Gå til innhold

Jenter: Hvordan ser brystene dine ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kanskje ikke de største puppene i verden, men heller ikke de minste, men jeg ønsker ikke å gjøre noe med de heller! De står der de skal og BH-en som kler meg er 75B!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra pupper!

Takk =D

Er i grunn blitt komfortabel med puppene mine selv. Men er klar over at mange gutter liker de store, så hyggelig å høre fra en gutt at min type pupper ser bra ut, uten at gutten føler at han "må" si det :P he he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Puppene mine ligner på de puppene som er på tredje raden helt til venstre. under bildet står det en tekst som begynner med denne teksten "I am so happy I stumbled upon your website"

Min lenke

Oi, der har du omtrent mine også, akkurat samme bilde! Kanskje jeg også er en D-cup :rodmer::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnen er mesterverket, ja. :rodmer:

Syns egentlig kvinnekroppen ser litt rar ut, men det er nettopp denne rarheten som gjør den så underlig tiltrekkende! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ser mer kvinnelig og mindre jentete ut. jenter er søte, kvinner er sexy og tiltrekkende(min mening, vet mange er uenig) i tillegg er er irreterende at alle skal kommentere at de strutter så mye å lage et forbaska stort nr ut av det, dette hadde sikkert vært greit om jeg hadde vært fornøyd....

Vi tenker mye likt ang. heng! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN TA DEN DERRE FYSIKKEN OG TYNGDEKRAFTEN SOM GIR OSS HENGEPUPPER! :kjefte:

Faen ta usikre jenter som bokstavelig talt henger seg opp i litt heng! Jeg liker heng jeg, damnit! :kjefte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja de er ikke så ille å tafse litt på :D

Tafsing på ASCII-pupper er litt nedtur. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Etter at jeg leste gjennom litt av denne tråden, bestemte jeg meg for å måle str in. Gikk fra en 75 C/B på h&m til en 65 DD. Gleder emg til å bruke de nye bh-ene mine :)

Puppene mine er vel cirka identiske med disse:

Min lenke

Edit: Eller som de på tredje rad helt til høyre: Min lenke

Endret av ssecret
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Etter at jeg leste gjennom litt av denne tråden, bestemte jeg meg for å måle str in. Gikk fra en 75 C/B på h&m til en 65 DD. Gleder emg til å bruke de nye bh-ene mine :)

Puppene mine er vel cirka identiske med disse:

Min lenke

Nice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har så fine pupper alle sammen. Mine er hengete og stygge. Og forskjellig størrelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere har så fine pupper alle sammen. Mine er hengete og stygge. Og forskjellig størrelse :(

Er det noen menn som har klagt på puppene dine? Jeg skal vedde på de ikke er så "stygge" som du tror :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har vel forskjellig størrelse på brystene sine. Kan ikke si det har plaget meg noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...