment, men det viser i alle fall at de vokser!!!! :happy:
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #136 Skrevet 14. desember 2011 Når man måler puppene hos Change f.eks. må man ta av BH-en da?
Gjest Wanted Skrevet 14. desember 2011 #137 Skrevet 14. desember 2011 Når man måler puppene hos Change f.eks. må man ta av BH-en da? Nei. Men er lurt å ta av genseren.
Lille Blåklokke Skrevet 14. desember 2011 #138 Skrevet 14. desember 2011 Fornøyd med mine. Runde og faste. 75 D i sånne H&M undertøy og 70/75 F i sånne fra change. Består blyanttesten uten problem.
Gjest Miss_sunshine Skrevet 14. desember 2011 #139 Skrevet 14. desember 2011 (endret) . Endret 6. mars 2018 av Miss_sunshine
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #140 Skrevet 14. desember 2011 Henger selv om de ikke er så store. Ser ok ut når jeg fryser men når jeg er varm henger de bare. Vurderer silikon,men ikke store..kun for å få den runde struttende formen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå