Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånne talgkjertler på mine og, en relativt "stor" ved siden av min høyre brystvorte (venste pupp på bildet jeg la til oppi her)

Aldri fått noen kommentar på den, selvom den er bra synlig og når jeg ikke har "frysepupp" ser det engelig ut som jeg har tre nippels.

Hilsen S

Skrevet

Generell oppfordring:

Dere som legger ut bilder, pass på fjerne all info som følger med bildene deres. Mange telefoner, og noen kameraer, legger inn såkalt geotagging i bildefilene. Vær sikker at dere fjerner denne informasjonen fra bildene dere legger ut!

Men denne informasjonen intakt, er det urovekkende lett for stalkere å finne ut hvor bildet er tatt! :rope:

Blant annet programmet Picasa fra google, og Windows 7 kan fjerne disse taggene. Ta gjerne ett googlesøk etter 'geotagging' og 'remove' for mer info!

• Liker 2
Gjest Jim Jones
Skrevet

Hva i all verden er galt med disse?

Ingenting, absolutt ingenting!

Skrevet

str 70D

Runde, litt store, ganske brede egentlig, henger ikke, ganske faste. Jada, sikkert pupper i sin beste alder. Må bare vente et par år, så begynner de nok å henge de også. :fnise:

Skrevet

Generell oppfordring:

Dere som legger ut bilder, pass på fjerne all info som følger med bildene deres. Mange telefoner, og noen kameraer, legger inn såkalt geotagging i bildefilene. Vær sikker at dere fjerner denne informasjonen fra bildene dere legger ut!

Men denne informasjonen intakt, er det urovekkende lett for stalkere å finne ut hvor bildet er tatt! :rope:

Blant annet programmet Picasa fra google, og Windows 7 kan fjerne disse taggene. Ta gjerne ett googlesøk etter 'geotagging' og 'remove' for mer info!

Ok, oppdatering:

Hvis man legger ut linker som AB (anonym), må man bare fjerne bildet fra der man lastet det opp, om det går an. Legger man bildet inn som vedlegg, kan man ta det bort på denne måten.

Skrevet
Disse brystene ligner på mine, bare at brystvortene mine er litt annerledes. Bruker str 70D og er fornøyd med dem :)
  • Liker 2
Skrevet

Perfekte, store,fyldige, pene kvinnebryster :rodmer: . Jeg er Norges heldigste jente! det er jeg helt sikker på! og det er min kjære også!

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Disse brystene ligner på mine, bare at brystvortene mine er litt annerledes. Bruker str 70D og er fornøyd med dem :)

Herregud, jeg vil ha de puppene!

De ligner en smule på mine, bare at mine henger litt mer, litt større og annerledes brystvorter. Formen på puppene er iallefall lik.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Er det pervers av meg at jeg begynte og tenke på bryster av denne tråden ?

Skrevet

Du er unnskyldt. Bryster til folket!

• Liker 1
Gjest Levitate
Skrevet

Om det er perverst, så lurer jeg på hvor pervers jeg er, som sitter å tar på mine egne og studerer dem når jeg leser gjennom denne tråden..

• Liker 1
Gjest Corto Maltese
Skrevet (endret)

Om det er perverst, så lurer jeg på hvor pervers jeg er, som sitter å tar på mine egne og studerer dem når jeg leser gjennom denne tråden..

Vi er alle perverse ser det ut til

Som en dommer på en tv serie sa..........Skammelig

Endret av Corto Maltese
Skrevet

Inspirert av tråden om hengepupper, så lurer jeg på hvordan KG-kvinnenes bryster ser ut. Har du store, små, runde, spisse? Hvor mye heng har de? Hvilken BH-størrelse? Fornøyd eller ikke fornøyd?

:)

Hver gang jeg ser slike tråder, tenker jeg at bak TS sitter en kåt kar og napper løken mens han leser svarene til KG-brukerne :P Hehe..

• Liker 1
Skrevet

Hver gang jeg ser slike tråder, tenker jeg at bak TS sitter en kåt kar og napper løken mens han leser svarene til KG-brukerne :P Hehe..

enig, derfor svarte jeg som jeg gjorde... :fnise:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg har ikke løk i huset så jeg napper ikke løken..........Jeg skreller bananen.

• Liker 1
Skrevet

Og i disse juletider er det viktig at vi alle er snille medmennesker og beskriver brystene våre så detaljert vi bare kan, fortrinnsvis med link til puppebilder. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...