Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hæ? Synes du det? Oi, nå ble jeg glad :) Har aldri likt dem spesielt godt egentlig, føler de henger så langt nede i forhold til andes..

Ja, det er en oppriktig mening og et ærlig svar.

Det er det som er så fascinerende. Du kan finne 10 par viden forskjellige bryster og du vil se menn gå i spinn over dem alle. Menn er litt enkle slik sett :fnise: Uansett, mitt poeng er at for få kvinner er virkelig stolte av og glade i sine bryster. Du vil ikke finne en eneste Mann som ikke ville vært fra seg av begeistring om kvinnen i hans liv hadde hatt bryster som du. Det samme gjelder en massevis av andre varianter av kvinnebryst. Så kvinner, nyt at menn elsker brystene deres slik de er :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Hæ? Synes du det? Oi, nå ble jeg glad :) Har aldri likt dem spesielt godt egentlig, føler de henger så langt nede i forhold til andes..

Mine ser ca ut som dine bare at de henger biittelitt mer ned. Er det du som har 75 c?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ser ca ut som dine bare at de henger biittelitt mer ned. Er det du som har 75 c?

det er meg ja :) hva har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

det er meg ja :) hva har du?

Veit ikke helt.. Den siste bhen jeg kjøpte og som satt som et skudd var 75 F. :P

Prøvde 75 DD men da "skvulpa" puppene ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke helt.. Den siste bhen jeg kjøpte og som satt som et skudd var 75 F. :P

Prøvde 75 DD men da "skvulpa" puppene ut.

av en eller annen grunn har jeg trodd du var gutt men så på profilen din at du var jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

av en eller annen grunn har jeg trodd du var gutt men så på profilen din at du var jente.

:fnise: Why?

Jeg har tenkt det samme om Liquorice.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? Synes du det? Oi, nå ble jeg glad :) Har aldri likt dem spesielt godt egentlig, føler de henger så langt nede i forhold til andes..

De så kjente ut. Du er ikke tilfeldigvis min x? :D Hvor i landet bor du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Skjønner! :) Jeg har veldig lyst til å måle meg da, lurer på om de gjør det på triumph? er jo litt flaut, eller beholder man bh på? de jobber jo med det så for de er det vel hverdagskost :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Why?

Jeg har tenkt det samme om Liquorice.. :sjenert:

Sikkert den der pinnen du går og bærer på. Normalt er det bare menn som har pinne. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så kjente ut. Du er ikke tilfeldigvis min x? :D Hvor i landet bor du? :P

tror da ikke det :P trøndelag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, da er du ikke det. De var HELT like! :) Og like fine :)

morsomt at det finnes noen "tvillinger" når det gjelder pupper også! Takk!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Å, nå ble jeg glad :hjerter: . Jeg hadde tenkt å ta mot til meg og vise mine egne, som altså er nesten lik dem på det bildet du vet, men jeg er så lite teknisk begavet at jeg ikke finner ut hvordan jeg kan kopiere fra bildebank og hit :rodme: .

Nå er det så lenge siden jeg er blitt tafset på, så jeg kommer til å være rene villdyret når det skjer igjen :ler: .

Send meg gjerne bildene så skal jeg laste de opp for deg :twisted:

:klemmer:

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg må si at dere gutta på kg virkelig er flinke med komplementer!! Jeg ble så glad av denne tråden når jeg så flere pupper som er nøyaktig som mine og dere likte dem! Hurra for dere!! :rodmer:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De så kjente ut. Du er ikke tilfeldigvis min x? :D Hvor i landet bor du? :P

De ser nok kjente ut fordi det er en utrolig vanlig utgave av kvinners bryst :.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil være anonym, men her er mine. Har endel strekkmerke synes jeg, men ser ikke ut til å plage verken meg eller noen andre, men tror jeg har fått det av å aldri bruke sportsbh under ridning, og har holdt på med det siden lenge før jeg fikk pupper... :fnise: vet ikke helt hva jeg synes om mine igrunn..

Hadde ikke hatt noe imot å leke med de der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...