AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #261 Skrevet 17. desember 2011 http://26.media.tumblr.com/tumblr_lq8tdpwUf91qljeqco1_500.jpg Mine ser vel noe lunde sånn ut. Hater de. ALTFOR små. Hun på bildet bøyer seg jo bakover, de blir automatisk mindre da. Selv store pupper krympes på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #262 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har sånne talgkjertler på mine og, en relativt "stor" ved siden av min høyre brystvorte (venste pupp på bildet jeg la til oppi her) Aldri fått noen kommentar på den, selvom den er bra synlig og når jeg ikke har "frysepupp" ser det engelig ut som jeg har tre nippels. Hilsen S
Gjest Jim Jones Skrevet 17. desember 2011 #263 Skrevet 17. desember 2011 http://26.media.tumblr.com/tumblr_lq8tdpwUf91qljeqco1_500.jpg Mine ser vel noe lunde sånn ut. Hater de. ALTFOR små. Fantastiske bryst! Ser du ut som piken på bildet har du deilige bryst. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #264 Skrevet 17. desember 2011 Generell oppfordring: Dere som legger ut bilder, pass på fjerne all info som følger med bildene deres. Mange telefoner, og noen kameraer, legger inn såkalt geotagging i bildefilene. Vær sikker at dere fjerner denne informasjonen fra bildene dere legger ut! Men denne informasjonen intakt, er det urovekkende lett for stalkere å finne ut hvor bildet er tatt! Blant annet programmet Picasa fra google, og Windows 7 kan fjerne disse taggene. Ta gjerne ett googlesøk etter 'geotagging' og 'remove' for mer info! 2
Gjest Bandit Skrevet 17. desember 2011 #265 Skrevet 17. desember 2011 http://26.media.tumblr.com/tumblr_lq8tdpwUf91qljeqco1_500.jpg Mine ser vel noe lunde sånn ut. Hater de. ALTFOR små. Hva i all verden er galt med disse?
Gjest Jim Jones Skrevet 17. desember 2011 #266 Skrevet 17. desember 2011 Hva i all verden er galt med disse? Ingenting, absolutt ingenting!
Ego Skrevet 17. desember 2011 #267 Skrevet 17. desember 2011 Ser omtrent slik ut: http://2.bp.blogspot.com/_9t_b7J0CKtQ/S_Uwjy8TR9I/AAAAAAAAAzk/w0f-9fjpVl0/s1600/HLDDEndBBnyl00U7JO0CrAEbKTnnIXnSQJsUU3bEPBZQ.jpg Låner linken din jeg skg Sånn ser mine også ut, omtrent. Noe større, men fasongmessig veldig like.
solch Skrevet 17. desember 2011 #268 Skrevet 17. desember 2011 str 70D Runde, litt store, ganske brede egentlig, henger ikke, ganske faste. Jada, sikkert pupper i sin beste alder. Må bare vente et par år, så begynner de nok å henge de også.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #269 Skrevet 17. desember 2011 Generell oppfordring: Dere som legger ut bilder, pass på fjerne all info som følger med bildene deres. Mange telefoner, og noen kameraer, legger inn såkalt geotagging i bildefilene. Vær sikker at dere fjerner denne informasjonen fra bildene dere legger ut! Men denne informasjonen intakt, er det urovekkende lett for stalkere å finne ut hvor bildet er tatt! Blant annet programmet Picasa fra google, og Windows 7 kan fjerne disse taggene. Ta gjerne ett googlesøk etter 'geotagging' og 'remove' for mer info! Ok, oppdatering: Hvis man legger ut linker som AB (anonym), må man bare fjerne bildet fra der man lastet det opp, om det går an. Legger man bildet inn som vedlegg, kan man ta det bort på denne måten.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2011 #270 Skrevet 17. desember 2011 Disse brystene ligner på mine, bare at brystvortene mine er litt annerledes. Bruker str 70D og er fornøyd med dem 2
Gjest Setareh Skrevet 17. desember 2011 #271 Skrevet 17. desember 2011 Perfekte, store,fyldige, pene kvinnebryster . Jeg er Norges heldigste jente! det er jeg helt sikker på! og det er min kjære også! 1
Gjest Levitate Skrevet 17. desember 2011 #272 Skrevet 17. desember 2011 Disse brystene ligner på mine, bare at brystvortene mine er litt annerledes. Bruker str 70D og er fornøyd med dem Herregud, jeg vil ha de puppene! De ligner en smule på mine, bare at mine henger litt mer, litt større og annerledes brystvorter. Formen på puppene er iallefall lik.
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. desember 2011 #273 Skrevet 17. desember 2011 Er det pervers av meg at jeg begynte og tenke på bryster av denne tråden ?
Gjest Cosette Skrevet 17. desember 2011 #274 Skrevet 17. desember 2011 Er det pervers av meg at jeg begynte og tenke på bryster av denne tråden ? Du er unnskyldt. Bryster til folket! 1
Gjest Levitate Skrevet 17. desember 2011 #275 Skrevet 17. desember 2011 Er det pervers av meg at jeg begynte og tenke på bryster av denne tråden ? Om det er perverst, så lurer jeg på hvor pervers jeg er, som sitter å tar på mine egne og studerer dem når jeg leser gjennom denne tråden.. 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. desember 2011 #276 Skrevet 17. desember 2011 (endret) Om det er perverst, så lurer jeg på hvor pervers jeg er, som sitter å tar på mine egne og studerer dem når jeg leser gjennom denne tråden.. Vi er alle perverse ser det ut til Som en dommer på en tv serie sa..........Skammelig Endret 17. desember 2011 av Corto Maltese
Nieve Skrevet 17. desember 2011 #277 Skrevet 17. desember 2011 Inspirert av tråden om hengepupper, så lurer jeg på hvordan KG-kvinnenes bryster ser ut. Har du store, små, runde, spisse? Hvor mye heng har de? Hvilken BH-størrelse? Fornøyd eller ikke fornøyd? Hver gang jeg ser slike tråder, tenker jeg at bak TS sitter en kåt kar og napper løken mens han leser svarene til KG-brukerne Hehe.. 1
Gjest hmrk Skrevet 17. desember 2011 #278 Skrevet 17. desember 2011 Hver gang jeg ser slike tråder, tenker jeg at bak TS sitter en kåt kar og napper løken mens han leser svarene til KG-brukerne Hehe.. enig, derfor svarte jeg som jeg gjorde...
Gjest Corto Maltese Skrevet 17. desember 2011 #279 Skrevet 17. desember 2011 Hver gang jeg ser slike tråder, tenker jeg at bak TS sitter en kåt kar og napper løken mens han leser svarene til KG-brukerne Hehe.. Jeg har ikke løk i huset så jeg napper ikke løken..........Jeg skreller bananen. 1
Gjest Cosette Skrevet 17. desember 2011 #280 Skrevet 17. desember 2011 Hver gang jeg ser slike tråder, tenker jeg at bak TS sitter en kåt kar og napper løken mens han leser svarene til KG-brukerne Hehe.. Og i disse juletider er det viktig at vi alle er snille medmennesker og beskriver brystene våre så detaljert vi bare kan, fortrinnsvis med link til puppebilder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå