AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #161 Skrevet 15. desember 2011 Wow, tusen takk! Kjenner selvtilliten økte med en gang! Merker hvor flott det er å være her inne med så mange positive mennesker! Letter meg alltid opp, om jeg har en dårlig dag.
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #162 Skrevet 15. desember 2011 Ganske lik disse, bare litt større. Sensurert av internettledelsen. (Forbidden)
Gjest SemperFi Skrevet 15. desember 2011 #163 Skrevet 15. desember 2011 Sensurert av internettledelsen. (Forbidden) http://www.007b.info/b/breasts/o/li-npg.jpg
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #164 Skrevet 15. desember 2011 Omtrent Sånn Og jeg liker dem virkelig ikke Vel, det gjør jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #165 Skrevet 15. desember 2011 Sensurert av internettledelsen. (Forbidden) Ah yeah, måtte "hacke" litt for å få tilgang til den linken. Hvis du besøker "mappen" først http://www.007b.info/b/breasts/ så kan du gå videre til den andre linken etterpå. Fungerte i alle fall for meg
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #166 Skrevet 15. desember 2011 Sensurert av internettledelsen. (Forbidden) Ah yeah, måtte "hacke" litt for å få tilgang til den linken. Hvis du besøker "mappen" først http://www.007b.info/b/breasts/ så kan du gå videre til den andre linken etterpå. Fungerte i alle fall for meg
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #167 Skrevet 15. desember 2011 Sensurert av internettledelsen. (Forbidden) Veldig bra at moderatorene tar grep når det gjelder puppebildene. Både i denne tråden og den andre tråden som ble fjernet. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #168 Skrevet 15. desember 2011 Veldig bra at moderatorene tar grep når det gjelder puppebildene. Både i denne tråden og den andre tråden som ble fjernet. Og takk, Kosemose. 1
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #169 Skrevet 15. desember 2011 Ah yeah, måtte "hacke" litt for å få tilgang til den linken. Hvis du besøker "mappen" først http://www.007b.info/b/breasts/ så kan du gå videre til den andre linken etterpå. Fungerte i alle fall for meg Ok, fikk den opp nå. (Linken altså ) *Yammi*, vil jeg si!
Lutetium 71 Skrevet 15. desember 2011 #170 Skrevet 15. desember 2011 Veldig bra at moderatorene tar grep når det gjelder puppebildene. Både i denne tråden og den andre tråden som ble fjernet. Det er ikke moddene som tar bort bildet, det er internettledelsen!
Gjest MikeWaters 2.0 Skrevet 15. desember 2011 #171 Skrevet 15. desember 2011 Løsningen er(og dette er det geniale) at du må få kjenne på andre damers pupper for å finne beste match Jepp, men planen slår sprekker da hjernen kortslutter hver bidige gang. Størrelsen har variert litt, først 75 B, så 80D+ og nå...ja. Litt for store for 75 B(puppen vil bare ut av bh`en) men samtidig litt for små for 75 C. Tror jeg. Hæ? You are not helping?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #172 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har små, faste bryster. De er gode og myke, men skulle gjerne hatt litt større siden jeg har 70a. Men vet ikke om jeg tør ta silikon i tilfelle de blir harde og ekle da.
Obelix Skrevet 15. desember 2011 #173 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har små, faste bryster. De er gode og myke, men skulle gjerne hatt litt større siden jeg har 70a. Men vet ikke om jeg tør ta silikon i tilfelle de blir harde og ekle da. Faste, myke og gode høres jo flott ut det da
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #174 Skrevet 15. desember 2011 Noe sånt. Skulle ønske de var mindre..
Harmony Skrevet 15. desember 2011 #175 Skrevet 15. desember 2011 Inspirert av tråden om hengepupper, så lurer jeg på hvordan KG-kvinnenes bryster ser ut. Har du store, små, runde, spisse? Hmm, vil vel kalle mine for småe, runde og halvfaste pupper Hvor mye heng har de? Spretne! Hvilken BH-størrelse? 65B Fornøyd eller ikke fornøyd? Fornøyd som bare det
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #176 Skrevet 15. desember 2011 Og jeg liker dem virkelig ikke Nå må du gi deg! Puppene dine er nydelige. Det sier jeg som hetero kvinne. Vel, det gjør jeg! Kanskje jeg skal ta meg en lang titt i speilet... Puppene mine har allid vært noe jeg helst ikke viser...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2011 #177 Skrevet 15. desember 2011 http://28.media.tumblr.com/tumblr_l9dif9Hfc11qck79qo1_500.jpg Har noe lignende sånn.. Uff Sånne har jeg og. Veldig like faktisk. Og sånn liten tynn kropp.
Spirali Skrevet 15. desember 2011 #178 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Jeg har pupper størrelse 80GG, og de er kjempestore og henger (selvfølgelig). Elsker dem. Litt usikker på hva faste bryster er, men jeg vil tippe at jeg ikke har det. Spretne, hva nå enn det innebærer, er de sannsynligvis heller ikke. De peker nedover og man kan se store blå blodårer gjennom huden. Endret 15. desember 2011 av Spirali
flue Skrevet 15. desember 2011 #179 Skrevet 15. desember 2011 (endret) Nå kan jeg endelig stille det spørsmålet jeg har gått rundt med inni meg ei stund. Jeg består ikke blyanttesten, selv om jeg har BH-størrelse 80C (jeg er tynn altså, har bare litt brede ribbein ), og puppene er større enn en håndfull. De henger ikke i det HELE tatt, de står liksom "rett ut" selv om de er relativt store... Vanskelig å forklare. Men derfor er det liksom ikke noe "sprekk" mellom pupp og under der puppene er...? Altså der man legger blyanten! Man må da ikke ha D-cup for å bestå den testen, så jeg skjønner ingenting... Ja. da vet dere jo størrelsen min! Ellers kan jeg si at puppene faktisk er det jeg er mest fornøyd med av hele kroppen. Godt å ha noe man er sikker på! EDIT: Jeg ble nettopp veldig glad, da jeg fant ut at jeg bare har misforstått hele testen. Jeg trodde man strøk om blyanten satt fast, og ikke datt ned.... Jeg bør vel bare være glad da EDIT IGJEN: Jeg mente såklart omvendt... Herregud... Endret 15. desember 2011 av flue 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå