Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Edit: Dobbel post

Endret av Soleklart
Videoannonse
Annonse
Gjest Miss_sunshine
Skrevet (endret)
På 25.12.2011 den 1.16, MorAase skrev:

Endret av Miss_sunshine
Gjest Miss_sunshine
Skrevet (endret)
På 25.12.2011 den 1.16, SemperFi skrev:

Endret av Miss_sunshine
Gjest Miss_sunshine
Skrevet

Klør meg i hodet og lurer på hva du mener.

Sorry! JEg misforstod totalt, hahah. Beklager, virkelig :)

Skrevet

Nop, er 100% ekte :-)

Da har du niks null og ingenting å klage over :)

Gjest Miss_sunshine
Skrevet (endret)
På 25.12.2011 den 1.23, MorAase skrev:

Endret av Miss_sunshine
Gjest Miss_sunshine
Skrevet (endret)
På 25.12.2011 den 1.27, SemperFi skrev:

Endret av Miss_sunshine
Skrevet

Vil absolutt ikke klage på dem når BH-en er på. Når den er av derimot, får jeg komplekser så det holder, da de henger ganske mye..

Da får du slutte med det tøyset å ha komplekser! Menn liker dem nok akkurat slik som de er (anbefaler å bruke bh-er som ikke lyver for mye ;) ) Samtidig som flere hundre kvinner hvert eneste år må fjerne sine bryst. Vær stolt av dem og ikke la noen komme her og komme her! :)

Skrevet

Puppene mine er sinnsykt deilige, men ikke faen om jeg legger ut bilde av dem her.. Så tøff er jeg ikke :P

Bruker størrelse 80C på H&M sine BH-er hvertfall.. Tror de fremdeles vokser, håper hvertfall det, for jeg kunne tenkt meg litt større.

(Kroppsmessig er jeg 180 høy og slank)

Gjest SemperFi
Skrevet

Ligger da ute nå, så vidt jeg veit? Sletter det snart, though. Tenkte egentlig legge ut som AB, men så klikka ting helt her :-p

De var veldig fine. De burde du være fornøyde med. :jepp:

Skrevet

Har ganske små pupper og er misfornøyd med det... I tillegg er de litt spisse liksom, ikke runde... Med bh kan det gå greit men er livredd på tanken av å ta av meg den foran en mann... :(

Gjest Miss_sunshine
Skrevet (endret)
På 25.12.2011 den 1.32, MorAase skrev:

Endret av Miss_sunshine
Skrevet

Har ganske små pupper og er misfornøyd med det... I tillegg er de litt spisse liksom, ikke runde... Med bh kan det gå greit men er livredd på tanken av å ta av meg den foran en mann... :(

Hvilket tøys! Em mann som ikke har glede av dine bryst er enten homofil eller lite mann! Slik jeg har lært å kjenne Menn så er de veldig enkle. Og opprikitg glad for det som finnes av kvinnelige bryst her i verden. Både store og små, struttende og hengende. Ikke skjems over dine bryst men la menn få kose seg litt med "lekeplassen sin" :) De blir så glade etter på. De er nesten som små barn i godtebutikken :fnise:

Skrevet

jeg prøver bruke bh-er som ikke lyver, men er ganske vanskelig på en måte.. Du skjønner det, puppene mine lever sitt eget liv. Noen dager er de slappe, andre dager ganske faste. Plutselig står de til høyre, plutselig til venstre.. Haha!

Jeg vet veldig godt at jeg burde være stolt av dem, og det er jeg. Moren min har hatt brystkreft, og måtte fjerne det ene brystet sitt. Så jeg er veldig takknemlig for det jeg har, kan jeg enkelt og greit si. Men litt komplekser, det har jeg, men er vel noenlunde normalt i min alder!

Med andre ord, du bør blåse i alderen din ;) Men ja, jeg tror du innerst inne forstår verdien av å ha friske bryst :) Gled deg over dem hver eneste dag :)

Skrevet

Hvilket tøys! Em mann som ikke har glede av dine bryst er enten homofil eller lite mann! Slik jeg har lært å kjenne Menn så er de veldig enkle. Og opprikitg glad for det som finnes av kvinnelige bryst her i verden. Både store og små, struttende og hengende. Ikke skjems over dine bryst men la menn få kose seg litt med "lekeplassen sin" :) De blir så glade etter på. De er nesten som små barn i godtebutikken :fnise:

Åh, det var godt å høre! Muntret meg litt opp nå du:) Eksen min fikk aldri se dem uten bh, så livredd er jeg faktisk :/ Men kanskje jeg tør til slutt, med en annen mann... Får håpe det. Noen ganger har jeg tilogmed vurdert silikon, men jeg har ikke sånn kjempelyst når jeg hører skrekkhistorier om infeksjoner og komplikasjoner.. Dessuten koster det jo en del, og man skal jo helst ha to da :P

Skrevet

Høhø! Puppene mine ligger gjemt under en anonym bruker her inne! I like it! :D

Gjest SemperFi
Skrevet

*Begynner fra side 1 igjen* :lur:

• Liker 1
Skrevet

Åh, det var godt å høre! Muntret meg litt opp nå du:) Eksen min fikk aldri se dem uten bh, så livredd er jeg faktisk :/ Men kanskje jeg tør til slutt, med en annen mann... Får håpe det. Noen ganger har jeg tilogmed vurdert silikon, men jeg har ikke sånn kjempelyst når jeg hører skrekkhistorier om infeksjoner og komplikasjoner.. Dessuten koster det jo en del, og man skal jo helst ha to da :P

:nei:

Det er ingen grun til å ødelegge friske bryst med slike ting!

Jeg tror du skal trene på å like dine bryst fremfor speilet jeg :) Og så kan du google etter søte jenter med samme bryster som deg :) Da vil du fort lære at a) bryster varierer enormt b) menn liker bryster (punktum) og c) vrden renner over av jenter med samme bryst som du har. Flotte jenter med slike bryster :)

Skrevet

Vil absolutt ikke klage på dem når BH-en er på. Når den er av derimot, får jeg komplekser så det holder, da de henger ganske mye..

Pics or it didnt happen!

Mine òg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...